SilentViper Skrivet 6 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2013 Skönt att köra sin första klan match på länge vi vann alla rundor. Metro var ett helvete på conquest tog säkert 2min för att ta sig genom deras defensiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2013 säkert 2min De riktigt svåra matcherna jag spelat metro på kan ta en kvart-tjugo minuter att komma igenom första tunneln. Två minuter förstår jag inte hur du kan tycka är mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2013 Skönt att köra sin första klan match på länge vi vann alla rundor. Metro var ett helvete på conquest tog säkert 2min för att ta sig genom deras defensiv. Två minuter? Varför tog det så lång tid? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 Två minuter? Varför tog det så lång tid? Ja först var det 400 ticket nästan. Samt dem vi mötte körde bara metro 24/7 vi var inte direkt samspelade efter det långa öppehållet vi hade. Så dem hade ett bra övertag i tunneln tills efter ca 2min vi kom genom sen hade vi ticket hall o lyckades hålla där resten av matchen vi vann nog nånstans med 150-190 tickets 8v8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 Ja först var det 400 ticket nästan. Samt dem vi mötte körde bara metro 24/7 vi var inte direkt samspelade efter det långa öppehållet vi hade. Så dem hade ett bra övertag i tunneln tills efter ca 2min vi kom genom sen hade vi ticket hall o lyckades hålla där resten av matchen vi vann nog nånstans med 150-190 tickets 8v8. Vilket håll attackerade ni från? Ryssarna eller Jänkarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 Vilket håll attackerade ni från? Ryssarna eller Jänkarna? Ryssarna om jag minns rätt eftersom det är väl Jänkarna som börjar utanför tunneln right? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 (redigerad) Nya assignments för oss med premium! Det kan vara första gången som ingen assignment involverar ett vapen som får en att fundera över sina val här i livet när man använder den. Eller att utföra något helt konstigt som får en att koncentrera sig på annat än själva objekten för en långt stund. Redigerad 9 januari, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 En fråga bara. Vilken är den bästa mappen för att köra sniper på? Såfall vilken map och sniper ska väl försöka ta lite sniper assignments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 En fråga bara. Vilken är den bästa mappen för att köra sniper på? Såfall vilken map och sniper ska väl försöka ta lite sniper assignments. Alla banor fungerar att vara sniper på, men på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Alla banor fungerar att vara sniper på, men på olika sätt. Mjo sant men tänkte om det fanns nån speciell bana har kört Tehran Highway ett antal gånger som sniper funkar sådär det är till och från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Mjo sant men tänkte om det fanns nån speciell bana har kört Tehran Highway ett antal gånger som sniper funkar sådär det är till och från. Beror nog mer på vilka du möter än vilken bana du kör. Conquest och någon lagomstor bana låter bra. Kharg har jag lyckats bra på då jag kört med sniper i mid range(100-200m) För reconklassen är det mid range! Att ligga och campa och vänta på att du ska hitta någon har jag ingen erfarenhet av och det låter ju inte speciellt kul (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Mjo sant men tänkte om det fanns nån speciell bana har kört Tehran Highway ett antal gånger som sniper funkar sådär det är till och från. Haha nej, det finns ingen magisk bana där man skjuter bättre som sniper. Du får anpassa dig efter banan. Spelar du på Ziba Tower är det kanske inte lönt att springa omkring med ballistic scope på geväret. Om du dessutom känner att du inte litar på din förmåga att dra headshot under stressade situationer så är det värt att fundera på att lira med en semi-auto istället för bolt action. På en bana som till exempel caspian border så går det att spela hur man vill. Antingen så ligger man högt uppe på någon äng med vilken bössa som helst. Men bolt action är ju att föredra eftersom det dödar med ett skott i huvudet, men det fungerar även att lira med en semi-auto tillsammans med bipod och ballistic. När man tröttnat på att ligga i gräset, eller uppe i tornet, och känner att man vill ned i stridens hetta. Då får man åter igen ställa sig frågan: Är jag tillräckligt bra med bolt action? Fusk-tips: Jag känner att jag suger med bolt action, jag trivs inte med reconklassen speciellt mycket och min bästa HS/kill-ratio är 20% med L96. Det betyder att jag bara skulle ha fått strax över en femtedel av mina kills i normal. Men jag lirar hardcore, där dödar även ett skott i bröstet. Så om du känner likadant som jag, så kan hardcore antingen vara ett ställe att träna, eftersom ett skott som missar huvudet kanske fortfarande dödar din fiende så får man överleva att träna på nästa fiende som kommer. Eller bara ett ställe att håva in kills och levla/SS-hunta/boosta assignment eller vad man nu vill göra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Mjo sant men tänkte om det fanns nån speciell bana har kört Tehran Highway ett antal gånger som sniper funkar sådär det är till och från. Jag har nog plocket flest sniperkills på Seine Crossing, lilla conquestbanan. Håll dig i huset som har utsikt över A-, B- och D-flaggorna. Använd inte ett sikte med större förstoring än 4x eftersom du då slipper lysa upp som en discokula. Glöm inte att sätta upp spawn beacon och t-ugs eller mav. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Fick precis nemesis ribbon, nemesis medal, carbine ribbon, carbin medal, service star 1 till ACW-R och därmed dogtagen till ACW-R. Åh ja just det, det var på en och samma kill. Smått sjukt, det var grejer på skärmen i en kvart kändes det som! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Tack för era tips och grattis eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 En fråga bara. Vilken är den bästa mappen för att köra sniper på? Såfall vilken map och sniper ska väl försöka ta lite sniper assignments. Jag valde personligen Noshahr Canals i TDM när jag skulle ta första service-stjärnan med recon, fungerade utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2013 Jaoo... Joo... Jag satte mig i ett flygplan och så... http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/78035144/4/395456382/ :D 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2013 Var hittar man strategiguiden för originalbanorna? Jag hittar bara expansionspaketens guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2013 Var hittar man strategiguiden för originalbanorna? Jag hittar bara expansionspaketens guider. Jag vet inte riktigt vad du pratar om... Den där bilden tog jag från Google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2013 Jag vet inte riktigt vad du pratar om... Den där bilden tog jag från Google! Premiummedlemmar har tillgång till pdf-er på bortåt 80 sidor, med kartor och allt möjligt. Jag har bara hittat såna för alla DLC men inget för de ursprungliga BF- eller B2K-banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts