Jacker Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 (redigerad) Ser ut att bli en riktigt saftig titel. Var tidigare mycket skeptisk av flera anledningar, men efter att ha sett mer press från spelet och hört allt positivt om den läckta betan blev jag istället mycket hypad. Förhandsbokade "augmented edition" på Steam och fick originalet på köpet, som jag ska försöka ta mig igenom tills releasen i augusti. Human Revolution må inte ha den mest tekniskt avancerade grafiken, men det har stil så ekar om det. Redigerad 2 augusti, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Har lirat det och har förbeställt Augmented Edition. Från det jag spelat kan jag säga att det inte kommer att vara en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 (redigerad) Ny trailer som fungerar som en väldigt bra introduktion till spelet (lägger till i första posten): Ett par live action trailers för att bygga upp stämningen också... Redigerad 2 augusti, 2011 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2011 Ett köp, helt klart. Jag blev djupt imponerad av previewen, vilket förvånar mig eftersom det är Square Enix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 (redigerad) 10 saker man bör veta om Human Revolution Är f.ö sjukt hypad! Redigerad 11 augusti, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Spelet går nu att förladda på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Impulsköpte spelet idag, hade tänkt att sätta mig och spela ett par timmar. Återkommer med intryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Spelade i knappt sex timmar i sträck när spelet låstes upp på Steam i natt. Älskar stealth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 (redigerad) nu har amazon.co.uk äntligen skickat min augmented edition nu när jag fått min lön och kunnat pröjsa den :V Redigerad 26 augusti, 2011 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Har klarat första uppdraget men har fastnat på ett side quest: Spoiler varning Har fått uppdraget man ska bryta sig in hos nån Tom för att rensa ens security sak men problemet är när jag kommer till grinden så måste man ha en kod för att komma in och har inte req lvl för att hacka mig in. Skulle nån kunna hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 Så jävla awesome detta är! Var bara det jag ville säga, brb spela mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 (redigerad) Hur många har sett trollface loggan i spelet? Jag har iallafall hittat en. Redigerad 4 september, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Har nu klarat ut spelet, tog Taggart's slut. Men jag funderade länge på self-destruct-slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2011 (redigerad) Borde man spela igenom originalet innan man eventuellt drar igång med detta? Jag har spelat det men det var typ 10 år sen och jag minns inte ett skit. Redigerad 7 september, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2011 (redigerad) Borde man spela igenom originalet innan man eventuellt drar igång med detta? Jag har spelat det men det var typ 10 år sen och jag minns inte ett skit. HR är en föregångare som utspelar sig 25 år före originalet och innehåller en del referenser här och där, men de är huvudsakligen triviala. Så det är helt upp till dig. DX är dock ett ruggigt bra spel som håller än idag, så det är värt att spelas för sin egen skull. - - - Klarade förövrigt spelet idag. Min recension finns här. Redigerad 7 september, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 HR är en föregångare som utspelar sig 25 år före originalet och innehåller en del referenser här och där, men de är huvudsakligen triviala. Så det är helt upp till dig. DX är dock ett ruggigt bra spel som håller än idag, så det är värt att spelas för sin egen skull. Yes, jag tror jag tar och spelar originalet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Spelet verkar helgrymt! Vad för typ av dator behöver man för att spela det här spelet utan att grafiken ser ut som om det vore Super Mario, fast mörkare? Är förresten förvånad att den här trailern inte är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts