Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Det behöver ju inte vara mot zombies. Utan mot soldater som i MW3.

Visserligen. Nu har jag ju inte spelat MW3, så jag ska väl egentligen inte säga något, men jag tycker det börjar bli lite urvattnat att zombies ska finnas med i varenda spel. Men det är bara vad jag tycker. Hoppas vi slipper :(

-

Är lite kluven angående Premium. Visst, det är rätt najs och det lönar sig ju i längden. Men 400-500 spänn är ju en del pengar. Fast å andra sidan får man ju tillgång till expansionerna någon vecka innan den faktiska releasen. Men fortfarande, pengar. Och dogtags, camo, förtur till servrar..

Äh, vad svamlar jag om. Klart jag pungar ut.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield 3: Premium trailer!

http://www.youtube.com/watch?v=eCfiEzhiDVI

10 nya fordon, quad bike kommer tillbaka!

Är det en AC-130 jag skymtar också?

Någon slags lastbil också, en portabel C-RAM? Njaee..

När man får se Aftermath så står det "Fight for survival", det har spekulerats en del i om inte DICE borde satsa på något liknande zombie mode i COD. Får vi det i Aftermath?

När man ser bilden på End Game så ser det ut som soldaten rider på en häst!

Jävlar vad bra det där verkar. La också märke till AC-130, jag och en vän har talat skitlänge om hur kul det vore att ha med i spelet på något sätt. Vore fett med lite tungt artilleri också. Typ en Archer. Ska lätt köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite kluven angående Premium. Visst, det är rätt najs och det lönar sig ju i längden. Men 400-500 spänn är ju en del pengar. Fast å andra sidan får man ju tillgång till expansionerna någon vecka innan den faktiska releasen. Men fortfarande, pengar. Och dogtags, camo, förtur till servrar..

Äh, vad svamlar jag om. Klart jag pungar ut.

Jag vet redan på förhand att jag kommer skaffa alla DLCs, även om jag någon gång kommer tänka att "Det där ser inte så intressant ut, den skippar jag." så kommer jag med all säkerhet skaffa alla förr eller senare.

Så jag kommer skaffa Premium. Det är ju en win-win situation för en sådan som mig.

- Få alla DLCs billigare

- Få alla DLCs tidigare

- Få extra lull-lull som man inte tänkt sig

Om man inte vill ha alla DLC däremot så vet i fasen om det är värt det.

Jävlar vad bra det där verkar. La också märke till AC-130, jag och en vän har talat skitlänge om hur kul det vore att ha med i spelet på något sätt. Vore fett med lite tungt artilleri också. Typ en Archer. Ska lätt köpa.

Jag läste lite på reddit och lastbilen verkar kunna vara en sådan där som har missiler på flaket. Det vore häftigt att glida omkring i en sådan och bomba skiten ur olika platser.'

Edit: Här är en bild på alla fordonikoner man hinner se i trailern.

63689301_1236726_0.png

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, hade varit så jäkla kul! Vart är bilden ifrån?

Reddit. PS3 har ju redan fått sin uppdatering och eftersom de inte måste gå via Battlelog för att starta MP så kan de hoppa in och glo runt lite. Det har hittats massa nya saker som kan tänkas vara delar av kommande DLC och Premium.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer med största sannolikhet få betala fullpris även fast du redan har B2K.

kan man inte göra som nån annan gjorde och höra av sig och gnälla då? Få en liten rabattkod? :)

Det är ju en massa folk som köpt versionen det ingick i också. Hur tänker dom där tro?

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor