P-C Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Karlsson på taket är den mest själviske protagonisten i modern litteratur. Full av falsk indignation och avundsjuka. Usch. Jag gillar dock alla andra Astrid Lindgren-karaktärer. Speciellt Pippi tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Krösa-Maja Även denna lilla kvinna kan jag skratta åt ibland, men fy fan vilket fanskap hon är!. Tar för givet att allt som händer är dåliga omen, och att världen håller på att gå under i princip. Ena stunden sitter hon och ojar sig över hur gammal och sjuk hon är, och andra stunden springer hon runt i hela Katthult och svartsmålar Emil med falska rykten! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Krösa-Maja Rökte hon cigg i serien?? Eller är det där någon bild från 'the set'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Rökte hon cigg i serien?? Eller är det där någon bild från 'the set'? The set. Det baserar jag på det enkla faktum att hon aldrig ler i någon film. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Pigan Lina i Emil är ju också en karaktär man kan störa sig väldigt lätt på. Jävla bitch hon är 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts