Siana Skrivet 2 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2011 (redigerad) Detsamma. Jag hade tänkt att här kunde man diskutera Google+, vad man gillar och vad man inte gillar med det, hur man tror att det kommer gå för Google+ och så vidare. Vet inte riktigt varför tråden helt plötsligt vreds till att diskutera Googles ev. planer att ta över världen för att sedan byta riktning igen och gå till hur, tydligen, dålig sökmotor Google är. --- Jag kan istället för att gnälla ta oss tillbaka on-topic: Satt i en hang out med KassemG här om dagen, han gjorde behind the scenes för senaste AsKassem, det var ganska ballt. Fast systemet måste finslipas, det var ganska laggigt, buggigt och med dålig kvalitet. Sparks är även lite användbart, följer Diablo 2 och Starcraft 2 därifrån..! Eddit: Merrky, du har inv förövrigt. Redigerad 2 juli, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Läst i tråden och på nätet, Google+ verkar innovativt tycker jag, lite mer udvidgat än Facebook. Och det är bara ett stort plus. Sen tänkte jag även fråga efter en invite, om man kan få en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Invite ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 En kompis skickade invite till alla i sin kontaktlista, så jag drogs med även jag. Har inte orkat utforska speciellt mycket än, dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 (redigerad) Tar gärna en invite, om man skicka ut nu igen dvs :3 Redigerad 10 juli, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 (redigerad) Finns det invites kvar och någon känner för att kasta en åt mitt håll så vore det fruktansvärt snällt! Redigerad 11 juli, 2011 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Känns som att Google använder sig av invites för att hypa sin nya lansering, dock känns det lite fel i detta fall. En ganska väsentlig grej för att ett socialt nätverk ska bli nåt är att så många som möjligt använder det. Waow, känner mig jävligt VIP som har en invite till Google+! Vänta.. jag kan inte använda det förrän mina vänner får access till det. Aja, de har säkert tänkt igenom detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Känns som att Google använder sig av invites för att hypa sin nya lansering, dock känns det lite fel i detta fall. En ganska väsentlig grej för att ett socialt nätverk ska bli nåt är att så många som möjligt använder det. Waow, känner mig jävligt VIP som har en invite till Google+! Vänta.. jag kan inte använda det förrän mina vänner får access till det. Aja, de har säkert tänkt igenom detta. Det är lite skumt. Fast från vad jag har hört behöver man inte invite nu, men de släpper bara in folk lite då och då. Även de med invite kan inte komma in direkt. Handlar nog inte så mycket om hype som det handlar om att Google är rädda för att släppa in alla och sedan upptäcks någon gigantisk säkerhetsläcka som gör att alla lämnar Google+ igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Vore intressant o testa. Måste göras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Uppdatering(ar) att förväntas innan veckans slut: http://www.geek.com/articles/geek-pick/google-is-being-tweaked-this-week-based-on-user-feedback-20110711/ Hoppas personligen på en WP7-klient! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Så efter lite testande har jag kommit fram till en sak: Detta kommer inte slå speciellt stort då det känns alldeles för komplicerat, även om det nu kanske inte direkt är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Det har blivit ganska populärt bland furries iaf, väldigt aktivt i streams ;> Ser fram emot de uppdateringar som de kommer genomföra, verkar som de lyssnar på sina användare. Fast tvingar google att man använder sitt riktiga namn som det är snack om, då blir de kaoz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Så efter lite testande har jag kommit fram till en sak: Detta kommer inte slå speciellt stort då det känns alldeles för komplicerat, även om det nu kanske inte direkt är så. Det är ju mycket simplare på alla sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Hur har ni fått tag i Invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Hur har ni fått tag i Invites? Jag har inte bjudit in någon ännu. Men längst ner till höger finns det en liten knapp för att bjuda in människor. Ser dock ingen räknare. Så det verkar vara obegränsat. Vill du ha en invite eller undrar du bara hur man bjuder in själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Jag har inte bjudit in någon ännu. Men längst ner till höger finns det en liten knapp för att bjuda in människor. Ser dock ingen räknare. Så det verkar vara obegränsat. Vill du ha en invite eller undrar du bara hur man bjuder in själv? Jag skulle vilja ha en invite faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Jag med! Fast det kanske jag kan ta när jag kommer hem istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 (redigerad) PM'a er email om ni vill ha en invite :3 Redigerad 20 juli, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 (redigerad) Haha, fan vad roligt det är att kolla på GiZmos cirklar. Edit: GiZ, såg din post, varför inte bara plocka ett random namn? Alltså, inte ett fejknamn, men inte heller ditt riktiga namn. Redigerad 21 juli, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Känns ju lite sådär när jag blir ombedd att ladda ner Chrome för att kunna spela Angry Birds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts