Kebab Skrivet 26 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2012 Har ni set senaste trailern? Jag tycker banan liknar Villa från Blops, fast i mer modernt stuk. Så jag antar att många av er kommer klaga. Jag börjar faktiskt få upp ögonen mer och mer för CQ. Ska bli kul att få fler tillfällen att rocka PDW-vapen och shotguns. Gick förresten nyss 109 - 23 på en Metro-server, trots att jag använde pruttbössan nummer ett (T88). Det är ganska kul att mosa alltså. 62000 poäng rakt ner i fickan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2012 Kebab, Simpa och co: vill ni lira ikväll? Vore skönt att spela med några svenskar för omväxlingsskull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2012 Kebab, Simpa och co: vill ni lira ikväll? Vore skönt att spela med några svenskar för omväxlingsskull. Sorry, vi spelade redan när du skrev, och nu har vi slutat för dagen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2012 Sorry, vi spelade redan när du skrev, och nu har vi slutat för dagen. :/ (hojta till om ni vill ha med mig nån gång...) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2012 (hojta till om ni vill ha med mig nån gång...) Annars är det bara joina servern vi lirar på och spamma chatten så kan det hända grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2012 (redigerad) Ibland slänger grabbarna GOOF sina tokigheter åt sidan och koncentrerar sig helt och hållet på att PTFO. Då kan det gå såhär ypperligt bra. P.S Jag passade på att uppa kvaliteten på introt ett snäpp. Jag ska också byta ut introt, det är på tok för långt. Redigerad 30 april, 2012 av eXotic 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2012 Annars är det bara joina servern vi lirar på och spamma chatten så kan det hända grejer. Tänkte mest om ni använder TS, Mumble eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2012 Ibland slänger grabbarna GOOF sina tokigheter åt sidan och koncentrerar sig helt och hållet på att PTFO. Då kan det gå såhär ypperligt bra. P.S Jag passade på att uppa kvaliteten på introt ett snäpp. Jag ska också byta ut introt, det är på tok för långt. Fuling! Visste inte att du spelade in igår. Men najs! Måste säga att det inte riktigt framgick hur intensivt det blev där vid m-com, jag lyckades inte hitta något ställe där jag kunde hålla mig lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2012 Tänkte mest om ni använder TS, Mumble eller nåt sånt. Jodå, men vi kan tabba ut och ordna så du kommer med i konversationerna. Ante och jag har laddat hem extra RAM-minne för att kunna spela BF mer flytande. (Lajjan hade mycket redan från början.) Fuling! Visste inte att du spelade in igår. Men najs! Måste säga att det inte riktigt framgick hur intensivt det blev där vid m-com, jag lyckades inte hitta något ställe där jag kunde hålla mig lugn. Haha, självklart spelades det in, får ju inte missa alla bra saker vi gör. Som man ser på klippet så hittar inte heller jag någon lugn plats, jag stressar ju runt vid bron där konstant utan att stanna upp för en sekund ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2012 Jodå, men vi kan tabba ut och ordna så du kommer med i konversationerna. Ante och jag har laddat hem extra RAM-minne för att kunna spela BF mer flytande. (Lajjan hade mycket redan från början.) Haha, självklart spelades det in, får ju inte missa alla bra saker vi gör. Som man ser på klippet så hittar inte heller jag någon lugn plats, jag stressar ju runt vid bron där konstant utan att stanna upp för en sekund ens. vad då ladda hem mer RAM-minne. berätta mer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2012 vad då ladda hem mer RAM-minne. berätta mer då. Här kan man ladda hem virturellt RAM-minne: http://www.techpowerup.com/reviews/Exceleram/ERB300A/ 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 Jag körde en Rush-match på Kharg Island igår och var nånstans vid M-COM-station B (som defender) när nån bailar ut/spawnar på en beacon och glider mot backen i fallskärm. I ren chansning slängde jag upp min .44 Scoped och drämde iväg ett skott någonstans till höger om hans vänstra lår/höft, för han gled åt sitt vänstra håll i ganska rask takt. PANG! Headshot med pickadoll på 188 meters håll, i fallskärm! Måste vara det grymmaste headshot jag fått. Fatta att få se på sin dödsskärm att man blev snajpad med .44 när man fortfarande har en bra bit kvar till marken Jag ser inga såna siffror (matchen i sig gick rätt kass) men loggen finns här. Den visar väl bara poäng och inga större detaljer, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 Jag körde en Rush-match på Kharg Island igår och var nånstans vid M-COM-station B (som defender) när nån bailar ut/spawnar på en beacon och glider mot backen i fallskärm. I ren chansning slängde jag upp min .44 Scoped och drämde iväg ett skott någonstans till höger om hans vänstra lår/höft, för han gled åt sitt vänstra håll i ganska rask takt. PANG! Headshot med pickadoll på 188 meters håll, i fallskärm! Måste vara det grymmaste headshot jag fått. Fatta att få se på sin dödsskärm att man blev snajpad med .44 när man fortfarande har en bra bit kvar till marken Jag ser inga såna siffror (matchen i sig gick rätt kass) men loggen finns här. Den visar väl bara poäng och inga större detaljer, va? Nej, det längste HS du drog i den matchen stod i matchloggen i spelet efteråt. Annars syns den ingenstans, om det nu inte råkar vara ditt totalt sett längsta HS. Då finns den på förstasidan på Battlelog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 (redigerad) Nej, det längste HS du drog i den matchen stod i matchloggen i spelet efteråt. Annars syns den ingenstans, om det nu inte råkar vara ditt totalt sett längsta HS. Då finns den på förstasidan på Battlelog. Ok, då stämmer det. 188 m med .44 Scope och 365 m med (troligen) M39, M98 eller motsvarande. EDIT: Så har man visst gått med i en tysk klan! Skoj att snacka tyska med tio andra. Blir ju lite speciellt språk - "Scharfschützer beim Zug links" är ju inte direkt turistparlör Redigerad 4 maj, 2012 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Ännu en gång har grabbarna GOOF slängt sina tokigheter åt sidan (Nåja) och visat var på slagfältet skåpet ska stå! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Whylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creppekrullig Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Siana: NymNi Plaisir: SavedCarpet Ante_Freeman: KungBagarN Lajnux: ih0ax Simonracer: SgtElochai. Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Lägg till mig på PC också! Comfaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Whylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creppekrullig Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Siana: NymNi Plaisir: SavedCarpet Ante_Freeman: KungBagarN Lajnux: ih0ax Simonracer: SgtElochai. Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai :') Fel! Jag heter Laefffy nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Jag drog en copy paste från senaste. Vi kan uppgradera den! Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Whylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creppekrullig Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Laeffy MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Siana: NymNi Plaisir: SavedCarpet Ante_Freeman: KungBagarN Lajnux: ih0ax Simonracer: SgtElochai. Comfy: Comfaj Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts