Spam Snuten Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 Ska också ge mig på boken snart! Lånade precis första av en kompis, men har inte hunnit börja än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2012 http://www.adlibris....isbn=9175030519 ? + tack Hew! Samma paket beställt. Åhå, hade hört från flera håll att de försökt översätta den första boken ett antal gånger men att det aldrig blivit klart. Men läs den på engelska ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2012 Svenska översättningen ska visst vara väldigt bra, men femte boken finns inte översatt än. Tror jag ska köpa engelska boxen med alla 5 böcker i pocket. Var billigare än att köpa 4 svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 Åhå, hade hört från flera håll att de försökt översätta den första boken ett antal gånger men att det aldrig blivit klart. Men läs den på engelska ändå. Beställde på engelska, kom fram idag! Hultsfred, sen jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2013 Dags att börja tagga! Säsong tre drar igång 31 mars. Har rätt bra koll på vad som kommer ingå och hända pga bokläsning + onyttigt mycket hängande på A Song of Ice and Fire-forum och kan väl egentligen bara säga att om de spelar sina kort rätt bör det bli det bästa som gjorts för TV, någonsin. Sjukt fet trailer (läs inte kommentarerna, folk spoilar): http://www.youtube.com/watch?v=C1pbtBX9Kok Låten som spelas är Bones med MS MR. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2013 Säsong tre har kommit!! Ni som sett första avsnittet, vad tyckte ni? Jag gillade det! Ska inte spoila för mycket så väljer att vara tyst om det som händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2013 Det var okej, fin start. Hann ju inte komma igång så mycket men det verkar lovande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2013 Instämmer, en lovande start. Sett det fyra gånger nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2013 Jag älskade första avsnittet. Vet inte varför faktiskt, men det kändes som att återvända till en värld man inte besökt på ett tag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Vilka kollar aktivt? Avsnitt 1-2 var av förklarliga skäl något slöa och lade grunden för resten av säsongen.. Men avsnitt tre och, kanske framför allt, fyra.. Helvete! DRACARYS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Vilka kollar aktivt? Avsnitt 1-2 var av förklarliga skäl något slöa och lade grunden för resten av säsongen.. Men avsnitt tre och, kanske framför allt, fyra.. Helvete! DRACARYS! Skoja inte! Satt med gåshud de sista minuterna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2013 Avsnitt fyra... I came buckets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2013 (redigerad) Gillade avsnitt sju, hur allt händer för Jon snow, och hur allt går där uppe. Vad tycker ni? Inte lika mycket action som s1 och s2, men än så länge är s3 bra tycker jag! Redigerad 13 maj, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2013 Om två avsnitt kommer skiten träffa fläkten, ska bli intressant att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 (redigerad) Angående S03E09 Jag har varit förberedd för det här sedan säsong 2, men damn.. Redigerad 3 juni, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 Har du läst böckerna eller blivit spoilad? Visste ju vad som skulle hända och är lite deppig för att det inte var exakt som i böckerna, men ändå... Helvete. Och Michelle Fairleys (Catelyn Stark) skådespel var helt jävla otroligt. Annars finns väl inte så mycket att säga. Ska bli kul att prata med mina icke-bokläsande vänner om det här. Gillade också Jons "You were right the whole time" när han dödade Orell, Brans och Rickons farväl ( ) och hur sjukt tung Jorah var när de slogs mot Yunkais soldater. Och hans min när Dany frågade efter Daario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 Har du läst böckerna eller blivit spoilad? Har läst litegrann, men jag har plockat upp all information från wiki's och diverse ASOIAF-forum. Borde kanske plocka upp böckerna igen efter dagens avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 Ja, vad fan ska man säga.. Serien blev bra mycket mera spännane nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts