Kebab Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Vad ska ni hitta på imorgon? Själv ska jag och grabbarna ha korvfest på en bondgård! Kommer bli grymt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Ska fira en kompis som fyller 18 år. Blir badtunna och mat och sedan får vi se vart det bär av efter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Som det ser ut nu, inget speciellt alls. Har aldrig riktigt förstått mig på Midsommar firandet, men det blir väl att umgås med lite kompisar och äta mat eventuellt dricka. Kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 ÖLAND 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Hem till syrrans kille och festa. Tänkte köpa mig en flaska nubbe, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Jobbar i år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Jag ska till Instön med familj och några vänner. Nubbe, öl och vin. Sedan åker jag hem på lördag och har kalas hemma. Blir en dunderhelg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Kommer bli en kukhelg. Alla åker bort, jag jobbar, till och med mina chefer åker bort så jag är ansvarig. Ser fram emot att spendera min kvällar med cola, snus och tv-serier dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Åker iväg till torpet för att supa till ordentligt med mina syskon, asnajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Öl, grillat och sen blir det en smärre korvfest ute i en bekants stuga. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Långbord, midsommarstång, god mat och en massiv mängd alkohol. En traditionell midsommar med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Ingenting planerat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Imorgon blir det att grilla med vänner. Samma sak på lördag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Ikväll blir det att ta det lugnt och röka holk i goda vänners lag. Imorgon blir det att dra hem till Frenzy och kröka loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Midsommar äger so. far. Luftgevär + cigarr, kräftor + topless, tjurar o hagen bredvid vilka har större pungar än ni kan föreställa et... Awrsome med andra ord! Har lyckats knäppa en mängd bärtz, men eftersom jag skriver det här åå mobiöen så prkar jag inye fixa stavfelen. Mange kom igen nu! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 (redigerad) Jobbar i år igen. +1 slutar 23.00. möter upp med grabbarna på nån fest. fast det är lite skönt ändå. kan förfesta när jag jobbar med gratis sprit! ------ just ja. det var midsommar nu. glömde det. vi har i alla fall skjutit upp vårat midsommarfirande tills imorgon. så, på midsommar jobbade jag även till 23, men gick hem och rökte och kollade på workaholics. Redigerad 24 juni, 2011 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 Midsommar äger so. far. Luftgevär + cigarr, kräftor + topless, tjurar o hagen bredvid vilka har större pungar än ni kan föreställa et... Awrsome med andra ord! Har lyckats knäppa en mängd bärtz, men eftersom jag skriver det här åå mobiöen så prkar jag inye fixa stavfelen. Mange kom igen nu! Jag var (vid den tidpunkten) verkligen inte så full som det ser ut, jag lovar! -_- -_- Orkade bara inte styra med att fixa texten, tycker det är lite bökigt på mobilen. Och man vill ju inte vara killen som tar långsittningar (på toan) på midsommar. Hur som helst... Midsommar var en mycket trevlig tillställning. Fyllan låg på måttlig/stundtals högljudd genom hela kvällen, vilket kändes väldigt moget! (Och lite konstigt med tanke på att jag drack i alla fall 10 olika former av alkohol (olika ölsorter ej inräknat) men vi höll visserligen på väldigt länge). Framåt natten smög dock lite ångestsnack om att vi "bara är en bricka i systemet och vi borde inte finna oss i att jobba med samma sak i 40 år" fram och för mig som redan mår lite halvdåligt på grund av karriärsvalet blev det en riktig dipp i humöret... Utöver det så hade jag en kanondag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 Hade en lugn helg på landstället. Nog fan fick man köra klassikern också och ta in all uppdukad mat när en regnskur började närma sig! Det blev städat, tog bara en snaps på aftonen, och en på midsommardagen. Men grannarna levde om förståss, några klassiska "ÖÖÖÖ" och "WOOOIJJJ" hördes långt in på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts