Mark Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 (redigerad) Efter att ha ätit Risifrutti till lunch varje dag den här veckan, så började jag fundera hur folk egentligen äter sin Risifrutti. När jag var mindre åt jag sylten och "gröten" separat, alltså "gröten" för sig och sylten för sig. Numera blandar jag de två, men jag brukar oftast ta en rejäl sked med "gröt" först innan jag häller ner sylten, annars väller det ju över. Redigerad 7 juli, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Blandar, men ibland tar jag någon sked "gröt" separat innan jag blandar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Välter över sylten i gröten och blandar. Only way to do it. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Jag doppar gröta i syltn' med sked. Gröt som blir över när sylten är slut äter jag som den är, det är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Null vote: Olika varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 (redigerad) Nog välter jag ner sylten i gröten, men inte sjutton blandar jag dem. True story. Redigerad 8 juli, 2011 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Jag tar lite sylt på skeden, häller över lite på gröten, plockar upp gröten med sylten och stoppar i munnen. Vote: Blandar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Nullade, välter gröten i sylten. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 välter sylten i gröten men blandar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Råkade rösta "var för sig" för jag missuppfattade lite. Jag blandar inte i den mening att jag tippar över hela syltkaret i gröten, utan jag tar lite gröt med skeden, lite sylt med skeden och äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Vart är alternativet "Äter inte risigrutti"? Seriöst så har jag inte smakat på risigrutti sedan jag var typ 8 år, gillade inte kall gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Tar en ytterst liten bit sylt på skeden och tar sedan en större bit gröt, på så sätt räcker sylten enda till slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Har aldrig ätit risifrutti vad jag kan minnas. Köpte dock en idag efter att jag läst tråden, har inte ätit den än dock men jag misstänker att jag kommer att "tippa över" sylten i gröten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 VOTE: Äter sylten och "gröten" var för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Nog välter jag ner sylten i gröten, men inte sjutton blandar jag dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Blandar allt och käkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Välter, skrapar i sylten, blandar, äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Välter, skrapar i sylten, blandar, äter. Exakt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Nu har även jag börjat med att ta en liten bit sylt och en större mängd gröt på skeden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts