Kebab Skrivet 22 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Kan notera även jag gjorde det som Henki länkade om hur man låser upp saker för jets om man är ensam så låste upp tre saker men nu när jag återvänder till servern så står det bara 750 tickets på bägge lagen o 1 player needed. Så alltså var jag ensam. Om fallet är så att jag inte förlorat nåt hur lång tid tar det innan min battlereport dyker upp. Så länge servern inte kraschar/stängs ner så kommer du få dina grejer så fort rundan är över. Det är då ens Battlereport trillar in. Även fast servern startade om en bana(kanske bytte karta eller något i samband med att du blev kickad?) så kommer du få dina upplåsningar så fort någon/några spelar klart den rundan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Sådär gick in på en server efter jag vart afk o fick se jag hade låst upp sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2012 (redigerad) "the next patch for Battlefield 3 will be released for PlayStation 3 on the 27th of March. More information on Xbox 360 and PC will come soon." patch lista Edit: -The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process. Jaaaaaaaaaaa!! Edit2: -The M224 Mortar can no longer be deployed in an area that is out of combat for another team like a home base or other protected spawn. Redigerad 23 mars, 2012 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Vilken pistol använder ni helst? Det är allt fler som kör med revolver nu för tiden, framför allt inom den professionella sektorn. Själv tycker jag att de är kassa som fan. Har nu 100+ kills med alla pistoler (utom G17 supp.) och kan säga att jag har tre favoriter som jag inte riktigt kan välja mellan: 93R, M1911 (supp) och MP443 (supp). Men varför välja? Turas om mellan dem. Bottenligan är enklare: 1. MP412 REX (Hatade den i BC2 också) 2. .44 Magnum 3. G17C Skitvapen! Men som sagt var, eftersom många proffs föredrar revolver så innebär ju det att man kan göra mycket nytta med den. Men jag lyckas inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 (redigerad) bra troxie... Redigerad 25 mars, 2012 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Har Reactive Armor till pansarvagn blivit sämre? Har kört med den nu ett tag o förlorar ca 30-50% av health på den när jag blir träffad av en vanlig pansar vagn. Om jag kör utan så blir det ungefär samma skada ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Har Reactive Armor till pansarvagn blivit sämre? Har kört med den nu ett tag o förlorar ca 30-50% av health på den när jag blir träffad av en vanlig pansar vagn. Om jag kör utan så blir det ungefär samma skada ändå. Den fungerar bara om du blir träffad i sidorna/baken såvidare ingen redan har träffat dig där en gång innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Jag har svårt och hitta någon bra (alltid folk på) server som är rush only och som har mer tickets :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Jag har svårt och hitta någon bra (alltid folk på) server som är rush only och som har mer tickets :/ Om du spelar på PC har jag några rush metro only med 250-500 tickets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Obvious cheater is obvious. Skittråkigt. 506/15. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/26429270/1/352110979/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Oops! Vem på forumet har flest medaljer? Själv har jag 39 just nu, men räknar med att ha 43 om typ en vecka. Sade ju det! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 870mcs + explosive rounds + C4 + Bil Vs. Tanks = Jävligt skoj! sätta massor av C4 i baken på bilen, köra mot en tank och hoppa ur och sen spränga C4an med ett explosivt skott från 870mcs. Så jävulskt kul! Roligast att det står att man dödade tanken med 870mcs också, vissa kan lacka på det och tro man fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Om du spelar på PC har jag några rush metro only med 250-500 tickets. metro only har jag några bra servrar också men inte med andra banor :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Alltså, vad fan är det här med att HYRA (!!!!!) privata servrar för konsoler? Vad är det för prisbild och vad fanken ska jag behöva betala för att spela med enskilda personer för? Om det är att det kostar för mycket för dem, sätt då en maxtid på två timmar per vecka eller nåt och sätt resten till betalskyldigt när man överstiger det. Det här är ju löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Blev nyss bannad från en server för att jag sprängde tanks med knepet jag skrev över. Någon blev väl förbannad 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 870mcs + explosive rounds + C4 + Bil Vs. Tanks = Jävligt skoj! sätta massor av C4 i baken på bilen, köra mot en tank och hoppa ur och sen spränga C4an med ett explosivt skott från 870mcs. Så jävulskt kul! Roligast att det står att man dödade tanken med 870mcs också, vissa kan lacka på det och tro man fuskar. Varför krångla till det så? Varför inte bara sätta en jävla massa C4 på bilen och sen hoppa ut och detonera dom när bilen krockar med tanken? så gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Alltså, vad fan är det här med att HYRA (!!!!!) privata servrar för konsoler? Vad är det för prisbild och vad fanken ska jag behöva betala för att spela med enskilda personer för? Om det är att det kostar för mycket för dem, sätt då en maxtid på två timmar per vecka eller nåt och sätt resten till betalskyldigt när man överstiger det. Det här är ju löjligt. Jag förstår inte riktigt vad det där innebär... Är det när man lirar CO-OP alltså? Varför krångla till det så? Varför inte bara sätta en jävla massa C4 på bilen och sen hoppa ut och detonera dom när bilen krockar med tanken? så gör jag För att det är lite mer sport att köra en reversed mullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Jisses! Klev in på en TDM-server tidigare idag. Kaos! Kaos överallt! Att folk orkar med att spela på det viset är för mig en gåta. Nu skiftade visserligen just den här servern aldrig bana, så jag vet inte om det bara var så kaotiskt på den banan eller om det är standard på alla TDM-banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Jag förstår inte riktigt vad det där innebär... Är det när man lirar CO-OP alltså? För att det är lite mer sport att köra en reversed mullet Nej, men MP-servrar där man bjuder in egna personer och inga externa, och antagligen får man väl sätta vissa egna regler för hälsa etc samt att poängen troligen inte rankas. CO-OP påverkas nog inget alls. Men det är dumt att man ska behöva betala för sånt som i andra fall är helt givet. Räcker det inte med att man måste betala för MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Nej, men MP-servrar där man bjuder in egna personer och inga externa, och antagligen får man väl sätta vissa egna regler för hälsa etc samt att poängen troligen inte rankas. CO-OP påverkas nog inget alls. Men det är dumt att man ska behöva betala för sånt som i andra fall är helt givet. Räcker det inte med att man måste betala för MP? Fast då funkar det ju på PC redan. Så i nuläget är det EA själva som står för alla konsol-servrar alltså? Man behöver inte betala någonting, det är ju den stackaren(hjälten) som hyr servern som får göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts