Panimala Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe Adrian G = Creepycruel Sniper Mark Felshoe = The Lix MrNoNja = Nonanin Panimala Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick. Karatemorfar - ChristianMattson RavenE - RavvenE Comfy - Comfaj Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag. Sniper Simonracer = Sgt Elochai Ser fram emot en väldigt GTAsajten-ig friendlist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Näe, tror jag passar på BF3 nu faktiskt när Origin är spyware. faan vad synd, jävla EA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 (redigerad) inte länge kvar tills den öppna betan startar snart nu Avbokade min förhandsbokning (spelbutiken) till ps3 också igår. Såg det att spelet släpps på en torsdag så man hinner ju inte få det tills helgen åker till elgiganten o köper det istället Redigerad 28 augusti, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 inte länge kvar tills den öppna betan startar snart nu Avbokade min förhandsbokning (spelbutiken) till ps3 också igår. Såg det att spelet släpps på en torsdag så man hinner ju inte få det tills helgen åker till elgiganten o köper det istället Hur funkar det med öppna betan? Kan vem som helst testa? Kommer den till Ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 inte länge kvar tills den öppna betan startar snart nu Avbokade min förhandsbokning (spelbutiken) till ps3 också igår. Såg det att spelet släpps på en torsdag så man hinner ju inte få det tills helgen åker till elgiganten o köper det istället När du förhandsbokar brukar du få spelet på torsdag redan, eller tidigare. Brukar variera. -- jag har bokat Limited edtion till PC för 300kr iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 jag har bokat Limited edtion till PC för 300kr iaf! Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 När du förhandsbokar brukar du få spelet på torsdag redan, eller tidigare. Brukar variera. -- jag har bokat Limited edtion till PC för 300kr iaf! Var? Vart??????? Så man kan avboka BF3 och beställa det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2011 Var? På g2play.net finns det för 300kr, är iosf bara cd-key då. Var minus -7% igår, därav fick jag det för 300kr. http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Limited-Edition-EA-Download-Manager.html Det finns också på GameStop för 300kr, om ni har det i eran stad. (Enligt min polare i Borlänge). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2011 (redigerad) På g2play.net finns det för 300kr, är iosf bara cd-key då. Var minus -7% igår, därav fick jag det för 300kr. http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Limited-Edition-EA-Download-Manager.html Det finns också på GameStop för 300kr, om ni har det i eran stad. (Enligt min polare i Borlänge). Sweet. Köper helst riktiga varan, så jag ska ge mig in på Gamestop imorgon och se om det här stämmer! Edit: Någon som har koll på hur bra det här spelet kommer flyta med ett HD5770? Helst i förhållande till BC2 så att jag har någon form av referens. Redigerad 29 augusti, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2011 Sweet. Köper helst riktiga varan, så jag ska ge mig in på Gamestop imorgon och se om det här stämmer! Edit: Någon som har koll på hur bra det här spelet kommer flyta med ett HD5770? Helst i förhållande till BC2 så att jag har någon form av referens. Gör det du, och rapportera. Finns inte Gamestop där jag bor, så därför köper jag bara nedladdnings. Bryr mig ändå inte om förpackningen så! Läser du där så verkar du kunna köra spelet i medium grafik, men beror ju lite på din CPU också. http://www.overclock.net/amd-ati/1037958-hd-5770-bf3.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 På GameStop kostar det visst 499, fast man får 100 kronor rabatt om man förhandsbokar! Det kanske är det billigaste i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 På GameStop kostar det visst 499, fast man får 100 kronor rabatt om man förhandsbokar! Det kanske är det billigaste i alla fall? Beror väl lite på, vill du ha fysiska spel så är det nog billigast, jag är dock inte säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Någon som har svar hur det är med den öppna betan? Kommer den komma till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Någon som har svar hur det är med den öppna betan? Kommer den komma till PS3? kommer till xbox 360 ps3 och pc Dom har inte sagt något datum utan bara att det ska komma i september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe Adrian G = Creepycruel Sniper Mark Felshoe = The Lix MrNoNja = Nonanin Panimala Eudoros Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick. Karatemorfar - ChristianMattson RavenE - RavvenE Comfy - Comfaj Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag. Sniper Simonracer Slänger in mitt origin-nick när jag skapat ett acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Battlefield 3 på två 360 skivor Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Battlefield 3 på två 360 skivor Haha YOINK! Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe Adrian G = Creepycruel Sniper Mark Felshoe = The Lix MrNoNja = Nonanin Panimala Eudoros Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick. Karatemorfar - ChristianMattson RavenE - RavvenE Comfy - Comfaj Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag. Sniper Simonracer Slänger in mitt origin-nick när jag skapat ett acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Vad tror ni? fake antagligen. http://www.physicalwarfare.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Vad tror ni? fake antagligen. http://www.physicalwarfare.com/ WHOIS information for physicalwarfare.com : [Querying whois.verisign-grs.com] [Redirected to whois.ascio.com] [Querying whois.ascio.com] [whois.ascio.com] The data in Ascio Technologies' WHOIS database is provided by Ascio Technologies for information purposes only. By submitting a WHOIS query, you agree that you will use this data only for lawful purpose. In addition, you agree not to use the data to: (a) allow, enable, or otherwise support the transmission by e-mail, telephone, or facsimile of mass, unsolicited, commercial advertising or solicitations to entities other than the data recipient' s own existing customers; or ( enable high volume, automated, electronic processes that send queries or data to the systems of any Registry Operator or ICANN-Accredited registrar, except as reasonably necessary to register domain names or modify existing registrations. Ascio Technologies reserves the right to modify these terms at any time. By accessing and using Ascio Technologies WHOIS information, you agree to these terms. NOTE: FAILURE TO LOCATE A RECORD IN THE WHOIS DATABASE IS NOT INDICATIVE OF THE AVAILABILITY OF A DOMAIN NAME. Registrant: Jonas Ensby (364434) Odv. Solvbergsv. 76 OSLO, , N-0970 NO Domain name: physicalwarfare.com Administrative and Technical contact: Ensby, Jonas (JE890) Odv. Solbergsvei 76 Oslo, N-0970 NO jonas@ensby.no +47.93856930 Fax: Record created: 2011-08-27 14:22:59 Record last updated: 2011-08-27 14:23:07 Record expires: 2012-08-27 14:23:00 Domain servers in listed order: dns1.nettica.com (DNSNETTI309) dns2.nettica.com (DNSNETTI699) Antagligen fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 ja, jag såg även att dom hade twittrat att det var fake. Synd för jag är galet taggad på en beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts