Joey Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 fattar inte vad det e för fel?? jag ska logga in på deras FTP med mitt program men det står loggin incorrekt!! Vad fan?? hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 samma för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 rätt adress? jag har bara problem att logga in i bland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Om ni har en brandvägg så måste ni inaktivera den när ni är inne på Home.no:s FTP. Jag hade liknande problem och fattade ingenting först, men efter ett tag så klurade jag ut det! Det hjälper inte att köra i Passive mode... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Om ni har en brandvägg så måste ni inaktivera den när ni är inne på Home.no:s FTP. Jag hade liknande problem och fattade ingenting först, men efter ett tag så klurade jag ut det! Det hjälper inte att köra i Passive mode... jag har inte nån brandvägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts