eXotic Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Så ser det inte ut för mig. De hade nere battlelog i förmiddags, kanske något som goofade där. Ja, det var förmodligen någon random Battlelog-goof som uppenbarade sig när jag gick in på min profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Mina damer och herrar! A GOOF Production har den djupaste äran att få presentera sitt senaste klipp: 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Mina damer och herrar! A GOOF Production har den djupaste äran att få presentera sitt senaste klipp. Herregud. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 (redigerad) Jag sitter här med magkramp alltså, fyfan. Hälften av det där kommer jag inte ens ihåg att han sade. "Ah, de är uppe på kullen där uppe [---]Det är fullt möjligt att det bara var löv." Edit: Hmm, är det här lika kul för andra som inte är insatta? :hm: Redigerad 18 april, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Edit: Hmm, är det här lika kul för andra som inte är insatta? :hm: Haha, ingen aning. Någon uppskattar det säkert på något sätt. Mitt favoritklipp är det som bland annat innehåller "Amen vad fan hur fan kunde han få mig där? Är det inte jävligt dålig luft här inne?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Spelar alla med den där inställningen för synskadade/färgblinda? Känns som att jag ser det överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Spelar alla med den där inställningen för synskadade/färgblinda? Känns som att jag ser det överallt. Ja, den gör 3D-kartan mycket mer bekväm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Spelar alla med den där inställningen för synskadade/färgblinda? Känns som att jag ser det överallt. Jag har börjat med det tycker det är skönare man ser fienden lite lättare med tanke på den mörka färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 Spelar alla med den där inställningen för synskadade/färgblinda? Känns som att jag ser det överallt. Alla som är något spelar med color blind assist! Jag har börjat med det tycker det är skönare man ser fienden lite lättare med tanke på den mörka färgen. Man ser vänner lite lättare med tanke på den mörka färgen.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 Lol, lajjan är ADHD Måste vara rätt kul att kunna slösnacka sådär hela tiden, jag spelar bara med amerikaner hela tiden. Det är kul och man spelar hyfsat ofta med vissa personer, men man kan inte slänga käft på samma sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 Alla som är något spelar med color blind assist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 Lol, lajjan är ADHD Måste vara rätt kul att kunna slösnacka sådär hela tiden, jag spelar bara med amerikaner hela tiden. Det är kul och man spelar hyfsat ofta med vissa personer, men man kan inte slänga käft på samma sätt Jag kan säga att jag aldrig skulle snacka med andra ifall det fanns VoIP för PC. Förstår över huvud taget inte varför så många tjatar på DICE att de ska fixa det. Orka höra andra skrika om vilka objectives som ska tas, att det viktigaste i hela världen är att de ska bli återupplivade eller att man är en "noob faggot cunt" för att man råkar teamkilla någon. Jag körde med colorblind mode ett tag, men efter senaste patchen fick jag för mig att de hade gjort originalfärgerna bättre, så efter att jag testade att byta tillbaka så har jag glömt bort det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 Lol, lajjan är ADHD Måste vara rätt kul att kunna slösnacka sådär hela tiden, jag spelar bara med amerikaner hela tiden. Det är kul och man spelar hyfsat ofta med vissa personer, men man kan inte slänga käft på samma sätt Är inte hela njutningen med alla multiplayerspel att sitta och prata skit i ett röstprogram medans man gibbar? Så har det alltid varit för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 Är inte hela njutningen med alla multiplayerspel att sitta och prata skit i ett röstprogram medans man gibbar? Så har det alltid varit för mig iaf. Inte om det är srs biznz. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 (redigerad) Är inte hela njutningen med alla multiplayerspel att sitta och prata skit i ett röstprogram medans man gibbar? Så har det alltid varit för mig iaf. Har aldrig haft den turen. Vore jag rikare hade jag kanske skaffat en ordentlig PC bara för det syftet, men jag gillar konsolspel. Synd bara att det alltid är lite sämre versioner och att folk inte har samma kommunikationsmöjligheter. EDIT: Hade världens bästa flygplansrunda igår. 26 nedskjutna plan varav 18 kills, det var sanslöst vad jag ägde luftrummet. Jag dog en del men det var ganska ofta pga misstag. Jag förespråkar Extinguisher hundrafalt mer än IR-flares, åtminstone till flygplan. Guld värt när de tror att "Vehicle Disabled" innebär att de är de fick sin kill och går och flyger nån annanstans http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/42045490/4/395456382/ Redigerad 20 april, 2012 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 EDIT: Hade världens bästa flygplansrunda igår. 26 nedskjutna plan varav 18 kills, det var sanslöst vad jag ägde luftrummet. Jag dog en del men det var ganska ofta pga misstag. Jag förespråkar Extinguisher hundrafalt mer än IR-flares, åtminstone till flygplan. Guld värt när de tror att "Vehicle Disabled" innebär att de är de fick sin kill och går och flyger nån annanstans Hur många procent reparerar extinguisher? Kan man använda den flera gånger? Om ja, hur lång "reload"tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Har aldrig haft den turen. Vore jag rikare hade jag kanske skaffat en ordentlig PC bara för det syftet, men jag gillar konsolspel. Synd bara att det alltid är lite sämre versioner och att folk inte har samma kommunikationsmöjligheter. Även fast jag alltid har föredragit PC (aldrig ägt PS3 eller xbox360) så får jag väl hålla med om att det är en av dom största fördelarna som PC har. Jag kan inte sitta vid datorn utan att vara inloggad på Mumble längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Hur många procent reparerar extinguisher? Kan man använda den flera gånger? Om ja, hur lång "reload"tid? Från vad som helst under 37 till exakt 37, dvs disabled till enabled. Oändlig användning, typ 10 sek omladdningstid. Funkar bäst med Below Radar, Maintenance och diverse undanmanövrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Är det någon som märker hur bipods stundtals verkar sluta fungera till LMGS? Ena stunden är rekylen nära noll för att i nästa sekund vara nästan så hög som den är när man skjuter från höften. Det händer rätt ofta och det irriterar mig eftersom att jag måste mounta om vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Från vad som helst under 37 till exakt 37, dvs disabled till enabled. Oändlig användning, typ 10 sek omladdningstid. Funkar bäst med Below Radar, Maintenance och diverse undanmanövrar. Men va, 37? Det är ju svinlätt att få ned någon från 37 med kulsprutan. Uhm, vet i tusan om jag kommer använda den när jag väl låser upp den nästa år någon gång. Är det någon som märker hur bipods stundtals verkar sluta fungera till LMGS? Ena stunden är rekylen nära noll för att i nästa sekund vara nästan så hög som den är när man skjuter från höften. Det händer rätt ofta och det irriterar mig eftersom att jag måste mounta om vapnet. Inget jag märkt av, men jag har sällan mina vapen mountade speciellt länge på samma ställe. Jag ser folk, fäller ned stöden, skjuter folk, fäller upp stöden, drar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts