Kebab Skrivet 12 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2012 (redigerad) Jobbigt att lära sig nya banor Sant! Men det är riktigt roligt med något nytt! Kom etta i den andra rundan Gun Master jag körde och tvåa i den tredje. Redigerad 12 juni, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2012 Resetade statsen tidigare. Slutade på 1279 spm . battelog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 Är rätt nöjd med att på fyllan lyckades håva in 10 Nemesis ribbons på en runda som också slutade 83/5 för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2012 Jag har inte haft någon direkt större lycka här på sajten. Men jag lägger upp en kort film med olika klipp jag samlade ihop från första dagen med CQ. I ett försök att visa hur intensivt det är på de banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2012 Jag har inte haft någon direkt större lycka här på sajten. Men jag lägger upp en kort film med olika klipp jag samlade ihop från första dagen med CQ. I ett försök att visa hur intensivt det är på de banorna. Killen i slutet var ju fan uppe på läktaren och köpte korv! 3:33 var riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2012 Sabbade precis mitt headset tack vare det här jävla fittspelet. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2012 Killen i slutet var ju fan uppe på läktaren och köpte korv! 3:33 var riktigt nice! Haha menar du supportkillen? Han fick ju slut på skott. Visserligen missade han alla de första skotten. Du såg det förresten i realtid när det hände. 3:33 som i dubbelkill med shotgun eller som i dubbelkill med G18? Tack så mycket hur som helst, nästa gång lovar jag att inte fucka upp FPS:en, mitt försök att täcka upp misstaget är lite... Halvdant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2012 (redigerad) Jag verkar fan missa den här helgens Dubbel XP också, idag kan jag inte logga in och imorgon ska jag iväg. Edit: Gjorde en lösenordsåterställning via Origin och nu kom jag in. Redigerad 15 juni, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2012 Jag kommer kunna spela en sväng på söndag. Imorgon är det att åka ner till DH som gäller. Studiebesök inför Åtvidabergs genom tiderna största händelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2012 Pecheneg + foregrip + laser sight = dödsmaskin numero uno! Jag siktade inte ens, jag såg inga fiender, jag var till och med ensam på servern. Ändå håvade jag in kills bara jag tänkte på att röra avtryckaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2012 Min M5K och jag! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/34892280/1/175102089/ 90,000 poäng totalt, nytt rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2012 Fixade 8448 poäng på jet i en match alldeles nyligen. Folk bailar som tusan ur sina plan så det blev inte många kills, men jag fällde 25 plan iallafall. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/50800766/4/395456382/ På hardcore, för övrigt. Jag vet inte vad som är så svårt med det jämfört med normal. Tredjepersonsvyn när man flyger är inte så himla viktig trots allt, för då kan man inte hantera planet som man ska från början. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2012 Oh yes! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 Fixade 8448 poäng på jet i en match alldeles nyligen. Folk bailar som tusan ur sina plan så det blev inte många kills, men jag fällde 25 plan iallafall. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/50800766/4/395456382/ På hardcore, för övrigt. Jag vet inte vad som är så svårt med det jämfört med normal. Tredjepersonsvyn när man flyger är inte så himla viktig trots allt, för då kan man inte hantera planet som man ska från början. Kollar jag vidare på statsen är det egentligen ett skandalöst dåligt team. Jag fick inte ett enda teampoäng och blev ändå bäst i laget. Precis varje minut spenderades i ett flygplan eller helikopter om jag inte blivit tvungen att baila ned i checkpointsen och knäppa nån innan jag själv dog. Vi förlorade 1000 tickets på samma tid som de förlorade bara förlorade 334 (vilket gav 666 i slutresultat ). Varför är det alltid så att jag förlorar de matcher jag äger sönder luftrummet på? Betyder det att jag vanligen är en teamspelare utan dess like som PTFO hela tiden? -- För övrigt: Jag vill ha Back to Karkand och Armored Kill men jag är inte så sugen på Close Quarters, att köpa Premium för femhundra spänn, eller att betala ~250-300 spänn när jag lika gärna kan lägga till en slant och få Premium. Hur stor är sannolikheten för antingen prisreducering eller att de har nåt slags parerbjudande? (Ganska liten förstår jag nu när jag ser frågan i skrift.) Det enda rätta är att punga ut för DLC-paketen separat antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 För övrigt: Jag vill ha Back to Karkand och Armored Kill men jag är inte så sugen på Close Quarters, att köpa Premium för femhundra spänn, eller att betala ~250-300 spänn när jag lika gärna kan lägga till en slant och få Premium. Hur stor är sannolikheten för antingen prisreducering eller att de har nåt slags parerbjudande? (Ganska liten förstår jag nu när jag ser frågan i skrift.) Det enda rätta är att punga ut för DLC-paketen separat antar jag? Vill du vara extra sniken snål ekonomisk så kan du köpa Premium som aktiveringskod hos en butik. Upp till en hundring billigare sist jag kikade. Jag vet inte om det finns till PS3/360 också, så det är bara att kolla igenom butiken. Tänkte själv köpa senare i månaden till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 Elgiganten och liknande väntar ju på att få in det för 399 i butik. Då är det värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 Hur stor är sannolikheten för antingen prisreducering eller att de har nåt slags parerbjudande? (Ganska liten förstår jag nu när jag ser frågan i skrift.) Ganska liten, ja... Eftersom de vill trycka på Premium på alla så kommer de in i det sista att se till att det blir billigast att köpa det (Premium). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 Har du inget DLC? Köp premium. I ditt fall är det ett DLC du inte är intresserad av? Eller är du enbart intresserad av 2 dlc's? 300kr för 2 DLC's. Eller 400kr för alltihop som Plaisir säger. IMO. Premium är värt det. För att jag är naiv nog att lita på att kommande DLC kommer vara spelbara Premium Dubbel XP weekend nästa helg om någon bryr sig (Jag gillart. För då får jag mer unlocks till PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 Elgiganten och liknande väntar ju på att få in det för 399 i butik. Då är det värt det Ooh, ja då blir det nog ett köp! Men gäller det verkligen till konsoller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts