eXotic Skrivet 8 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2012 Två roliga klipp från samma gäng. Skidloader challenge! Jag är precis som han i mitten någonstans. "Varför skjuter folk när det finns RPG?" "Vad fan, försök åtminstone använda ditt vapen innan du RPG:ar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Ante, Lajjan och Simpa presenterar: En actionspäckad montagefilm där alla tre parter visar upp sina enorma skills. Ta er i kragen och förbered er på en fet film som kommer få er att tappa hakorna. Ingen av grabbarna visar någon som helst hänsyn till sina motståndare. I samarbete med Dice: Battlefield 3. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Ante, Lajjan och Simpa presenterar: En actionspäckad montagefilm där alla tre parter visar upp sina enorma skills. Ta er i kragen och förbered er på en fet film som kommer få er att tappa hakorna. Ingen av grabbarna visar någon som helst hänsyn till sina motståndare. I samarbete med Dice: Battlefield 3. Gillar att jag låter som en liten tjej när jag blir jätteexalterad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Gillar att jag låter som en liten tjej när jag blir jätteexalterad. Det gör vi alla tre. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Skönt att man har låst upp allt till APC nu men sen fick jag BF3 har slutat fungera http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/28470209/1/341385528/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 (redigerad) That awesome feeling När man får tag i en T-90 på noshar canals och drar ihjäl varenda jävla little bird som vevar runt och tror dom är nått :'D 4 helikoptrar fick smaka stål (tidigare har jag dragit ihjäl 2 helikoptrar totalt på mina 125 timmar.) http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/41256879/2/268553916/ Fick till och med ett msg av en av piloterna, "är du viking eller?" Oyes! Redigerad 11 april, 2012 av simonracer 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Haha nice Är det fler som har förhandsbokat Close Quarters o Armoured Kill? Ska förhandsboka bägge nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Haha nice Är det fler som har förhandsbokat Close Quarters o Armoured Kill? Ska förhandsboka bägge nästa vecka. Excuse me for my ignorance, men är det inte bara att ladda ner skiten när dom kommer ut? Eller får man något extra mysigt om man bokar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Haha nice Är det fler som har förhandsbokat Close Quarters o Armoured Kill? Ska förhandsboka bägge nästa vecka. Jag var faktiskt inne och kollade på det där igår. Men Origin ballade ur så dant så jag lyckades inte navigera hemsidan, och hittade således inte ens Close Quarters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Jag var faktiskt inne och kollade på det där igår. Men Origin ballade ur så dant så jag lyckades inte navigera hemsidan, och hittade således inte ens Close Quarters. Komplett har bägge spelen för 129 om jag minns rätt men Close Quarters kommer jag iallafall ihåg det kostade 129kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 jävla suppression Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2012 Nu när jag ändå har en skaplig dator och kan lira BF3 mycket bättre är jag sjukt sugen på att ta en kväll med lirande. Adda mig er som inte har gjort det än: McGg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2012 Hoppade in och drog av några rundor för att testa nya minnena. Då hände såklart den sjukaste grejen någonsin! Har ni sett klippet där en kille blir räddad från att bli knivad tack vare en RPG? Om inte, här är klippet: Samma sak hände mig idag, fast det var en tank som sköt. Jag hade skjutit ett Javelinskott på honom. Sedan hamnade jag i eldstrid så jag fick döda honom först. När jag sedan vände mig om mot tanken igen så såg jag att han hade rullat runt muren jag stod bakom och siktade på mig. Eftersom det inte fanns något att springa iväg och gömma sig till så försökte jag desperat att låsa honom med min Javelin igen för att eventuellt hinna skjuta igen och spränga honom igen innan han hann skjuta mig. Desperat jag vet, men jag var i ett desperat läge. När jag står och låser honom ser jag knivanimationen, samtidigt skjuter tanken. Helt plötsligt så står jag kvar levande. Jag blev så paff att jag inte ens hann springa iväg och ta skydd medan tanken laddade om och sköt nästa skott. Helt galet! Direkt efter blev jag lagom glad över att jag inte hade fraps igång, eftersom "Jag bara ska in och testa nya minnena lite snabbt." Idiotiskt, hädanefter kommer fraps stå på dygnet runt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2012 Direkt efter blev jag lagom glad över att jag inte hade fraps igång, eftersom "Jag bara ska in och testa nya minnena lite snabbt." Idiotiskt, hädanefter kommer fraps stå på dygnet runt! Cool video Men att ha fraps igång utan anledning... Vad jag minns tar fraps helt vansinnigt stora filer bara för att spela in en minut. Har något ändrats eller har du några petabyte över som du verkligen känner att du måste fylla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2012 (redigerad) Cool video Men att ha fraps igång utan anledning... Vad jag minns tar fraps helt vansinnigt stora filer bara för att spela in en minut. Har något ändrats eller har du några petabyte över som du verkligen känner att du måste fylla? Jag spelar in en kväll, vilket brukar landa på runt 140GB. Sedan konverterar jag det till betydligt mindre filer. 50min landade på 2,33GB med tillräckligt bra kvalitet för att räknas som 1080 på youtube. (Det klippet jag länkade förut är visserligen 1080, men det är rätt skräpig kvalitet, det klippet konverterade jag innan jag lärde mig hur man får så bra kvalitet som möjligt.) Så, låt säga att det blir 2,5GB/h. Det är inte alls farligt, sedan raderar jag såklart råfilerna. Redigerad 13 april, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 Aw yeah! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 (redigerad) Hoppade in och drog av några rundor för att testa nya minnena. Då hände såklart den sjukaste grejen någonsin! Har ni sett klippet där en kille blir räddad från att bli knivad tack vare en RPG? Om inte, här är klippet: Samma sak hände mig idag, fast det var en tank som sköt. Jag hade skjutit ett Javelinskott på honom. Sedan hamnade jag i eldstrid så jag fick döda honom först. När jag sedan vände mig om mot tanken igen så såg jag att han hade rullat runt muren jag stod bakom och siktade på mig. Eftersom det inte fanns något att springa iväg och gömma sig till så försökte jag desperat att låsa honom med min Javelin igen för att eventuellt hinna skjuta igen och spränga honom igen innan han hann skjuta mig. Desperat jag vet, men jag var i ett desperat läge. När jag står och låser honom ser jag knivanimationen, samtidigt skjuter tanken. Helt plötsligt så står jag kvar levande. Jag blev så paff att jag inte ens hann springa iväg och ta skydd medan tanken laddade om och sköt nästa skott. Helt galet! Direkt efter blev jag lagom glad över att jag inte hade fraps igång, eftersom "Jag bara ska in och testa nya minnena lite snabbt." Idiotiskt, hädanefter kommer fraps stå på dygnet runt! Det hände igen! Nästan. Redigerad 14 april, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 Nice, det är en väldigt, väldigt liten lucka man har när man ser en fiende kniva en teammate. Skulle tro att han (lagkamraten) hinner dö i nio fall av tio. Langa upp fler filmer nu, simpan! Om det nu är ditt riktiga namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 Nice, det är en väldigt, väldigt liten lucka man har när man ser en fiende kniva en teammate. Skulle tro att han (lagkamraten) hinner dö i nio fall av tio. Langa upp fler filmer nu, simpan! Om det nu är ditt riktiga namn... Haha ja, fast man ser på klippet att fienden släpper mig, och så hinner min gubbe återställas innan jag dör. Så lite tid hade han allt på sig att sluta skjuta. Han kan ju visserligen ha trott att jag spawnade på fienden och var ytterligare en fiende. I stridens hetta så att säga. Jag har några småprojekt som är påbörjade, men jag behöver mer tid och material innan de filmerna är klara. Kan i och för sig påbörja ett miniprojekt som jag kanske kan få klar imorgon eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2012 (redigerad) Haha ja, fast man ser på klippet att fienden släpper mig, och så hinner min gubbe återställas innan jag dör. Så lite tid hade han allt på sig att sluta skjuta. Han kan ju visserligen ha trott att jag spawnade på fienden och var ytterligare en fiende. I stridens hetta så att säga. Jag uttryckte mig lite klumpigt i sömnyran och villan igår. Menade att personen som blir knivad (A) sällan överlever knivningen eftersom själva döden ligger så tidigt i den animationen. Så ofta när lagkamraten ( ska rädda A genom att skjuta knivmannen (C) så hinner C döda A. Jag har några småprojekt som är påbörjade, men jag behöver mer tid och material innan de filmerna är klara. Kan i och för sig påbörja ett miniprojekt som jag kanske kan få klar imorgon eller något i den stilen. Redigerad 15 april, 2012 av Kebab 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts