Henkibojj Skrivet 3 juli Rapportera Share Skrivet 3 juli BF3-servrarna släcks på PS3 och Xbox 360 den 7 november 2024 Jag har 1 trofé kvar i CQC-DLC:t och den var jag på vippen att bli färdig med att farma med en internetkompis tills antingen hon tröttnade eller resten av gänget började sabotera. Jag vägrar ha tre kills kvar för 100%*5 i ett spel jag har betalat 1000 kronor för och spelat i 427 timmar. Måste se till att spela detta medan jag kan. Är det någon som är game på att spela detta? Vi kan ha discord-chatt och allt möjligt som inte var funktionellt dåförtiden. For posterity: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november Rapportera Share Skrivet 7 november 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november Rapportera Share Skrivet 11 november Var tvungen att kolla mina gamla stats. Helt otroligt vad tid jag lagt på detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 november Rapportera Share Skrivet 11 november 1 timme sedan, Kebab skrev: Var tvungen att kolla mina gamla stats. Helt otroligt vad tid jag lagt på detta spel. Å inte en gång bjöd ni in gamle Bojjan Mina PC-stats har jag dock ingen koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts