Vice. Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Kan meddela att vid senaste åskoväder (måste varit i början av augusti, jag var inte hemma) tog åskan min digitalbox. Och jag bor i stan i ett åskledarförsett hus men trots det hände det. Man är aldrig säker! Hur vet du det? Är den bränd? Kanske bara slutade fungera, sånt har hänt förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Inget annat? Nepp, allt det andra hade jag dragit ur. Hur vet du det? Är den bränd? Kanske bara slutade fungera, sånt har hänt förr... Jag lät en tekniskt lagd polare titta på den och han öppnade boxen och ja, något hade bränts inuti. Lyckligtvis var det bara en billig basic-modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2011 Polarens router gick sönder, men bara på en port. En dator var inkopplad med RJ45 i routern, och den vägen gick strömmen, så porten var totalrökt på routern, men alla de andra portarna fungerar som de ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts