eXotic Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Hoppas innerligt att det inte blir något zombietjafs! Det behöver ju inte vara mot zombies. Utan mot soldater som i MW3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Det behöver ju inte vara mot zombies. Utan mot soldater som i MW3. Visserligen. Nu har jag ju inte spelat MW3, så jag ska väl egentligen inte säga något, men jag tycker det börjar bli lite urvattnat att zombies ska finnas med i varenda spel. Men det är bara vad jag tycker. Hoppas vi slipper - Är lite kluven angående Premium. Visst, det är rätt najs och det lönar sig ju i längden. Men 400-500 spänn är ju en del pengar. Fast å andra sidan får man ju tillgång till expansionerna någon vecka innan den faktiska releasen. Men fortfarande, pengar. Och dogtags, camo, förtur till servrar.. Äh, vad svamlar jag om. Klart jag pungar ut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Battlefield 3: Premium trailer! http://www.youtube.com/watch?v=eCfiEzhiDVI 10 nya fordon, quad bike kommer tillbaka! Är det en AC-130 jag skymtar också? Någon slags lastbil också, en portabel C-RAM? Njaee.. När man får se Aftermath så står det "Fight for survival", det har spekulerats en del i om inte DICE borde satsa på något liknande zombie mode i COD. Får vi det i Aftermath? När man ser bilden på End Game så ser det ut som soldaten rider på en häst! Jävlar vad bra det där verkar. La också märke till AC-130, jag och en vän har talat skitlänge om hur kul det vore att ha med i spelet på något sätt. Vore fett med lite tungt artilleri också. Typ en Archer. Ska lätt köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 (redigerad) Är lite kluven angående Premium. Visst, det är rätt najs och det lönar sig ju i längden. Men 400-500 spänn är ju en del pengar. Fast å andra sidan får man ju tillgång till expansionerna någon vecka innan den faktiska releasen. Men fortfarande, pengar. Och dogtags, camo, förtur till servrar.. Äh, vad svamlar jag om. Klart jag pungar ut. Jag vet redan på förhand att jag kommer skaffa alla DLCs, även om jag någon gång kommer tänka att "Det där ser inte så intressant ut, den skippar jag." så kommer jag med all säkerhet skaffa alla förr eller senare. Så jag kommer skaffa Premium. Det är ju en win-win situation för en sådan som mig. - Få alla DLCs billigare - Få alla DLCs tidigare - Få extra lull-lull som man inte tänkt sig Om man inte vill ha alla DLC däremot så vet i fasen om det är värt det. Jävlar vad bra det där verkar. La också märke till AC-130, jag och en vän har talat skitlänge om hur kul det vore att ha med i spelet på något sätt. Vore fett med lite tungt artilleri också. Typ en Archer. Ska lätt köpa. Jag läste lite på reddit och lastbilen verkar kunna vara en sådan där som har missiler på flaket. Det vore häftigt att glida omkring i en sådan och bomba skiten ur olika platser.' Edit: Här är en bild på alla fordonikoner man hinner se i trailern. Redigerad 3 juni, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 (redigerad) Hade varit himla mysigt med en Stalinorgel i modern tappning! Edit: Mest för att de låter så skräckinjagande. Redigerad 3 juni, 2012 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Det kanske blir tvåsätes-flygplan i framtiden! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Det kanske blir tvåsätes-flygplan i framtiden! Åh, hade varit så jäkla kul! Vart är bilden ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Åh, hade varit så jäkla kul! Vart är bilden ifrån? Reddit. PS3 har ju redan fått sin uppdatering och eftersom de inte måste gå via Battlelog för att starta MP så kan de hoppa in och glo runt lite. Det har hittats massa nya saker som kan tänkas vara delar av kommande DLC och Premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 (redigerad) Hoppas innerligt att det inte blir något zombietjafs! Ska man fajtas mot något annat än soldater så hoppas jag fan att det blir dinosaurier! Det kanske blir tvåsätes-flygplan i framtiden! Redigerad 4 juni, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Har uppdaterat mitt spel under tiden som jag kollat på E3. Bara vänta på att Battlelog kommer upp, så får man se hur det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Vänta nu, släpps Premium idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Vänta nu, släpps Premium idag? Det är ingen som riktigt vet. Men chanserna finns ju, jag menar. En av anledningarna till att skaffa Premium är ju för att få DLC samtidigt som PS3 utan premium. Så det borde nästan vara lite bråttom att få ut Premium då. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Nästa vecka får vi PC-spelare Premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Dice avslöjade precis att BF3-Premium finns tillgängligt redan nu! Folk som har PS3 och köper Premium kan börja spela Close Quarters direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 (redigerad) Nästa vecka får vi PC-spelare Premium Fick vi inte PRemium nu men Close Quarters om en vecka? Nya Battlelog kommer ta några minuter att vänja sig vid dock ser jag Redigerad 4 juni, 2012 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 (redigerad) Oj! Klart vi har Premium nu! OCH CLOSE QUARTERS? Redigerad 4 juni, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Frågan är ju hur det funkar. Jag vill ju inte betala fullpris om alla expansions ingår när jag redan köpt B2K för massor pengar. Någon som har koll på det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Frågan är ju hur det funkar. Jag vill ju inte betala fullpris om alla expansions ingår när jag redan köpt B2K för massor pengar. Någon som har koll på det där? Du kommer med största sannolikhet få betala fullpris även fast du redan har B2K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 (redigerad) Du kommer med största sannolikhet få betala fullpris även fast du redan har B2K. kan man inte göra som nån annan gjorde och höra av sig och gnälla då? Få en liten rabattkod? Det är ju en massa folk som köpt versionen det ingick i också. Hur tänker dom där tro? Redigerad 4 juni, 2012 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 kan man inte göra som nån annan gjorde och höra av sig och gnälla då? Få en liten rabattkod? Ingen aning, testa att dra iväg ett mail. Men jag skulle inte hoppas för mycket, det är trots allt EA vi pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts