Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Och JÄTTEMÅNGA har kikat på din PROFIL också!! WOW!

Ge first impressions utav Close Quarters! :D

Det är bara PS3-spelare som kan spela det än så länge. Om en vecka kommer vi PC-spelare storma in på Close Quarters.

Annars länkade Kebab en video till mig förut där ni kan se:

All credit till Kebab dock, inte mig.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara PS3-spelare som kan spela det än så länge. Om en vecka kommer vi PC-spelare storma in på Close Quarters.

Annars länkade Kebab en video till mig förut där ni kan se:

All credit till Kebab dock, inte mig.

Åh, jasså. Det var ju lite trist. Får väl nöja mig med PS3-videon sålänge. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som alla andra har sagt funderar på att skaffa BF3 Premium men kan man inte få nån rabatt på det hela`? Menar vi betalade runt 500 lite över kanske för att få B2K o nu ska vi betala fullt pris igen för dem som redan har B2K + vanliga Bf3.

Tror inte det kommer komma någon rabatt. Är ju ändå inte så mycket du förlorar på att skaffa Premium även om du har B2K, och tänk på alla andra fräna saker du får.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som alla andra har sagt funderar på att skaffa BF3 Premium men kan man inte få nån rabatt på det hela`? Menar vi betalade runt 500 lite över kanske för att få B2K o nu ska vi betala fullt pris igen för dem som redan har B2K + vanliga Bf3.

Betalade du 500 spänn för Karkand? Snacka om att bli lurad.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säkert ett longshot, men är det bara för mig som internet totalflippar ur så fort jag joinar en server? Allting segas ner, BF3 blir ospelbart och jag blir förbannad.

Jag har upplevt mer problem än vanligt idag, men ingenting som har hållit i sig såpass länge att jag har rage-quittat. Säker på att det inte är ditt humör det är fel på?

Skoja, är det rubberband-effekten du tycker är extra påtaglig? För mig är den det, i alla fall. Och sedan den förra stora patchen kan min ping flyga upp till 800 i en halvminut för att sedan åka ner till 45-50 igen. Hände aldrig tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har upplevt mer problem än vanligt idag, men ingenting som har hållit i sig såpass länge att jag har rage-quittat. Säker på att det inte är ditt humör det är fel på?

Skoja, är det rubberband-effekten du tycker är extra påtaglig? För mig är den det, i alla fall. Och sedan den förra stora patchen kan min ping flyga upp till 800 i en halvminut för att sedan åka ner till 45-50 igen. Hände aldrig tidigare.

Alltså, min ping ligger på bra nivå hela tiden. Det skumma är att ALLT segas ner. Spelet i sig, men även Skype, webbläsaren osv.

Testade starta om routern nu, hoppas det hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, min ping ligger på bra nivå hela tiden. Det skumma är att ALLT segas ner. Spelet i sig, men även Skype, webbläsaren osv.

Testade starta om routern nu, hoppas det hjälper.

Min webbläsare är jäkligt seg precis när jag stänger av spelet också. Så där så att man nästan går och gör någonting annat i en minut innan den kommer igång igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jag verkar också få hög ping efter några minuter. Spelet blir ospelbart.

Att det blir ospelbart märkte jag bara under några snabba sekunder när allting verkade frysa och lagga som aldrig förr. Problemen fortsatte dock inte efter att jag hade dött och spawnade på nytt. Om jag råkar ut för döds-ping brukar jag bara gömma mig i ett hörn - den går oftast ner efter mindre än 20 sekunder. Helt sjukt att flyga jets och se att min ping låg på 900+ för en stund. Totalstörtade.

Konstigt att du upplever det först nu samtidigt som jag har lidit med det sedan den förra patchen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor