P-C Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 En polare testade i helgen. Han har skitit eld sen dess. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Vad kostar körvrackarna? Tyckte jag såg något på Flashback om hundra kronor stycket?!? Den här korvgubben är en riktig legend alltså, han lär håva in ganska mycket mer pengar än konkurrenterna i nästa gatuhörn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Vad kostar körvrackarna? Tyckte jag såg något på Flashback om hundra kronor stycket?!? Den här korvgubben är en riktig legend alltså, han lär håva in ganska mycket mer pengar än konkurrenterna i nästa gatuhörn! Yes, hundra kronor för Harakirikorven. De lite mildare korvarna kostar något mindre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 (redigerad) Nej, jag vare sig kissar eller bajsar i duschen. edit: Jaha... Redigerad 5 juli, 2011 av Eudoros 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 (redigerad) Kom att tänka på: Redigerad 5 juli, 2011 av spajdermän 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Nej, jag vare sig kissar eller bajsar i duschen. edit: Jaha... Hahaha! Kanske den här du letade efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Drick ett ljus innan du äter korven! http://www.youtube.com/watch?v=cOL4CJLS5WE Få en t-shirt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts