Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Tja! Skulle vilja fråga och se om det är någon som vet om det finns något verktyg till Windows 7 som tillåter en att "zooma" en liten del av skärmen med hjälp av någon knapp, typ man håller musen på ett ställe sen trycker man ner båda musknapparna eller liknande för att få upp ett litet fönster bredvid med den inzoomade delen... Skulle behöva detta för att jag använder min TV som datorskärm nu, all text på lite för liten när man sitter på detta avståndet haha. Tack i förhand, Joe Dirt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Tja! Skulle vilja fråga och se om det är någon som vet om det finns något verktyg till Windows 7 som tillåter en att "zooma" en liten del av skärmen med hjälp av någon knapp, typ man håller musen på ett ställe sen trycker man ner båda musknapparna eller liknande för att få upp ett litet fönster bredvid med den inzoomade delen... Skulle behöva detta för att jag använder min TV som datorskärm nu, all text på lite för liten när man sitter på detta avståndet haha. Tack i förhand, Joe Dirt! Säker inte det du letar efter, men Ctrl och + - zoomar in och ut på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Tja! Skulle vilja fråga och se om det är någon som vet om det finns något verktyg till Windows 7 som tillåter en att "zooma" en liten del av skärmen med hjälp av någon knapp, typ man håller musen på ett ställe sen trycker man ner båda musknapparna eller liknande för att få upp ett litet fönster bredvid med den inzoomade delen... Skulle behöva detta för att jag använder min TV som datorskärm nu, all text på lite för liten när man sitter på detta avståndet haha. Tack i förhand, Joe Dirt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 (redigerad) windowsknappen + plus Redigerad 9 juli, 2011 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Awesome ^^ Tack allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts