eXotic Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Jag gjorde två världsbästa kills i en match igår. Spelade CQ på Operation Firestorm och hade vid tillfället valt att spela som Support. Det går inte att spela CQ på Firestorm, så de flesta fattar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Fan, jag beundrar er förmåga att kunna återberätta vad som händer i en match! Jag verkar inte riktigt lägga sådant på minnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Känslan av att C4:a en tank precis när kanonen vrider sig mot en är fanemej euforisk 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Ska finnas även ett tele nummer 08 nummer till EA här i Sverige just nu hittar jag inte fodralet men kan leta upp det. EDIT: 08 44 68 00 04 Du får ringa på måndag såfall. Phew, skönt! Det där numret fungerade, fick hjälp direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Det är så här man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2012 Är det någon som vet om en ny headshot-glitch, alt. ett nytt fusk? Går man in på global leaderboards är det flertalet spelare som har ett headshot på flera hundra tusen meter, till och med flera miljoner. Ettan, till exempel, har fått ett HS på 20964300m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 Är det någon som vet om en ny headshot-glitch, alt. ett nytt fusk? Går man in på global leaderboards är det flertalet spelare som har ett headshot på flera hundra tusen meter, till och med flera miljoner. Ettan, till exempel, har fått ett HS på 20964300m. Jag vet inte mer än att deras statistiksiffror är buggade för tillfället. Själv har jag över 70.000 tank-timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 Jag vet inte mer än att deras statistiksiffror är buggade för tillfället. Själv har jag över 70.000 tank-timmar. Fast om man tittar på deras profiler så har de flera hundra service stars till recon-klassen och de är level 100 med bara någon timmas spelande. Så kan väl knappast vara fallet för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 (redigerad) Suck, så blev man precis bannad från ännu en server. Motståndarlaget tyckte att det gick lite för bra för mig (slutade med 53/14 i K/D men blev återupplivad nästan hela tiden vilket de idioterna inte verkade fatta), så nästan en hel runda spenderades åt häxjakt av mig. Efter ett par misslyckade försök med votekick och voteban (där nästan alla i topphalvan av deras scoreboard röstade) så fick de för sig att jag hade använt en glitch och det räckte visst för att någon admin skulle banna mig... "Glitchen" i fråga var att jag lite tidigare under rundan hade krupit mellan de två affärerna på Metro (mellan A och B) och möchat ner alla som stod där... Redigerad 8 juli, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Suck, så blev man precis bannad från ännu en server. Motståndarlaget tyckte att det gick lite för bra för mig (slutade med 53/14 i K/D men blev återupplivad nästan hela tiden vilket de idioterna inte verkade fatta), så nästan en hel runda spenderades åt häxjakt av mig. Efter ett par misslyckade försök med votekick och voteban (där nästan alla i topphalvan av deras scoreboard röstade) så fick de för sig att jag hade använt en glitch och det räckte visst för att någon admin skulle banna mig... "Glitchen" i fråga var att jag lite tidigare under rundan hade krupit mellan de två affärerna på Metro (mellan A och B) och möchat ner alla som stod där... Genom disken som står halvvägs utanför? Förstår inte att folk fortfarande inte har koll på att den inte är solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2012 (redigerad) Gah, har spelat co-op på Drop ’em Like Liquid (sniperuppdraget) i flera timmar idag för sista trofén innan platinum, sen blir det nog ett break ett tag framöver. Har bestämt mig för att köpa premium pga Armored Kill men har lovat mig själv att ta examen först. Kommer inte bli disciplin annars. Nån som är sugen på lite co-op eller ska jag fortsätta spela med den ADHD-stinna amerikan jag oftast spelar med? Redigerad 9 juli, 2012 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2012 Genom disken som står halvvägs utanför? Förstår inte att folk fortfarande inte har koll på att den inte är solid. Ja precis. Nötter. Gah, har spelat co-op på Drop ’em Like Liquid (sniperuppdraget) i flera timmar idag för sista trofén innan platinum, sen blir det nog ett break ett tag framöver. Har bestämt mig för att köpa premium pga Armored Kill men har lovat mig själv att ta examen först. Kommer inte bli disciplin annars. Nån som är sugen på lite co-op eller ska jag fortsätta spela med den ADHD-stinna amerikan jag oftast spelar med? Vad är det du behöver åstadkomma på den banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2012 Vad är det du behöver åstadkomma på den banan? Man ska rädda gisslan (klara hela banan) utan att väcka uppmärksamhet från terroristerna. Inte en enda fiende får dödas utan att det görs exakt samtidigt som ens lagkamrat tar personen bredvid. Hopplöst att lyckas med när... 1) Folk inte bryr sig om det utan springer i förväg och skjuter hej vilt => Quit för min del, 2) Folk kanske bryr sig men är ganska otaktiska och slarvar 3) Folk inte har headset 4) Folk HAR headset och väldigt god kommunikation, men ljudet laggar så nedräkningen "3 2 1 FIRE!" inför varje krypskytt-headshot blir helt ur synk => fienderna upptäcker en och man får börja om 5) Spelet buggar eller laggar eller man helt enkelt har otur. 6) Det är svårt, till och med på Easy. Jag tycker att det är den enda trofén i Co-op som är värd mer än brons. Det är ju inte omöjligt förstås, och den killen jag brukar spela med är rätt duktig på att haka på när man vill ha hjälp. Jag skickade honom en video och det ska nog gå på max nån timme nästa gång vi försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Lämnade ett förslag på förbättring till deras idélåda och de verkade gilla det! https://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/show_next_map_give_ability_to_customize_loadout_between_games 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Lämnade ett förslag på förbättring till deras idélåda och de verkade gilla det! https://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/show_next_map_give_ability_to_customize_loadout_between_games Jag gav dig +1 där, för det är en riktigt bra idé. Vi ska däremot inte hoppas på för mycket, för båda förslagen är något som fans har pratat om sedan betan ungefär, och DICE:s svar har varit liknande varje gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Precis som Ante säger så ska vi kanske inte dra för stora växlar, det har tjatats om att få se nästa bana sedan spelet släpptes. För det fanns i BC2, och det har ännu inte konverterats över till BF3. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Märkligt att de inte gjort det än i så fall. Så jäkla svårt ska det ju inte vara att slänga in en sån här funktion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Köpte spelet till Xbox nu också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2012 Den nya STÖRSTA banan i Armored Kill verkar ju laagom fet Info och screens här : Min länk 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 BF4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts