Henkibojj Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 8 spelare ur laget står och väntar på att en ny helikopter ska spawnas när den vi har redan är i luften. Kvar springer jag runt ensam och försöker fånga tillbaka alla 4 checkpoints... Förlusten: 140-0. Händer jäkligt ofta faktiskt, ska det vara så svårt att åka runt med en jeep istället? Börjar få rejäl kläm på det här förresten, jag kör bara Engineer och har nu en helt okej ScarHOC(?) och AT-minor som används jäkligt mycket. Tidigare hade man ju noll möjlighet till fotsoldatkills med bara en hagelbössa som bara duger i CQC. Vad är förresten poängen med coaxial HMG istället för LMG på tanks? Jag tycker inte att det är särskilt givande med 60 skott i sekunden jämfört med 300 oavsett skadeskillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 8 spelare ur laget står och väntar på att en ny helikopter ska spawnas när den vi har redan är i luften. Kvar springer jag runt ensam och försöker fånga tillbaka alla 4 checkpoints... Förlusten: 140-0. Händer jäkligt ofta faktiskt, ska det vara så svårt att åka runt med en jeep istället? Börjar få rejäl kläm på det här förresten, jag kör bara Engineer och har nu en helt okej ScarHOC(?) och AT-minor som används jäkligt mycket. Tidigare hade man ju noll möjlighet till fotsoldatkills med bara en hagelbössa som bara duger i CQC. Vad är förresten poängen med coaxial HMG istället för LMG på tanks? Jag tycker inte att det är särskilt givande med 60 skott i sekunden jämfört med 300 oavsett skadeskillnad Minor är härliga, men sedan patchen den 6 december har jag inte lagt ut en enda eftersom de försvinner varje gång man dör. Men DICE har sagt att det bara är en kortsiktig på problemet som var innan, då folk kunde lägga ut hur många minor som helst genom att suicidea mellan var sjätte. De första engineer-vapnen ska inte underskattas! Tycker att både M1 och Aks-74 presterar riktigt bra. Nja, jag testade HMG i några minuter bara, har svårt att vänja mig vid den... Jag tror att LMG och canister shell är mest populära, även om jag personligen alltid kör med guided shell (har alltid någon med mig som kan sitta i CITV och lasra helikoptrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Minor är härliga, men sedan patchen den 6 december har jag inte lagt ut en enda eftersom de försvinner varje gång man dör. Men DICE har sagt att det bara är en kortsiktig på problemet som var innan, då folk kunde lägga ut hur många minor som helst genom att suicidea mellan var sjätte. De första engineer-vapnen ska inte underskattas! Tycker att både M1 och Aks-74 presterar riktigt bra. Nja, jag testade HMG i några minuter bara, har svårt att vänja mig vid den... Jag tror att LMG och canister shell är mest populära, även om jag personligen alltid kör med guided shell (har alltid någon med mig som kan sitta i CITV och lasra helikoptrar) M1 & Aks-74 är bland de bättre engineer vapen tycker jag och några polare iallafall Fast dom har nerfat aks är den fortfarande sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Fan vad disconnected to EA jag fick idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Minor är härliga, men sedan patchen den 6 december har jag inte lagt ut en enda eftersom de försvinner varje gång man dör. Men DICE har sagt att det bara är en kortsiktig på problemet som var innan, då folk kunde lägga ut hur många minor som helst genom att suicidea mellan var sjätte. De första engineer-vapnen ska inte underskattas! Tycker att både M1 och Aks-74 presterar riktigt bra. Nja, jag testade HMG i några minuter bara, har svårt att vänja mig vid den... Jag tror att LMG och canister shell är mest populära, även om jag personligen alltid kör med guided shell (har alltid någon med mig som kan sitta i CITV och lasra helikoptrar) Säker? Min version (PS3) heter 1.02, och jag tror inte jag förlorat några minor eftersom jag flera minuter efter att jag lade dem fick ett antal tank-kills och jag skulle vara förvånad om jag överlevt såpass länge att jag problemfritt tagit mig till andra sidan Caspian Border utan att dö. Vad heter den flygmanick som man ser åka omkring ibland (inte EOD Bot, eller vad den heter), och vad gör den? Är det sniperklassen som kan lägga dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Säker? Min version (PS3) heter 1.02, och jag tror inte jag förlorat några minor eftersom jag flera minuter efter att jag lade dem fick ett antal tank-kills och jag skulle vara förvånad om jag överlevt såpass länge att jag problemfritt tagit mig till andra sidan Caspian Border utan att dö. Vad heter den flygmanick som man ser åka omkring ibland (inte EOD Bot, eller vad den heter), och vad gör den? Är det sniperklassen som kan lägga dessa? Antar att du syftar på MAV. Japp, den tillhör reconklassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Vad heter den flygmanick som man ser åka omkring ibland (inte EOD Bot, eller vad den heter), och vad gör den? Är det sniperklassen som kan lägga dessa? Scoutar och markar fiender! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Min vän blir disconnectad från varje server han spelar på så fort den byter bana. Någon här som vet lösningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Min vän blir disconnectad från varje server han spelar på så fort den byter bana. Någon här som vet lösningen? Prova och inaktivera UPNP / aktivera jag blev DC 24/7 innan jag inaktiverade UPNP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Prova och inaktivera UPNP / aktivera jag blev DC 24/7 innan jag inaktiverade UPNP Det verkade inte fungera tyvärr. Inget mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Det verkade inte fungera tyvärr. Inget mer? Avinstallera Asus Gamer OSD. Funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Så, jag bestämde mig för att testa M26 MASS över ett par rundor team deathmatch... :spänn: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Nu kan jag sova gott! För några veckor sedan hade jag aldrig trott att jag skulle få varken sniper- eller knivmedaljen. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Nu kan jag sova gott! För några veckor sedan hade jag aldrig trott att jag skulle få varken sniper- eller knivmedaljen. Nu har du ju gått om mig i knivkills! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 (redigerad) Nu har du ju gått om mig i knivkills! Du gjorde mig orolig! Skyndade mig in och kikade men nej, Kebab har en bit kvar att gå! :mf_doof: Men, eh. Grattis till medaljerna iaf. Redigerad 9 februari, 2012 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Booyah! Börjar bli fett bra på det här nu Spelade en match inatt för att visa en kompis. Plötsligt började saker gå jävligt bra och det fullständigt störtade in ribbons, trophies och unlocks på samma match. 28 kills har jag nog aldrig fått på någon match över huvud taget. (Fast det beror nog på att jag bara spelar CQ såhär i början.) Fastän ingen hade headset flöt teamspelet på rätt bra ändå, och jag gjorde en hel del insatser med tank och Hummvee. Spöade nästa spelare med hela 1400 poäng och blev MVP för första gången. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27499267/4/395456382/ Ni har säkert haft bättre matcher men det här var klart min bästa hittills. 13 ribbons, MVP, dubbelt så många kills som bästa i motståndarlaget och 2,0 i KD-ratio (som brukar ligga på 0,45...). Att jag förlorade matchen spelar ingen roll, det var jäkligt jämnt mot slutet 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Booyah! Börjar bli fett bra på det här nu Spelade en match inatt för att visa en kompis. Plötsligt började saker gå jävligt bra och det fullständigt störtade in ribbons, trophies och unlocks på samma match. 28 kills har jag nog aldrig fått på någon match över huvud taget. (Fast det beror nog på att jag bara spelar CQ såhär i början.) Fastän ingen hade headset flöt teamspelet på rätt bra ändå, och jag gjorde en hel del insatser med tank och Hummvee. Spöade nästa spelare med hela 1400 poäng och blev MVP för första gången. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27499267/4/395456382/ Ni har säkert haft bättre matcher men det här var klart min bästa hittills. 13 ribbons, MVP, dubbelt så många kills som bästa i motståndarlaget och 2,0 i KD-ratio (som brukar ligga på 0,45...). Att jag förlorade matchen spelar ingen roll, det var jäkligt jämnt mot slutet Inte en enda kill assist, här ser vi en kille som avslutar sina påbörjade jobb minsann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Inte en enda kill assist, här ser vi en kille som avslutar sina påbörjade jobb minsann! 23/28 kills var i fordon, men de flesta var faktiskt med Humvee-kanon eller tank-LMG. Inte så många tank-kanonskott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Jag har sen ett par dar tillbaka fixat BF3 till PC! Så adda Comfaj om ni vill spela! Är atm level 14 efter 6 timmar 39 minuters spelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Är det någon mer här på forumet som har problem med att fastna i loading screen när servern byter map? Blinkar bara Loading i hörnet och skärmen är svart. Måste starta om spelet varje gång. Sjukt irriternade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts