Ferno Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 (redigerad) Varför är GTA just ditt/ert favoritspel? Vad är det med GTA som gör att man "älskar" det? Kan det vara lite "fult" att gilla spelet i vissa kretsar? Redigerad 11 juli, 2011 av Henkibojj Lade till en liten beskrivning =) /Mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Friheten framför allt. Att kunna åka vart som helst, göra det som faller en in, utan att moralkärringar ställer sig i vägen. Att det skulle vara fult att gillar GTA inom vissa kretsar bryr jag mig inte om. Rör mig inte i de kretsarna. Vilka kretsar det nu skulle röra sig om i så fall. Salongerna på Ö-malm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Friheten framför allt. Att kunna åka vart som helst, göra det som faller en in, utan att moralkärringar ställer sig i vägen. Att det skulle vara fult att gillar GTA inom vissa kretsar bryr jag mig inte om. Rör mig inte i de kretsarna. Vilka kretsar det nu skulle röra sig om i så fall. Salongerna på Ö-malm? Nä, men alla gillar CoD. GTA är grymt för friheten och storyn! Det är något som ingen annan lyckats med lika bra! Miljöerna, inlevelsen, allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 10 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Att det skulle vara fult att gillar GTA inom vissa kretsar bryr jag mig inte om. Rör mig inte i de kretsarna. Vilka kretsar det nu skulle röra sig om i så fall. Salongerna på Ö-malm? Där satte du den bra Sedan är det ju bättre att leka kriminell på ett spel istället för att göra det IRL ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts