felshoe Skrivet 14 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2012 Varför i hela friden har L86A1 ett handtag där bak? Min gissning är att det används för att göra det lättare att manövrera vapnet utan att trycka axelstödet mot sig när man har bipoden utfälld. Man borde kunna täcka ett större område också. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2012 Varför i hela friden har L86A1 ett handtag där bak? Har provat skjuta tung kulspruta (KSP58) under min tid i lumpen och när jag tänker tillbaka på det och försöker visualisera ett scenario när det finns ett bakmonterat handtag så känner jag bara obehag. Skjutställningen känns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2012 Grymt att AUGen kommer med spelet älskar det vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2012 (redigerad) Jag fick världens chans för en kul grej idag men jag tog den inte. Får försöka nästa gång. Jag körde som gunner i en attackhelikopter och på en annan attackhelikopter. Piloten bailar för hans heli är disabled. Det jag borde ha gjort vore att baila själv, hoppa in mid-air i hans helikopter och smälla igång Extinguisher så jag kunde köra iväg med den själv Nån som gjort liknande bravader? -- Vad är er toppkombo för helikoptrar förresten? Jag har låst upp rätt mycket nu och tycker att kombinationen... STEALTH EXTINGUISHER HEAT SEEKERS - MAINTENANCE IR FLARES GUIDED MISSILE ...borde funka bäst. Som pilot ser man gärna att man inte låses på så lätt och om man blir skjuten hjälper inte flares. Alltså blir Stealth+Extinguisher nästan samma sak som vad som helst+Flares. Air radar är praktiskt men man kan ju faktiskt leta manuellt också, så den kan man gladeligen offra. Som gunner behöver man inget särskilt i upgrade-platsen, men Maintenance tycker jag hjälper bra eftersom man som gunner ändå inte kan göra så mycket åt saker. IR flares är bra att ha som backup (ifall piloten är klantig) och Guided missile is the shit. Fördelen med Stealth-Extinguisher//Maintenance-Flares är att man, om man kör ensam som pilot, kan trycka igång flares om man vill (genom att byta plats) och om det inte hjälper så kan man kicka igång helin med Extinguisher (EDIT: Fan vad långt det blev. Jag trodde jag hade slutat med sånt ) Redigerad 16 mars, 2012 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2012 Henki, jag vet inte vilken knapp det är på PS3, men du ska kunna ta över förarplatsen utan att hoppa ur fordonet Fast det får man visserligen inga stilpoäng för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2012 Henki, jag vet inte vilken knapp det är på PS3, men du ska kunna ta över förarplatsen utan att hoppa ur fordonet Fast det får man visserligen inga stilpoäng för... Man byter plats med kryss. Men jag uppfattade det som att det var fiendehelikopterns förare som bailade. Det är svårt att switcha till hans förarplats. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2012 Henki, jag vet inte vilken knapp det är på PS3, men du ska kunna ta över förarplatsen utan att hoppa ur fordonet Fast det får man visserligen inga stilpoäng för... Man byter plats med kryss. Men jag uppfattade det som att det var fiendehelikopterns förare som bailade. Det är svårt att switcha till hans förarplats. Yes. Bail! Bail time! Jag fick världens chans för en kul grej idag men jag tog den inte. Får försöka nästa gång. Jag körde som gunner i en attackhelikopter och på en annan attackhelikopter. Piloten bailar för hans heli är disabled. Det jag borde ha gjort vore att baila själv, hoppa in mid-air i hans helikopter och smälla igång Extinguisher så jag kunde köra iväg med den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2012 Yes. Bail! Bail time! Oops! Vem på forumet har flest medaljer? Själv har jag 39 just nu, men räknar med att ha 43 om typ en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2012 Oops! Vem på forumet har flest medaljer? Själv har jag 39 just nu, men räknar med att ha 43 om typ en vecka. Jag tror jag har mer än dig. Ska kolla lite senare sen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2012 Haha, jag hade världens skönaste helikopterrunda tidigare idag. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/36470452/4/395456382/ Körde defender i Rush på Damavand Peak och satte mig från första sekund i Z-11W och märkligt nog fick jag aldrig nån som varken spawnade på mig eller snodde helin de få (4) gånger jag dog. 21 kills fick jag iallafall och körde helikopter oavbrutet i 22 minuter Börjar låsa upp rätt avancerade prylar nu, det är härligt. MBT har jag service star på sen ett tag och till alla flygtyper har jag Below Radar som nästa upplåsning 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2012 Har dem nerffat M320 nånting? för jag har märkt hur värdelös den är egentligen nu. Körde med den i en hel runda för att låsa upp sista vapnet för Assault klassen. Sköt mot en grupp på 4 pers i mitten av dem samt sidan inte fan dog dem. Dem förlorade mellan 30-50 HP bara o har märkt att dem dör bara om man träffar dem direkt alltså att granaten kommer mot deras kropp. Men hade lite tur när jag fick in den precis o lyckades döda 3 pers på en och samma skott. Så har dem nerffat damagen på M320? Menar den borde väl vara mer kraft fullare o inte ska man behöva skjuta iväg 2 skott för en person ska dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Har dem nerffat M320 nånting? för jag har märkt hur värdelös den är egentligen nu. Körde med den i en hel runda för att låsa upp sista vapnet för Assault klassen. Sköt mot en grupp på 4 pers i mitten av dem samt sidan inte fan dog dem. Dem förlorade mellan 30-50 HP bara o har märkt att dem dör bara om man träffar dem direkt alltså att granaten kommer mot deras kropp. Men hade lite tur när jag fick in den precis o lyckades döda 3 pers på en och samma skott. Så har dem nerffat damagen på M320? Menar den borde väl vara mer kraft fullare o inte ska man behöva skjuta iväg 2 skott för en person ska dö? Bara bra om den skadar mindre, hatar det skit vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Har dem nerffat M320 nånting? för jag har märkt hur värdelös den är egentligen nu. Körde med den i en hel runda för att låsa upp sista vapnet för Assault klassen. Sköt mot en grupp på 4 pers i mitten av dem samt sidan inte fan dog dem. Dem förlorade mellan 30-50 HP bara o har märkt att dem dör bara om man träffar dem direkt alltså att granaten kommer mot deras kropp. Men hade lite tur när jag fick in den precis o lyckades döda 3 pers på en och samma skott. Så har dem nerffat damagen på M320? Menar den borde väl vara mer kraft fullare o inte ska man behöva skjuta iväg 2 skott för en person ska dö? Det kan ha varit så att personerna du sköt på hade Flak jacket, då gör M320 mycket mindre skada när man inte träffar rakt på. Bara bra om den skadar mindre, hatar det skit vapnet. Nja, den är ganska störande på typ Metro, men i övrigt så tycker jag att den är hur bra som helst! Riktigt nice på Seine Crossing då man kan skjuta sönder husen så att det ramlar ner en massa skit på motståndarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Daniel Matros @zh1nt0 Hopefully I´ll be able to drop the patch date tomorrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Det kan ha varit så att personerna du sköt på hade Flak jacket, då gör M320 mycket mindre skada när man inte träffar rakt på. Nja, den är ganska störande på typ Metro, men i övrigt så tycker jag att den är hur bra som helst! Riktigt nice på Seine Crossing då man kan skjuta sönder husen så att det ramlar ner en massa skit på motståndarna. Hur kan man få denna Flak jacket har aldrig sett den bland mina klasser eller perks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 (redigerad) Hur kan man få denna Flak jacket har aldrig sett den bland mina klasser eller perks. Perken som ser ut såhär: Väldigt underskattad om ni frågar mig. Men det är många som inte använder den så den ska buffas lite i nästa patch. Redigerad 22 mars, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Låste upp tre saker till Jet men vart kickad för afk förlorar jag mina unlocks o xp nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Låste upp tre saker till Jet men vart kickad för afk förlorar jag mina unlocks o xp nu? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Nej. Kan notera även jag gjorde det som Henki länkade om hur man låser upp saker för jets om man är ensam så låste upp tre saker men nu när jag återvänder till servern så står det bara 750 tickets på bägge lagen o 1 player needed. Så alltså var jag ensam. Om fallet är så att jag inte förlorat nåt hur lång tid tar det innan min battlereport dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2012 Kan notera även jag gjorde det som Henki länkade om hur man låser upp saker för jets om man är ensam så låste upp tre saker men nu när jag återvänder till servern så står det bara 750 tickets på bägge lagen o 1 player needed. Så alltså var jag ensam. Om fallet är så att jag inte förlorat nåt hur lång tid tar det innan min battlereport dyker upp. Det har jag däremot ingen aning om. Battle reports brukar ju dyka upp på ens battelog när matchen är avslutad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts