SilentViper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Haha ja ni läste rätt ska komma nå Family Guy Online mmo spel eller vad det nu kommer bli av det. Man kan f.ö regga sig till stängda betan nu via http://www.familyguyonline.com/. Reggade bara för skoj skull + för att jag bara älskar den serien. Genom att klicka dig hit kan du registrera dig för den stängda betan av spelet Family Guy Online. Vad är det? Ett MMO? Vi har ingen aning, och det verkar ingen annan heller ha. Det mystiska Family Guy Online väntas ut senare i höst. Vi antar att vi lär få reda på mer inom kort. Från FZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Vet vi ens om det är ett spel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Epic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Vet vi ens om det är ett spel??? Jag skulle chansa på att det är ett spel. Saxat från Privacy Policy: Public Information and Posts consist of your account name, avatar(s) and your game activity, for example your game status and in-game items and your posts and comments on the Services, for example, in forums or blogs. Registrerade mig, känns som att vad det än är för något vill jag vara del av det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 (redigerad) Fick precis ett mail om att eftersom jag hade skrivit upp mig på betan så ska jag kunna komma åt en Character Creator. Dock verkar sidan vara under maintenance så jag får kolla senare vad som finns att göra där. EDIT: Level 1 Chris Class, namn: Tastycakes. Ska bli nice det här. Redigerad 20 juli, 2011 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Haha. De är ju tokiga. Verkar najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 "Level 1 Stewie Class" fuck yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 (redigerad) Gah hade hoppas på man kunde välja Quagmire EDIT: level 1 Peter Class namn: Gurk fuck yeah! Redigerad 21 juli, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Jag kan ju inte ens skapa mig en karaktär. Det laddar inte ett dugg och kommer ALLTID (testat typ 4 dagar i rad nu) upp att servern är full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Jag har inte ens kunnat komma in på creatorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Har ni installerat utility playern för hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 (redigerad) Jag har inte ens kunnat komma in på creatorn.. Kom in senast på den idag och gjorde en karaktär. Är det nån som vet vad det där 80 är bredvid myntet där det står Hello blablabla och vad kan man göra med det? För man kommer bara till sitt konto om man trycker där. Redigerad 21 juli, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Oh right, fick invite förra veckan: Dear Family Guy Online Fan: Have you ever wanted to do free work for one of the largest and wealthiest corporations in the world? Well, now's your chance! We'd love for you to join the Family Guy Online Closed Beta experience next Thursday, February 9th through Friday, February 10th. Så kolla era inboxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Jag har också fått invite, fast kommer inte kunna spela i helgen när betatestet är öppet. Tror inte jag missar något ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 (redigerad) Vad ska man göra när man skapat en gubbe då? :S Edit: Väntar I guess... Redigerad 8 februari, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Dem har släppt en liten ingame trailer på Family Guy Online: Family guy Jag tror releasen är snart då det står i videon "Launching Soon" så vi kanske får spelet denna månad eller kanske i april? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 Skulle bara säga det går att spela betan av Family guy just nu sitter o spelar o gör mitt andra uppdrag just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 Fan vad dåligt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2012 (redigerad) Laddar man ner en fet launcher eller spelas det i webläsaren? Redigerad 11 mars, 2012 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts