RavenE Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Origin, är det något jag behöver bry mig om, om jag bara tänker köra BF3 på PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Vad säger ni om den här då grabbar? En fråga om Origin också, måste man skaffa spelet via det? Om man köper en fysisk kopia då? Jag har inte riktigt koll på vad Origin är nämligen. Episkt! Du måste aktivera spelet i Origin. Precis som du hade fått göra med Steam om du köpt t.ex. Team Fortress 2 i butik! Origin, är det något jag behöver bry mig om, om jag bara tänker köra BF3 på PS3? Nix! --- Commo Rose bekräftad! https://twitter.com/#!/L_Twin/status/103497957541806083 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 27990 kr för den där datorn :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Kommer det finnas flygplan på ps3/xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Kommer det finnas flygplan på ps3/xbox? kommer det väl göra... ska inte vara någon större skillnad förutom grafik och max antal spelare i en och samma bana som jag förstått det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 (redigerad) Kommer det finnas flygplan på ps3/xbox? Jadå! http://twitter.com/#!/Demize99/status/103500519678550016 Och om någon blev sugen på det där radiotornet..! Redigerad 17 augusti, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 http://www.youtube.c...h?v=NDDfPxF3EFE Vad säger ni om den här då grabbar? So... fucking... intense! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Nu har jag förhandsbokat på Gamestop. Får 100 kr rabatt, så jag betalar bara 399 för det. Men jag förstår inte, kommer karkand-expansionen släppas till allihopa i ett senare skede, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Nu har jag förhandsbokat på Gamestop. Får 100 kr rabatt, så jag betalar bara 399 för det. Men jag förstår inte, kommer karkand-expansionen släppas till allihopa i ett senare skede, eller vad? Expansion som släpps samma dag som spelet. Kommer att kosta för alla som inte förbokar. Physical Warfare däremot är ett DLC som släpps för alla senare i år, gratis hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Expansion som släpps samma dag som spelet. Kommer att kosta för alla som inte förbokar. Physical Warfare däremot är ett DLC som släpps för alla senare i år, gratis hoppas jag. Physical warfare pack fick jag i samband med förhandsbokningen tror jag. Men det ska väl jag slippa vänta på efter att spelet har släppts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Nu har jag förhandsbokat på Gamestop. Får 100 kr rabatt, så jag betalar bara 399 för det. Men jag förstår inte, kommer karkand-expansionen släppas till allihopa i ett senare skede, eller vad? Vad jag vet så är Nordic och limited edition som kommer få Strike at karkand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Alla förbokningsex får Strike at Karkand med i förpackningen. Antagligen ligger expansionen i installationsfilerna redan innan och i sin förpackning får man en kod att låsa upp det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Alla förbokningsex får Strike at Karkand med i förpackningen. Antagligen ligger expansionen i installationsfilerna redan innan och i sin förpackning får man en kod att låsa upp det med. Ah då måste dem ha ändrat det då för när förhandsbokade i juni om jag minns rätt så såg jag bara limited och nordic skulle få banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Det här kommer bli så jävla bra. Kan vi inte göra en lista i förstaposten om vad alla spelar på? (PC, PS3, 360) Jag själv kommer spela på PS3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Vi kan väl höra så här Battlefield 3 PC: Wu Zi mu SilentViper Explosive Battlefield 3 PS3: Karatemorfar Battlefield 3 Xbox 360: Sen är det väl bara fylla i listan vart efter 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Bra idé! Plussar in mig själv på PC. Battlefield 3 PC: Wu Zi mu SilentViper Explosive Adrian G Battlefield 3 PS3: Karatemorfar Battlefield 3 Xbox 360: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 (redigerad) Battlefield 3 PC: Wu Zi mu SilentViper Explosive Kobbe Adrian G Battlefield 3 PS3: Karatemorfar Battlefield 3 Xbox 360: Edit: lade in dig också Redigerad 20 augusti, 2011 av kobbe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts