eminem33 Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Dubbel post! fan så nice flygplanen ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 (redigerad) Igen då http://bf3beta.battlefield.com/ Enligt vad jag läst så ska sidan vara en "subdomain of Battlefield.com" jag har ingen aning om hur man kolar det dock Och ifall man twittrar några av skaparna så svarar dom på alla saker utom just den frågan om sidan Redigerad 20 september, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 (redigerad) Igen då http://bf3beta.battlefield.com/ Enligt vad jag läst så ska sidan vara en "subdomain of Battlefield.com" jag har ingen aning om hur man kolar det dock Och ifall man twittrar några av skaparna så svarar dom på alla saker utom just den frågan om sidan Edit: dom har nu bekräftat att sidan är äkta Redigerad 20 september, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Systemkraven har släppts: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ) MEMORY: 2 GB HARD DRIVE: 20 GB GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE) GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE) SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE KEYBOARD AND MOUSE DVD ROM DRIVE RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS OS: WINDOWS 7 64-BIT PROCESSOR: QUAD-CORE CPU MEMORY: 4 GB HARD DRIVE: 20 GB GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950) SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE KEYBOARD AND MOUSE DVD ROM DRIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 (redigerad) Systemkraven har släppts. Och med det ett datum för BETA! Öppen beta för alla: 29 september. Early access (om du förbokat på origin eller köpt Medal of Honor (Limited Edition / Tier 1 Edition)): 27 september. "Tyvärr" är det samma bana och spelläge som i Alphan. Så spelade man där är man säkert redigt trött på den. Redigerad 20 september, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 (redigerad) Hur klickar jag på datorn för att se vilka förutsättningar jag har för att klara spelet? Ah. Verkar som om jag bara behöver fixa ett bättre grafikkort för att klara spelet bra. Ett Nvidia geforce gtx 560. Säkert hur dyrt som helst. Synd. Redigerad 20 september, 2011 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Hur klickar jag på datorn för att se vilka förutsättningar jag har för att klara spelet? Ah. Verkar som om jag bara behöver fixa ett bättre grafikkort för att klara spelet bra. Ett Nvidia geforce gtx 560. Säkert hur dyrt som helst. Synd. Om ditt grafikkort inte är helt föråldrat kommer du säkert kunna köra det. Tror till och med att en i utvecklingsteamet har sagt just att "Om du klarar BC2 kommer du klara BF3!". Och är du inte nöjd så är ett 560 ganska billigt, faktiskt. http://www.dustinhome.se/asus-geforce-gtx-560-dc-1gb-pci-e-dvi-hdmi-batman-game/product/5010596123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Om ditt grafikkort inte är helt föråldrat kommer du säkert kunna köra det. Tror till och med att en i utvecklingsteamet har sagt just att "Om du klarar BC2 kommer du klara BF3!". Och är du inte nöjd så är ett 560 ganska billigt, faktiskt. http://www.dustinhome.se/asus-geforce-gtx-560-dc-1gb-pci-e-dvi-hdmi-batman-game/product/5010596123 Alltså, jag sitter på ett geforce GT 220 just nu och jag byter gärna upp mig så att jag kan köra BF3 så bra som möjligt. Min dator uppfyller alla andra krav på rekommenderad utrustning. Det här måste väl få min dator att klara BF3 hur bra som helst, eller? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=815072 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Alltså, jag sitter på ett geforce GT 220 just nu och jag byter gärna upp mig så att jag kan köra BF3 så bra som möjligt. Min dator uppfyller alla andra krav på rekommenderad utrustning. Det här måste väl få min dator att klara BF3 hur bra som helst, eller? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=815072 Har ett 570 själv och betan har inte startat ännu, så vi får väl se. Men när den väl är igång kan jag fråga min kompis hur hans 560 klarar av det! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Har ett 570 själv och betan har inte startat ännu, så vi får väl se. Men när den väl är igång kan jag fråga min kompis hur hans 560 klarar av det! Vore snällt! Bör ju gå galant, i och med att de rekommenderar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Vore snällt! Bör ju gå galant, i och med att de rekommenderar det. Ja vi får ju hoppas att Zh1nt0 bara vill skrämmas lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Ja vi får ju hoppas att Zh1nt0 bara vill skrämmas lite. Fast medium är galant! Några inställningar måste väl ändå gå att maxa med rekommenderade systemförutsättningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Någon som vet om postförskott > faktura kan ha inverkan på leveranstiden av ett förbeställt spel? Allt skickas från butiken samtidigt så det hänger väl på Posten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 http://piclair.com/data/yhjye.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Hur får jag beta-nyckeln? Kan inte fatta att jag har lyckats missa det, trodde det var fritt fram för alla att ladda ner och spela i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Hur får jag beta-nyckeln? Kan inte fatta att jag har lyckats missa det, trodde det var fritt fram för alla att ladda ner och spela i helgen. Har du MoH: Limited/Tier One eller förbeställt på Origin så får du delta nu. Annars får du vänta tills på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Har du MoH: Limited/Tier One eller förbeställt på Origin så får du delta nu. Annars får du vänta tills på torsdag. Och det kommer inte krävas någon nyckel, utan fritt fram för vem som helst att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Sjukt taggad på den öppna betan om 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 (redigerad) Och det kommer inte krävas någon nyckel, utan fritt fram för vem som helst att spela? Helt öppen beta! Edit: En konstig sak dock. De enda problemen jag hade med Alphan var egentligen att det kraschade (drivrutinernas fel, fixades innan Alphan var slut) och att man ibland inte kunde se sin squad på spawn screen. Samma problem finns i betan, dock inte lika ofta. Plus en massa mer smådetaljer att störa sig på. Alpha 1.1 eller 0.9 eller Adrian har inte vant sig ännu. Killcam är väldigt buggig, den med. Redigerad 27 september, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Har nu spelat ett tag, riktigt skönt med bipod! Gillar ljuden också. Men hitboxen är helt lost in space ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts