JSHC Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Dödade nyss crystal-bossen, fick en soulbound-bag med en rätt så kass ring. (+3 att, +3spd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Äsh, precis när jag kommit igång med min Priest och blivit lvl 20 så blev vi swarmade och jag dog innan jag hann F5:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Äsh, precis när jag kommit igång med min Priest och blivit lvl 20 så blev vi swarmade och jag dog innan jag hann F5:a. Tips: Binda om nexus-knappen till något som är nära de vanliga knapparna, t.ex. F. Lyckades att döda min archer idag :/ 400+ fame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Såg din nabarcher JSHC. Varför rapetrain när du redan är lvl 20? Har lvlat upp alla klasser till 20 utom Mystic nu, ska testa alla till 20, men det lutar fan mot en priest. Gillar att kunna ha bättre healing än vad värdelösa pots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Jag håller på med en Knight nu så jag kan göra en Paladin sedan. Får se om Paladin är något att ha, i annat fall går jag tillbaka till Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 (redigerad) Såg din nabarcher JSHC. Varför rapetrain när du redan är lvl 20? Har lvlat upp alla klasser till 20 utom Mystic nu, ska testa alla till 20, men det lutar fan mot en priest. Gillar att kunna ha bättre healing än vad värdelösa pots. Varför inte Necro då? Edit: Nån mer än jag som hittat drakägg förresten? Jag har hittat två. Blev skitglad först, trodde att den var som ett pet, men den varar skitkort och dispawnar sedan. I alla fall den sorten jag hittat (purple, tror det är enda sorten man KAN hitta). Redigerad 13 juli, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Varför inte Necro då? Edit: Nån mer än jag som hittat drakägg förresten? Jag har hittat två. Blev skitglad först, trodde att den var som ett pet, men den varar skitkort och dispawnar sedan. I alla fall den sorten jag hittat (purple, tror det är enda sorten man KAN hitta). för dålig heal och du måste träffa för att få healen. Hittat ett blått och ett vitt drakägg. Alla utom det vita håller 30sec, vit håller 60sec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Såg din nabarcher JSHC. Varför rapetrain när du redan är lvl 20? Har lvlat upp alla klasser till 20 utom Mystic nu, ska testa alla till 20, men det lutar fan mot en priest. Gillar att kunna ha bättre healing än vad värdelösa pots. Ah, vad vore en MMORPG-tråd utan stellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Ah, vad vore en MMORPG-tråd utan stellan? Tråkig, dötrist och alldeles.. alldeles underbar! Vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg, känner en gnutta ironi men känns ändå som något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 (redigerad) Såg din nabarcher JSHC. Varför rapetrain när du redan är lvl 20? Får fame för monsters killed. party level ups och tiles discovered. Brukar tpa dit om det inte finns någon priest/necro/pala som healer vid 20-grupperna. Redigerad 14 juli, 2011 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Får fame för monsters killed. party level ups och tiles discovered. Brukar tpa dit om det inte finns någon priest/necro/pala som healer vid 20-grupperna. Jo, monsters killed kan jag förstå, men 1000 party lvl-ups känns lite väl långsökt, framförallt långtråkigt. Då är det ju bättre att få gods killed isf. Tiles discovered är ju också ganska moot med tanke på att tågen brukar gå längs med vägen och således på samma tiles man varit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Jo, monsters killed kan jag förstå, men 1000 party lvl-ups känns lite väl långsökt År 100 för team-player iirc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 År 100 för team-player iirc. Första ja, sen är det 1000. Du får ju 100 lvlups lika snabbt om du står på stranden och väntar på lvl 1:or som drar lvl 2 på 5 scorpions.. typ. No hating, känns bara som att rapetraina vid lvl 20 känns lite tårta på tårta. Om du ändå ska överleva längre är det ju bättre att lootfarma imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts