Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jag uttryckte mig lite klumpigt i sömnyran och villan igår. Menade att personen som blir knivad (A) sällan överlever knivningen eftersom själva döden ligger så tidigt i den animationen. Så ofta när lagkamraten (B) ska rädda A genom att skjuta knivmannen (C) så hinner C döda A.

Ah, ja just det. Man dör ju i princip när animeringen börjar. Close call där.

Får jag fresta med att det här klippet kommer finnas med i filmen? :D

Redigerad av eXotic
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad sköna snubbar ni är förresten. Blir nästan sugen på att skaffa en vettig dator för att kunna lira med er. Är det ingen av er som har (till) PS3? :(

Jag har numer, fast jag lirar aldrig på det, det är bara till för lankvällar.

Jag kan lova att de bästa sessionerna, där jag skrattat så mycket att jag låg med överkroppen på skrivbordet, inte är upplagda än. Det finns bättre moment. :D

Eller ja, visserligen var min misslyckade resurrection en av dessa sessioner. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har numer, fast jag lirar aldrig på det, det är bara till för lankvällar.

Hur är det förresten med den saken; man har ju allt kopplat till sitt EA-konto, men har man kvar allt man låser upp oavsett plattform? Vad händer om man låst upp såpass mycket att man gärna vill börja om från noll, men med samma nickname? Går det eller är man alltid Colonel*25 om man fortsätter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är det förresten med den saken; man har ju allt kopplat till sitt EA-konto, men har man kvar allt man låser upp oavsett plattform? Vad händer om man låst upp såpass mycket att man gärna vill börja om från noll, men med samma nickname? Går det eller är man alltid Colonel*25 om man fortsätter?

Du har två olika gubbar på ditt konto, en för PC och en för PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh. Då innebär det väl samtidigt att en gubbe för endera plattform heller aldrig kan börja om, utan alltid kommer vara högrankad?

Om man orkar levla upp två gubbar, ja. Du kan ju inte starta om.

Eller, någon frågade mig om jag hade statreset, så det kanske finns något hack till PC, eller kanske till och med till battlelog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har den mycket bättre skadeverkan och rekyl än M249?

Har faktiskt inte spelat med den sedan förra året, då jag bestämde mig för att skaffa 500 kills med alla vapen innan jag började använda den igen. Gillar M249 också, men den känns lite pruttig jämfört med storebrorsan M240.

Det som gör den det självklara valet för mig är att den gör 34 hp skada per skott på nära håll jämfört med de 25 som M249 gör. Men många föredrar M249 ändå eftersom den skjuter med 800 skott i minuten jämfört med M240:ns 650...

Angående rekylen så har M240B markant större vertikal rekyl, men det ser jag bara som en fördel eftersom det brukar göra att man avslutar fienden med ett headshot även om man börjar sikta i bröstet. :P

Edit: Jag har alltså inte rört den alls sedan senaste patchen, den kanske är helt annorlunda nu.

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att ni grabbar har väntat på den här, åtminstone Ante och Lajjan. Så, eftersom jag blev klar lite tidigare än väntat, så ska jag inte hålla er på hölster längre.

Tillåt mig att presentera: [GOOF] Montage!

http://www.youtube.com/watch?v=2pmbEB-MDdk

Hahaha, luring där! Så din plan hela tiden var bara att AP-farma? :nuke: :nuke: :nuke: :nuke: :nuke:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor