Adrian G Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Nya Battlelog ser ju ganska snyggt ut. Blir däremot ganska irriterad på COM Center som ligger på sidan och därför gör så att resten av sidan inte är centrerad. Och 500 för fyra stycken DLC? Blir antagligen bara Armored Kill för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Jävlar vad cool ens profil blev med Premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Jävlar vad cool ens profil blev med Premium Redan skaffat? Det var snabbt arbetat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Jävlar vad cool ens profil blev med Premium Och JÄTTEMÅNGA har kikat på din PROFIL också!! WOW! Ge first impressions utav Close Quarters! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 (redigerad) Och JÄTTEMÅNGA har kikat på din PROFIL också!! WOW! Ge first impressions utav Close Quarters! Det är bara PS3-spelare som kan spela det än så länge. Om en vecka kommer vi PC-spelare storma in på Close Quarters. Annars länkade Kebab en video till mig förut där ni kan se: All credit till Kebab dock, inte mig. Redigerad 4 juni, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Det är bara PS3-spelare som kan spela det än så länge. Om en vecka kommer vi PC-spelare storma in på Close Quarters. Annars länkade Kebab en video till mig förut där ni kan se: All credit till Kebab dock, inte mig. Åh, jasså. Det var ju lite trist. Får väl nöja mig med PS3-videon sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Därför väntar man med att skaffa det tills dess i hopp om att de inser sitt misstag att inte ge MIG rabatt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 L86A2, herregud vilket vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Fuck it! EA, ta mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Som alla andra har sagt funderar på att skaffa BF3 Premium men kan man inte få nån rabatt på det hela`? Menar vi betalade runt 500 lite över kanske för att få B2K o nu ska vi betala fullt pris igen för dem som redan har B2K + vanliga Bf3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Som alla andra har sagt funderar på att skaffa BF3 Premium men kan man inte få nån rabatt på det hela`? Menar vi betalade runt 500 lite över kanske för att få B2K o nu ska vi betala fullt pris igen för dem som redan har B2K + vanliga Bf3. Tror inte det kommer komma någon rabatt. Är ju ändå inte så mycket du förlorar på att skaffa Premium även om du har B2K, och tänk på alla andra fräna saker du får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Som alla andra har sagt funderar på att skaffa BF3 Premium men kan man inte få nån rabatt på det hela`? Menar vi betalade runt 500 lite över kanske för att få B2K o nu ska vi betala fullt pris igen för dem som redan har B2K + vanliga Bf3. Betalade du 500 spänn för Karkand? Snacka om att bli lurad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Betalade du 500 spänn för Karkand? Snacka om att bli lurad. Nej nej köpte LE av BF eller förhandsbokade vet inte vad det kostade då jag förhandsbokade de köpte det från game då det var billigaste jag kunde hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Säkert ett longshot, men är det bara för mig som internet totalflippar ur så fort jag joinar en server? Allting segas ner, BF3 blir ospelbart och jag blir förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Säkert ett longshot, men är det bara för mig som internet totalflippar ur så fort jag joinar en server? Allting segas ner, BF3 blir ospelbart och jag blir förbannad. Jag har upplevt mer problem än vanligt idag, men ingenting som har hållit i sig såpass länge att jag har rage-quittat. Säker på att det inte är ditt humör det är fel på? Skoja, är det rubberband-effekten du tycker är extra påtaglig? För mig är den det, i alla fall. Och sedan den förra stora patchen kan min ping flyga upp till 800 i en halvminut för att sedan åka ner till 45-50 igen. Hände aldrig tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Jag har upplevt mer problem än vanligt idag, men ingenting som har hållit i sig såpass länge att jag har rage-quittat. Säker på att det inte är ditt humör det är fel på? Skoja, är det rubberband-effekten du tycker är extra påtaglig? För mig är den det, i alla fall. Och sedan den förra stora patchen kan min ping flyga upp till 800 i en halvminut för att sedan åka ner till 45-50 igen. Hände aldrig tidigare. Alltså, min ping ligger på bra nivå hela tiden. Det skumma är att ALLT segas ner. Spelet i sig, men även Skype, webbläsaren osv. Testade starta om routern nu, hoppas det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Alltså, min ping ligger på bra nivå hela tiden. Det skumma är att ALLT segas ner. Spelet i sig, men även Skype, webbläsaren osv. Testade starta om routern nu, hoppas det hjälper. Min webbläsare är jäkligt seg precis när jag stänger av spelet också. Så där så att man nästan går och gör någonting annat i en minut innan den kommer igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Hm, jag verkar också få hög ping efter några minuter. Spelet blir ospelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Hm, jag verkar också få hög ping efter några minuter. Spelet blir ospelbart. Att det blir ospelbart märkte jag bara under några snabba sekunder när allting verkade frysa och lagga som aldrig förr. Problemen fortsatte dock inte efter att jag hade dött och spawnade på nytt. Om jag råkar ut för döds-ping brukar jag bara gömma mig i ett hörn - den går oftast ner efter mindre än 20 sekunder. Helt sjukt att flyga jets och se att min ping låg på 900+ för en stund. Totalstörtade. Konstigt att du upplever det först nu samtidigt som jag har lidit med det sedan den förra patchen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2012 Det går att köpa Premium för $25 via brasiliansk och/eller mexikansk proxy. Frågan är om man vågar, det känns som en sådan sak som EA skulle kunna plocka fram banhammaren för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts