Umberto Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Let's settle this! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Harpan, Emil och landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 (redigerad) röja med pippi i stan Redigerad 4 juli, 2011 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Röjer med Emil i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Aldrig spelat Harpan. Röj dock - nice. Gillar båda, men Emil vinner då det är en väldigt bra gestaltning av livet i socknar vid sekelskiftet. Stan. Bor i en liten stad, har släkt på landet, skola i stor stad. Så har erfarenhet av båda. Föredrar stan rätt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Harpan, lätt! Eeeeeeeeeeeeeemiiiil! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 MS Röj föredrar jag. Det känns mer skillbased, Harpan är bara random och störande. Emil tittade jag mycket mer på och jag gillar nog honom mer också. Pippi går alltid runt med ett stort flin och är så jävla nöjd med sig själv och hur hon kan klå upp alla. Stan röstar jag på. Jag har bott på landet under större delen av mitt liv men det passar mig inte särskilt mycket. Jag är ingen naturälskare, jag är en datornörd. Föredrar att bo nära andra människor, affärer och underhållning och inte avskilt. Det enda trista med stadsliv är att det försvårar ägande av hund/katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Harpan Emil Stan Jag är en simpel man med enkla behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Emil röjer i stan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Harpan Emil och stan. Pippi är så jävla dryg vill bara slå henne på käften ibland 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Harpan, Emil och landet. Yes! Harpan eftersom jag är så dålig på Röj (fråga simpa ifall ni tvivlar). På MS Röj har jag fortfarande inte lärt mig hur man gör den där "klicka med båda knapparna"-grejen. Emil eftersom: Pippi är så jävla dryg vill bara slå henne på käften ibland Hehe. Men håller faktiskt med dig. Efter Karlsson på taket är Pippi den vidrigaste Astrid-karaktären. Och trots att jag bor i stan nu och trivs med det så vet jag att landet kommer locka i framtiden. Är man född och uppvuxen ute i skogen så är det fan svårt att inte gilla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Röja med Pippi i stan! Alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Harpan är mer förlåtande och roligare, Emil är skönare och landet är mysigare, trevligare och mer inbjudande. Föredrar att bo inne i stan dock men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Harpan, röj ligger just bakom men är inte riktigt utav min smak. Pippi, aldrig varit en fan av emil. landet även om stan kan vara jäkligt fin ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts