Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jag fattar verkligen inte hur DICE kunde fucka up HUDen så jävla hårt. I tidigare spel kändes de funktionella och lättförsteliga med bra användning av färger och skala, nu bombarderas man med en massa blå monton skit.

Man måste ha nytt, även om det gamla var det bästa som fanns (påstår inte att det var så) :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju så jävla horigt av dom. Visst en noobserver var det såg jag nu men M249 är ju fan det andra vapnet du låser upp med support. Vad tänker dom med? Ska rapportera skiten ur servern och hoppas han får sina fiskar varma!

Det var inte så att det var förbjudet att använda supportklassen? Tror att det finns server där man inte alls får köra support. Är väl onödigt att rapportera? Du fick ju dina poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Önskemål:

- Släng in alla med headset i samma squad automatiskt, så man kan prata utan att leta runt i squadlistan

- Ge möjlighet att ändra loadout och annat i väntskärmen mellan matcher. Varför vänta i 35 sekunder och sedan ha sämre loadout än man just låst upp när man börjar nästa bana, så att man missar både tanks och helikoptrar/flygplan bara för att man flippar menyer?

- Ge möjlighet att avsluta och gå till huvudmenyn i väntskärmen. Varför vänta 35 s + laddningstid på att bara få avsluta?

- Sätt flaggornas ordning som A-B-C-D i HUD istället för nån slags omvänd geografisk ordning som jag tror det kan bli ibland nu. Vad heter den där gruvbanan med en tunnel, en Little Bird och en annan helikopter? Har för mig att C var första symbolen där och det förvirrade ordentligt.

Folk med PS3 sökes, både för coop (gärna Hard) och MP. Spelar just nu bara CQ för att kunna lära mig spelet och levla snabbare.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Önskemål:

- Släng in alla med headset i samma squad automatiskt, så man kan prata utan att leta runt i squadlistan

- Ge möjlighet att ändra loadout och annat i väntskärmen mellan matcher. Varför vänta i 35 sekunder och sedan ha sämre loadout än man just låst upp när man börjar nästa bana, så att man missar både tanks och helikoptrar/flygplan bara för att man flippar menyer?

- Ge möjlighet att avsluta och gå till huvudmenyn i väntskärmen. Varför vänta 35 s + laddningstid på att bara få avsluta?

- Sätt flaggornas ordning som A-B-C-D i HUD istället för nån slags omvänd geografisk ordning som jag tror det kan bli ibland nu. Vad heter den där gruvbanan med en tunnel, en Little Bird och en annan helikopter? Har för mig att C var första symbolen där och det förvirrade ordentligt.

Folk med PS3 sökes, både för coop (gärna Hard) och MP. Spelar just nu bara CQ för att kunna lära mig spelet och levla snabbare.

Damavand Peak heter banan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Önskemål:

Adda mig på PS3! :D Comfaj heter jag där, har precis fixat platinum på Skyrim så nu är det dags att börja spela lite BF3 igen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Önskemål:

1. Oh ja, det hade varit sjukt nice. Jag har sett det önskemålet nämnas flera gånger, vi får se ifall DICE tar det till sig...

2. Fast så är det. På Damavan Peak (conquest large) är C i mitten. Däremot är det urbota korkat att de inte skriver bokstaven i symbolen. :blink:

Vad tycker forumiterna om G18-pickadollen? Jag tycker den är rolig att dra fram när jag smyger in i ett hus, men i de flesta fallen så failar jag med den. Ska man bursta eller bara hålla in musknappen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte lite halvt motvilligt B2K igår, då jag principiellt är emot överprisad DLC. Speciellt när det rör sig om 150:- för ett gäng gamla banor och bara en handfull nya vapen.

Jag minns när DICE släppte nytt material gratis med patchar till de tidiga BF-spelen. Det var tider det...

Till Bad Company 2 släppte de några nya banor gratis. Hoppas verkligen att de gör det till BF3 med. The more the merrier.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man ser grymma flyg videos så önskar man att man hade en joystick :(

Står i videon att han flyger med mus och tangentbord. Dra upp sensen för bilar så går det galant! Little Bird är extremt lättflygen, problemet på kharg island är att man blir instantlockad av 4 pers så fort man lyfter... :P

edit: fu

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor