Gof Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 funderar nästan på att kolla upp ifall jag kan byta mitt kortet i förtid på grund av det. Gör som jag, bli av med körkortet och ta det igen :P :p :P 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 (redigerad) Några regler om signaturer, utgiven av Kungliga Svenska Namntecknarordens Ridderliga Signaturkapellförsamling: Nio symboler i förnamnet betyder att det blir jobbigt att skriva signaturer. Jag skulle kunna använda mig av efternamnet, men aldrig någonsin gjort det. Har dock en signatur jag följer punkt till pricka i 9 fall av 10, men resultatet blir inte alltid detsamma. Du kan alltid förkorta och förenkla. --- Jag har egentligen två namnteckningar som jag använder mig av. En hafsig och snabb som jag krafsar på bankkvitton och liknande strunt ( ) och en officiell som jag använder... officiellt. Den officiella är ganska kvinnlig... Mycket kurvor och svängar och dessutom ganska stor till volymen. Själva namnet är i princip omöjligt att uttyda. (Flyttar till mfg eftersom det här berör grafik.) Redigerad 27 juni, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Min signatur hör till bland det fulaste världen skådat. Totalt oläslig och allmänt skum. Men vad fasen gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 SIell Pell så skrivs den och så ser den ut. Slell, dra ett horisontellt streck, Pell, dra ett horisontellt streck. Done, and done. Har fått det av min far som skriver Hans Pett, utan att jag själv visste om att han skrev det så. Blir så jobbigt att skriva Stellan Pettersson.. För mycket text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts