Adrian G Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Det går att köpa Premium för $25 via brasiliansk och/eller mexikansk proxy. Frågan är om man vågar, det känns som en sådan sak som EA skulle kunna plocka fram banhammaren för. En ban låter inte hälften så rysligt som att skicka sina personliga detaljer genom en okänd proxy imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 En ban låter inte hälften så rysligt som att skicka sina personliga detaljer genom en okänd proxy imo. Äsch, det besvärar mig inte så mycket då jag har pengarna på olika konton. Men hade det besvärat mig så är det ju enkelt att förhindra det genom att direkt efter avslutad transaktion spärra sitt kort och beställa ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 (redigerad) Vafan är det med folk som fuskar. Tycker det har blivit värre och värre. Speciellt på metro servrarna -.- Edit: som jag har förstått det också så kan inte dice ta bort kontot från dom utan dom får bara en statsreset. Redigerad 6 juni, 2012 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Vafan är det med folk som fuskar. Tycker det har blivit värre och värre. Speciellt på metro servrarna -.- Edit: som jag har förstått det också så kan inte dice ta bort kontot från dom utan dom får bara en statsreset. De bannas ju så de inte kan lira på PB-servrar, vilket är nästan alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Haha, minns när jag hade såna väldiga PB-problem så jag inte kunde spela på en enda PB-server. Icke PB-servrar är crazy bananas, sanna mina ord. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Någon som testat smokebuggen? Man måste ju vara bra mycket pricksäkrare för att lyckas döda folk med den än med DART, så jag tror inte den kommer överanvändas så som DART. Dessutom är det lång omladdningstid och få skott i smoke, så det känns som en mindre störig bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Löste problemet med att öppna några portar. Silly me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Sitter här och gnuggar händerna när jag tänker på hur jävla bra bössorna i Assault-klassen är. F2000 och AEK har blivit helt äckligt effektiva med HB och foregrip; oslagbara på nära håll och väldigt bra på halvlångt avstånd. AUG kändes också bra och snart har jag låst upp SCAR-L, vilken verkar vara en ny favorit bland youtube-kändisarna på grund av dess ytterst låga rekyl. Kommer bli mycket BF3 i sommar! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 1 kill med AUG utan Premium, bitches! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Ah, där small det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Haha det är inte sant. Tydligen ska M320 buck underslung med Heavy Barrel vara nya glitchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Ta bara bort klassen helt. Assault har inget här att göra. Dom bara förstör. Halvskämt åt sido. Klassen är overall OP (då 80% av vad man dör av är assaults. ) Men vad jag inte förstår är, testar inte dice sina patcher? Ta bort underslung tills dom fixat alla problem. Dom har ju även lyckats fint med Smoken på AUGen. Men annars, vad sägs om det nya? Loving the L86. No love for LSAT. Supportmupp som jag är så har jag bara riktigt testat dom. Men mja, M417 är okej den med Kollade på gameplays på dom nya banorna och ryser. Kommer inte köras mer än vad man måste för att få Assignments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Smoke på AUG är hur jävla roligt som helst! Körde en runda Metro CQ HC med enbart den, gick väl sisådär, men satan vad folk lackade efter ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Är det någon som förstår logiken med LSAT'en? Samma damage som M249, samma recoil/spread i stort sätt, men den skjuter 150Rpm segare.. 25-18 i damage. varför? -.- Såg så mycket fram emot detta vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Okej, jag visste inte att Gun Game, en av mina favoriter när det kommer till spellägen, är med i CQ. Nu ser det nästan ut som man får pröjsa för premium ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Är det någon som förstår logiken med LSAT'en? Samma damage som M249, samma recoil/spread i stort sätt, men den skjuter 150Rpm segare.. 25-18 i damage. varför? -.- Såg så mycket fram emot detta vapen. Satan, en "ny T88" som jag måste ta 500 kills med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Satan, en "ny T88" som jag måste ta 500 kills med. Vänta lite så buffas den kanske. Men Support är lite av den bortglömda klassen sen dom nerfa skiten ur alla belt feds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 (redigerad) RT & reply with a link to your best #BF3 Close Quarters Battlelog report for a chance to win real-life dog tags! BTW - We'll have a similar opportunity for PC and 360 players next week! Redigerad 8 juni, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 (redigerad) Motherfucking servicestjärna i jet! Vem hade kunnat ana detta för några månader sedan? Redigerad 8 juni, 2012 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Motherfucking servicestjärna i jet! Vem hade kunnat ana detta för några månader sedan? Hooah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts