Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Nej, men MP-servrar där man bjuder in egna personer och inga externa, och antagligen får man väl sätta vissa egna regler för hälsa etc samt att poängen troligen inte rankas. CO-OP påverkas nog inget alls. Men det är dumt att man ska behöva betala för sånt som i andra fall är helt givet. Räcker det inte med att man måste betala för MP?

Rent a Server -options:

60 days - 59,95 euros

30 days - 24,95 euros

7 days - 6,95 euros

1 day - 1,45 euros

13kronor för en dag låter ganska ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat runt lite på folk som kommenterat över Patchen.

"TUTA I BILEN OMFG!!!11!!"

"Famas Fucked beyond all recognition." (Säger han i videon medans han får triple sprays med den. I'm not convinced.)

USAS är fortfarande OP.

MAVen går fortfarande att rida på i liggande läge..

Flertal oannonserade saker har lagts till som.. är jävligt bra faktiskt!

Man hör nu fotsteg/omladdningar samt röster mycket bättre! <3

Hela listan på oannonserade patcher kommer här för er!

Spoiler
Graphical Tweaks:

No blind colour mode, but all the icons seem to be much easier to see

Possible slight camera and animation changes: Heli’s and jets seem to explode and break up a lot more smoothly

More saturation

Less blue tint

Easier to see icons

Audio Tweaks:

Can hear footsteps, reloading as well as voiceovers much more clearly

User Interface Tweaks:

Minimap has more focus on team function icons (heal, repair, flags)

Icons for vehicles on spawn screen

Easier to see what spawn point is selected on map when selecting spawn

Other squad leader objectives are marked on flags

Movement Tweaks:

Much better responsiveness (Even better with AA turned off)

Noticeably faster repositioning from prone to standing or crouching position

No more “supercrawl” or “superworm”

Vehicle Tweaks:

Moved AA on Kharg (US on carrier, Russian at air strip)

Faster vehicle spawn (Mainly air vehicles)

Attack helicopter on non-B2K maps respawn in 30 seconds instead of 80 seconds

You can fly through poles from half way and up

Can spawn into AA guns

Jets guided missiles can take out a tank and nearby infantry in 2-3 hits

Below Radar has been buffed

Stinger takes about 2 or less seconds to lock onto and fire, missiles seem to move slightly faster, 1 hit disable

Havoc is noticeably easier to control

All air vehicles now start with flares as a minimum

Scout heli on Sharqi Rush added for attackers

Jeep horns have been added

Ground vehicles can be locked onto even when no person was or is in it

Jets have reduced bullet damage

Multiple players spawning into same jet/heli seems better

Air radar is reduced in effectivity, only jets and helicopters are visible and if one uses ECM jammer or below radar, they’ll be invisible on the air radar

Equipment and Attachment Tweaks:

Laser marker or maybe guided missile range seems to have been increased

Red laser designator can be seen from tanks and heli’s as well as SOFLAM’s now

Tactical light nerf

Greater recoil when suppressed

Squad Tweaks:

Can change squad without leaving the current squad.

Visible squads now only at 3: Can create new squads

There is a much longer period in which you can be revived

Ribbons and Medal Tweaks:

Nemesis medal reduced to 30 ribbons

Suppression reduced from 7 to 4

MCOM Attacker reduced from 3 to 2

MCOM Defender reduced from 4 to 2

Anti-Explosive increased from 2 to 3

Air Warfare reduced from 6 to 5

Match and Map Tweaks:

Can now quit between rounds

Shorter game start countdown

No minimum player count: Players can move around right away, points begin to count after 8 players join

Match Making option in multi player, seems to be for esport/organized scrims on custom servers

Separate customizations for US and RU

5-flag Wake Island: Conquest Assault

Added ladder to Sharqi TV tower

On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second

Changed the out-of-bounds: Noshar Canals

Server Tweaks:

Custom Servers, read here for server prices, more servers to come during the week

Over 1000 ticket custom servers on console

Conquest Assault browser filter added

Other Tweaks:

Additional Dogtags have been added (A-91 and M26 dog tags. As well as a tag for the game ‘Syndicate’)

US Assault/Medic’s arms are now darker-skinned to reflect character model

Redigerad av simonracer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat runt lite på folk som kommenterat över Patchen.

"TUTA I BILEN OMFG!!!11!!"

"Famas Fucked beyond all recognition." (Säger han i videon medans han får triple sprays med den. I'm not convinced.)

USAS är fortfarande OP.

MAVen går fortfarande att rida på i liggande läge..

Flertal oannonserade saker har lagts till som.. är jävligt bra faktiskt!

Man hör nu fotsteg/omladdningar samt röster mycket bättre! <3

Hela listan på oannonserade patcher kommer här för er!

Spoiler
Graphical Tweaks:

No blind colour mode, but all the icons seem to be much easier to see

Possible slight camera and animation changes: Heli’s and jets seem to explode and break up a lot more smoothly

More saturation

Less blue tint

Easier to see icons

Audio Tweaks:

Can hear footsteps, reloading as well as voiceovers much more clearly

User Interface Tweaks:

Minimap has more focus on team function icons (heal, repair, flags)

Icons for vehicles on spawn screen

Easier to see what spawn point is selected on map when selecting spawn

Other squad leader objectives are marked on flags

Movement Tweaks:

Much better responsiveness (Even better with AA turned off)

Noticeably faster repositioning from prone to standing or crouching position

No more “supercrawl” or “superworm”

Vehicle Tweaks:

Moved AA on Kharg (US on carrier, Russian at air strip)

Faster vehicle spawn (Mainly air vehicles)

Attack helicopter on non-B2K maps respawn in 30 seconds instead of 80 seconds

You can fly through poles from half way and up

Can spawn into AA guns

Jets guided missiles can take out a tank and nearby infantry in 2-3 hits

Below Radar has been buffed

Stinger takes about 2 or less seconds to lock onto and fire, missiles seem to move slightly faster, 1 hit disable

Havoc is noticeably easier to control

All air vehicles now start with flares as a minimum

Scout heli on Sharqi Rush added for attackers

Jeep horns have been added

Ground vehicles can be locked onto even when no person was or is in it

Jets have reduced bullet damage

Multiple players spawning into same jet/heli seems better

Air radar is reduced in effectivity, only jets and helicopters are visible and if one uses ECM jammer or below radar, they’ll be invisible on the air radar

Equipment and Attachment Tweaks:

Laser marker or maybe guided missile range seems to have been increased

Red laser designator can be seen from tanks and heli’s as well as SOFLAM’s now

Tactical light nerf

Greater recoil when suppressed

Squad Tweaks:

Can change squad without leaving the current squad.

Visible squads now only at 3: Can create new squads

There is a much longer period in which you can be revived

Ribbons and Medal Tweaks:

Nemesis medal reduced to 30 ribbons

Suppression reduced from 7 to 4

MCOM Attacker reduced from 3 to 2

MCOM Defender reduced from 4 to 2

Anti-Explosive increased from 2 to 3

Air Warfare reduced from 6 to 5

Match and Map Tweaks:

Can now quit between rounds

Shorter game start countdown

No minimum player count: Players can move around right away, points begin to count after 8 players join

Match Making option in multi player, seems to be for esport/organized scrims on custom servers

Separate customizations for US and RU

5-flag Wake Island: Conquest Assault

Added ladder to Sharqi TV tower

On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second

Changed the out-of-bounds: Noshar Canals

Server Tweaks:

Custom Servers, read here for server prices, more servers to come during the week

Over 1000 ticket custom servers on console

Conquest Assault browser filter added

Other Tweaks:

Additional Dogtags have been added (A-91 and M26 dog tags. As well as a tag for the game ‘Syndicate’)

US Assault/Medic’s arms are now darker-skinned to reflect character model

"There is a much longer period in which you can be revived". Det låter inte bra. Om man inte blir revivad tvingas man titta på killcam rätt många sekunder, det kommer bara bli drygt med ännu längre väntetid innan man kan hoppa in i spelet igen, förutsatt att man inte blir revivad eller spelar HC, så klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som en jäkligt generös patch där de tänkt på mycket. Jag är dock fortfarande fundersam över hur det är med customizations mellan rundor (nu kan man åtminstone quitta). Undrar om man får se nästa karta innan den laddat klart sin 45s-runda med stats över förra rundan.

Skönt att Havoc är mer lättmanövrerad nu, det var helt obalanserat förut med en Viper som är lika bra som en Little Bird medan Havoc var sämre än en Venom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns surt nu men ändå inte i den nya matchen nu kan man köpa unlocks för pengar alla vapen fordon

10 olika föremål går nu att köpa sig till för den som inte vill låsa upp dem den traditionella vägen. Dice släpper också de tre nedanstående samlingspaketen.

Kit Shortcut Bundle – Låser omedelbart upp alla föremål unika för de fyra spelbara klasserna

Vehicle Shortcut Bundle – Låser omedelbart upp alla föremål för alla fordon

The Ultimate Bundle – Låser omedelbart upp alla föremål från alla andra tillgängliga genvägspaket

Men kan vara bra för nybörjare. Har sett rank 1-10 spelare som har det skitsvårt dem flesta servrarna består nu av rank 45+

Men det tråkiga är att vi som har kämpat för unlocks och sånt skit så är detta nästan som en smäll i ansiktet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det tråkiga är att vi som har kämpat för unlocks och sånt skit så är detta nästan som en smäll i ansiktet.

Varför det? Dåliga spelare blir inte automagiskt bra för att de köpt till sig vapen. Tycker det är positivt att folk med begränsad tid att spela ska kunna få lite variation i sitt spelande. :)

Skulle dock inte själv köpt paketet/tagit emot det gratis. Tycker att rankning är skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför det? Dåliga spelare blir inte automagiskt bra för att de köpt till sig vapen. Tycker det är positivt att folk med begränsad tid att spela ska kunna få lite variation i sitt spelande. :)

Skulle dock inte själv köpt paketet/tagit emot det gratis. Tycker att rankning är skoj.

Jo det är sant men sen vet man ju inte om den personen är dålig i sig heller. Men som du säger så håller jag med på den fronten så jag är både för och mot detta. Men nu finns det ju även risk som det var ibörjan av release inget teamwork etc. Samt så vill jag inte tänka på hur dem kommer hålla på med helikoptrarna i spelet om de nu köper unlocks för den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är sant men sen vet man ju inte om den personen är dålig i sig heller. Men som du säger så håller jag med på den fronten så jag är både för och mot detta. Men nu finns det ju även risk som det var ibörjan av release inget teamwork etc. Samt så vill jag inte tänka på hur dem kommer hålla på med helikoptrarna i spelet om de nu köper unlocks för den.

Jag bryr mig inte så mycket om det, en dålig pilot blir inte bättre för att han får mer vapen att skjuta med. =)

(Stolt 0 killare med jets. Omöjliga jävla saker.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl ganska bra, lite snabbare än average tror jag :)

Ganska mycket snabbare än average skulle jag vilja påstå. Jag ligger på ca 400spm (vilket borde vara en bra bit över medelspelaren) och för mig tog det 65-66 timmar att nå maxrank.

edit: Sen säger inte ens SPM eller playtime särskilt mycket iofs. Farmar man Operation Metro eller uteslutande kör Team Deathmatch så är det nog inga större problem att ligga på över 500-600spm även för medelspelaren. :P

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väldigt ovant att spela efter patchen. Trodde inte att jag hade lärt mig vapnens individuella "känsla", men det måste jag ha gjort för jag tycker att alla beter sig annorlunda. Suppressor är inte längre en självklarhet, ska börja testa med lite olika attachments som substitut tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...