Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Det går att köpa Premium för $25 via brasiliansk och/eller mexikansk proxy. Frågan är om man vågar, det känns som en sådan sak som EA skulle kunna plocka fram banhammaren för.

En ban låter inte hälften så rysligt som att skicka sina personliga detaljer genom en okänd proxy imo. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ban låter inte hälften så rysligt som att skicka sina personliga detaljer genom en okänd proxy imo. :P

Äsch, det besvärar mig inte så mycket då jag har pengarna på olika konton. Men hade det besvärat mig så är det ju enkelt att förhindra det genom att direkt efter avslutad transaktion spärra sitt kort och beställa ett nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan är det med folk som fuskar. Tycker det har blivit värre och värre. Speciellt på metro servrarna -.-

Edit: som jag har förstått det också så kan inte dice ta bort kontot från dom utan dom får bara en statsreset.

De bannas ju så de inte kan lira på PB-servrar, vilket är nästan alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som testat smokebuggen?

Man måste ju vara bra mycket pricksäkrare för att lyckas döda folk med den än med DART, så jag tror inte den kommer överanvändas så som DART.

Dessutom är det lång omladdningstid och få skott i smoke, så det känns som en mindre störig bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter här och gnuggar händerna när jag tänker på hur jävla bra bössorna i Assault-klassen är. F2000 och AEK har blivit helt äckligt effektiva med HB och foregrip; oslagbara på nära håll och väldigt bra på halvlångt avstånd. AUG kändes också bra och snart har jag låst upp SCAR-L, vilken verkar vara en ny favorit bland youtube-kändisarna på grund av dess ytterst låga rekyl. Kommer bli mycket BF3 i sommar! :mf_doof:

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta bara bort klassen helt. Assault har inget här att göra. Dom bara förstör.

Halvskämt åt sido. Klassen är overall OP (då 80% av vad man dör av är assaults. ;))

Men vad jag inte förstår är, testar inte dice sina patcher? Ta bort underslung tills dom fixat alla problem.

Dom har ju även lyckats fint med Smoken på AUGen.

Men annars, vad sägs om det nya? Loving the L86. No love for LSAT.

Supportmupp som jag är så har jag bara riktigt testat dom. Men mja, M417 är okej den med :P

Kollade på gameplays på dom nya banorna och ryser. Kommer inte köras mer än vad man måste för att få Assignments.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor