felshoe Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Skönt att det är en beta då. Jag har dock förberett mig på massvis med buggar och uppdateringar för spelet det första halvåret efter att det har släppts. Har absolut inte förväntat mig ett buggfritt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Jag ser verkligen fram emot att få spela mer öppna banor. Det blir väldigt fullt i parken om det är 5 recons per lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Jag fixade precis upp mitt Origins konto. Nickar McGg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe Adrian G = Creepycruel Sniper Mark = MarkyPV Felshoe = The Lix MrNoNja = Nonanin Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick. Karatemorfar - ChristianMattson RavenE - RavvenE Comfy - Comfaj Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag. Sniper Simonracer = Sgt Elochai Slängde bara in mitt Origin-nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 (redigerad) Today, 10:15 AM #112 (permalink) zh1nt0 DICE So I´ve seen the replies on the forums and I think you guys deserve the Caspian Border experience.. the password is: sexyelevator (yes I picked it). Password will be changed again to something else at 18:00 CET. Edit: jag är inte med i open betan så dom kanske redan har bytt Redigerad 28 september, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Today, 10:15 AM #112 (permalink) zh1nt0 DICE So I´ve seen the replies on the forums and I think you guys deserve the Caspian Border experience.. the password is: sexyelevator (yes I picked it). Password will be changed again to something else at 18:00 CET. Edit: jag är inte med i open betan så dom kanske redan har bytt Haha, 72th in queue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Vad tycker ni om betan? Jag har inte spelat nånting själv men läst på lite olika forum. Väldigt blandade åsikter [som vanligt]. Allt från folk som redan avgudar spelet - till dom lite mer kräsna som blir irriterade över "hoppanimationer" och att tunnlarna är för mörka. Dra upp lite sköna spelstories nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Battlefield 3 720p Beta W/KuSh'd (Level 14 - HD) Caspian Border -- Live stream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Jets är grymt kul! Känns ganska oanvändbara i strid, men grymt skoj att köra runt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Fick aldrig tillfälle att testa den andra banan, men jag vill bara tipsa er om PP2000. Den är ju löjligt bra i Rush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Nu finns betan på psn för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Nu äntligen gick Origin shoppen igång så jag kunde tanka betan! 3% än så länge bara. Origin nick är McGg btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Nu äntligen gick Origin shoppen igång så jag kunde tanka betan! 3% än så länge bara. Origin nick är McGg btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Kul att deras sida är överbelastad -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Har precis startat spelet. Detta ska bli kul. Riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Agenten: Kan du ändra mitt nick i Origin till Felshoe istället för The Lix i din förstapost? Blev lite strul när jag reggade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Nu äntligen gick Origin shoppen igång så jag kunde tanka betan! 3% än så länge bara. Origin nick är McGg btw Vänta nu, vad sa du att du nickade? OnT: Den nya banan med lösenordsskydd (64 spelare) verkar ha en del strul. Klienten kraschar rätt mycket när man spelar i en så pass stor map.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Har kraschat några gånger för mig med, irriterande men jag antar att det är något man får räkna med. Skitkul är det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Agenten: Kan du ändra mitt nick i Origin till Felshoe istället för The Lix i din förstapost? Blev lite strul när jag reggade mig. Sure ska ändå uppdatera listan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Det är inte klientens fel, om ni nu inte är inne i mitten av matchen. Caspian Border kickar alla per automatik efter avslutad match för att alla ska få spela den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts