Mark Skrivet 2 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2016 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2016 bastardbowl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2016 Dölj innehåll Skönt att se Ollie dö, underbart! Fan vad jag hatar barn i serier. Oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2016 Dölj innehåll Hold the door Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2016 Dölj innehåll HOLD THE DOOR Om märket som Bran fick på armen kunde ta bort förtrollningen på grottan så är det möjligt att den kan ta bort förtrollningen som ligger över The Wall ifall han nånsin tar sig dit, spooky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2016 Dölj innehåll CLEGANEBOWL HYPE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2016 5/24/2016 at 15:46, Flaskan skrev: Dölj innehåll HOLD THE DOOR Om märket som Bran fick på armen kunde ta bort förtrollningen på grottan så är det möjligt att den kan ta bort förtrollningen som ligger över The Wall ifall han nånsin tar sig dit, spooky. Dölj innehåll Han lär få amputera den när Benjen märker. b0wlhype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2016 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2016 (redigerad) Sjukt sämst Dölj innehåll stridsscen. Hur fan blir det 2 m höga högar av döda människor? Hur märker man inte när man långsamt blir omringad av en armé? Varför dog inte alla när dom blev ihopträngda, armén bara chillade i typ 1 minut utan att döda? Besvik. Redigerad 22 juni, 2016 av StellHell lär dig spoila, sluta bitcha, kolla upp någon dokumentär om medeltida stridsföring. Ät skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2016 3 timmar sedan, kobbe skrev: Sjukt sämst stridsscen. Hur fan blir det 2 m höga högar av döda människor? Hur märker man inte när man långsamt blir omringad av en armé? Varför dog inte alla när dom blev ihopträngda, armén bara chillade i typ 1 minut utan att döda? Besvik. http://m.firstpost.com/bollywood/game-of-thrones-s06e09-review-why-battle-of-the-bastards-was-the-shows-best-episode-yet-2846258.html?utm_source=fp_hp Läs detta om du inte förstod varför det här avsnittet satte en ny milstolpe för hur man gör bra TV som spränger barriären mellan film och TV. Jag antar att jag har viss förståelse varför vissa inte uppskattade avsnittet, om på ett annat sätt förstår jag inte alls. Det du radar upp är små bitar som du tycker är dåligt, men du missar helt och hållet varför Battle of the Bastards räknas som det absolut bästa avsnittet i Game of Thrones historia. Manuset, cinematografin, koreografin, den mästerliga produktionen av det här avsnittet kommer bli en modern klassiker. Alla respekterade kritiker prisar Battle of the Bastards till skyarna, så jag vet inte vad det är du saknar i det här avsnittet som skulle på något sätt ha gjort det bättre. Fast alla får väl tycka vad de vill, I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2016 6 timmar sedan, Mark skrev: http://m.firstpost.com/bollywood/game-of-thrones-s06e09-review-why-battle-of-the-bastards-was-the-shows-best-episode-yet-2846258.html?utm_source=fp_hp Läs detta om du inte förstod varför det här avsnittet satte en ny milstolpe för hur man gör bra TV som spränger barriären mellan film och TV. Jag antar att jag har viss förståelse varför vissa inte uppskattade avsnittet, om på ett annat sätt förstår jag inte alls. Det du radar upp är små bitar som du tycker är dåligt, men du missar helt och hållet varför Battle of the Bastards räknas som det absolut bästa avsnittet i Game of Thrones historia. Manuset, cinematografin, koreografin, den mästerliga produktionen av det här avsnittet kommer bli en modern klassiker. Alla respekterade kritiker prisar Battle of the Bastards till skyarna, så jag vet inte vad det är du saknar i det här avsnittet som skulle på något sätt ha gjort det bättre. Fast alla får väl tycka vad de vill, I guess. Jag skrev ju exakt vad jag tyckte var dåligt. Det funkar helt enkelt inte för mig när det inte ens nästan är logiskt. Då kan jag inte annat än ställa mig frågan om varför och hur det här ologiska hände och vips så är all spänning borta. Det spelar ingen roll om det är välgjort i övrigt om det mest grundläggande är ologiskt. Jag pratar ju såklart bara om striden och inte avsnittet i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 22 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2016 11 timmar sedan, kobbe skrev: Jag skrev ju exakt vad jag tyckte var dåligt. Det funkar helt enkelt inte för mig när det inte ens nästan är logiskt. Då kan jag inte annat än ställa mig frågan om varför och hur det här ologiska hände och vips så är all spänning borta. Det spelar ingen roll om det är välgjort i övrigt om det mest grundläggande är ologiskt. Jag pratar ju såklart bara om striden och inte avsnittet i övrigt. Dölj innehåll Jag kan förstå att du tyckte så, jag hade också lite sådana tankar som exempelvis hur det kunde komma sig att Jon inte träffades av en enda pil under alla pilregnen. Men sen å andra sidan tänkte jag att jag ändå kunde köpa det, det är ändå bara är en teknisk detalj och upplägget med striden i allmänhet var nog det mest spännande jag sett under seriens gång. Sen var det aaaaaaningen cheesy att armén från the vale dök upp i sista stund på det där Sagan om Ringen-aktiga viset, men liksom innan kan jag ändå köpa den detaljen i det stora hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 27 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2016 Jävlar. Det var full rulle hela avsnittet. Galet bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2016 Introscenen var ju fenomenal. Älskade musiken, också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2016 Jahapp. Det var då själva jävla fan vad hype man ska bli nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2016 De två sista avsnitten har fanimej varit det bland det bästa som någonsin har visats på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2016 Jahapp, så ska även jag bli en sån där. S01E01 på HBO Nordic. Vad har jag att vänta mig? Nagelbitande eller sega avnitt? Spänningsdipp i säsong tre? Besvikelser över halshuggna karaktärer? En serie bättre än Breaking Bad? Jag vet ingenting annat än att vid de få tillfällen jag tittat på något alls, har jag gillat dvärgen. Shoot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2016 6 timmar sedan, Henkibojj skrev: Jahapp, så ska även jag bli en sån där. S01E01 på HBO Nordic. Vad har jag att vänta mig? Nagelbitande eller sega avnitt? Spänningsdipp i säsong tre? Besvikelser över halshuggna karaktärer? En serie bättre än Breaking Bad? Jag vet ingenting annat än att vid de få tillfällen jag tittat på något alls, har jag gillat dvärgen. Shoot! Mycket dialog i början. Säsong 1 är rätt seg faktiskt, i början hade de heller inte lika stor budget så de sparade in på striderna och annat smaskigt. Jag tycker inte direkt det finns några dippar - serien har bara blivit bättre och bättre för mig, mer eller mindre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2017 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2017 h y p e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2017 Spoiler om ni inte sett senaste avsnittet 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts