ZcruweN Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Känns ju lite sådär när jag blir ombedd att ladda ner Chrome för att kunna spela Angry Birds... Jag spelar det i Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Om man kunde få en inv, vore det sjyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Jag spelar det i Firefox? Jag använder Opera och har inga planer på att byta. Nåja, missar nog inte något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 (redigerad) Då ytterst få av mina vänner har skaffat Google+ ber jag er GTAsajtare att lägga till mig! Sök bara på Adrian Norlund. Jag tror jag är den enda Adrian Norlund i världen som har Google+ för tillfället. Edit: Där hade jag fel. Men det är jag som kramar om Sam Carter på profilbilden! Redigerad 15 augusti, 2011 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Alright, ni får lägga till mig med, heter Ivan Lindberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Martin Xersize Möller, bara att lägga till! Kollar igenom det senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Hur tar man bort sitt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Hur tar man bort sitt konto? Inställningar för Google+ -> Kontoöversikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 (redigerad) Inställningar för Google+ -> Kontoöversikt Jo, hittade det, men var rädd att hela mitt google-konto skulle försvinna. Antar att man ska välja "Ta bort profil och sociala funktioner" och inte "Ta bort konto". Redigerad 5 september, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts