mr_tobbe Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 jag har börjat fuska på sof2 och har gjort som de sa på på www.fuskarna.nu att man skulle gå in i genvägen och skriva till sv_cheats 1.... och sedan gå in i my confiq och ändra bind toggleconsole till någon annan bokstav typ b...sen när jag börjar spela får jag upp konsollen och fusken funkar men jag kan inte få ner konsollen sen?hur ska jag göra?när jag trycker på b igen så kommer bara b:et upp på konsoll texten!!! ps.det funkar inte med § Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 skriv in toggleconsole i konsolen så försvinner den nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 tack..ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 jag har börjat fuska på sof2 och har gjort som de sa på på www.fuskarna.nu att man skulle gå in i genvägen och skriva till sv_cheats 1.... och sedan gå in i my confiq och ändra bind toggleconsole till någon annan bokstav typ b...sen när jag börjar spela får jag upp konsollen och fusken funkar men jag kan inte få ner konsollen sen?hur ska jag göra?när jag trycker på b igen så kommer bara b:et upp på konsoll texten!!! ps.det funkar inte med § om de inte funkar ska de funka med Esc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts