eXotic Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Funderar på att förhandsboka spelet till ps3 Men vad är det för skillnad på Battlefield 3 (Nordic) /PS3 598,00SEK och Battlefield 3 /PS3 437,00SEK Nordic har jag fått uppfattningen att det är med nordisk språk på fodral, bok och kanske i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Hur mycket ska man lägga ut på en dator för att maxa inställningarna? ont om pengar men så sugen på detta vid release Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Hur mycket ska man lägga ut på en dator för att maxa inställningarna? ont om pengar men så sugen på detta vid release Typ dyr, bara grafikkortet kommer kosta ca 4 000 om du ska "maxa" och ha minimum 60 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Typ dyr, bara grafikkortet kommer kosta ca 4 000 om du ska "maxa" och ha minimum 60 fps. Attans, då blir det nog att vänta med PC. Kanske köper på konsol sålänge. Har ingen lust att dra hela första lönen på en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Attans, då blir det nog att vänta med PC. Kanske köper på konsol sålänge. Har ingen lust att dra hela första lönen på en dator. Men att lägga 4 000 på ett grafikort är aldrig något jag rekomenderar. Ju dyrare grafikkort desto mindre prestanda för pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 GAAAAAAAAAH FUUUUUUUUUUUUCKK! Nu måste man ha EAs jävla skit origin för att kunna spela BF3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 GAAAAAAAAAH FUUUUUUUUUUUUCKK! Nu måste man ha EAs jävla skit origin för att kunna spela BF3! Visst, det är inte lika bra som Steam men kom igen. Så farligt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Ni som testat alphan, hur är det med förstörelse i jämförelse med BC2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Ni som testat alphan, hur är det med förstörelse i jämförelse med BC2? Som du kanske sett i läckta videor så är det två stycken stora lägenhetshus du kan spränga sidorna av. Annars är det staket och murar och sånt smått som fanns tillgängligt att förstöra på banan vi fick spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Som du kanske sett i läckta videor så är det två stycken stora lägenhetshus du kan spränga sidorna av. Annars är det staket och murar och sånt smått som fanns tillgängligt att förstöra på banan vi fick spela. Nä, har inte orkat kolla igenom den hela 7 minuter långa videon Så det är typ inte bättre än i bc2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 (redigerad) GAAAAAAAAAH FUUUUUUUUUUUUCKK! Nu måste man ha EAs jävla skit origin för att kunna spela BF3! Ja menar ju det, 15 GB för BF3, och sen ytterligare 34 MB för Origion.. shit alltså! Det blir ju hur mycket som helst GAAAAAH! Redigerad 12 augusti, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Nä, har inte orkat kolla igenom den hela 7 minuter långa videon Så det är typ inte bättre än i bc2? Jag vet inte. Det var bara en bana, i Alpha stadie som sagt. Jag kan ha fel om detta, men jag har för mig att de skulle tona ner lite på den storskaliga förstörelsen till Bf3. Ja menar ju det, 15 GB för BF3, och sen ytterligare 34 MB för Origion.. shit alltså! Hur vågar de egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Som du kanske sett i läckta videor så är det två stycken stora lägenhetshus du kan spränga sidorna av. Annars är det staket och murar och sånt smått som fanns tillgängligt att förstöra på banan vi fick spela. Vad jag har hört så ska inte ens alpha banan vara med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Ja menar ju det, 15 GB för BF3, och sen ytterligare 34 MB för Origion.. shit alltså! Det blir ju hur mycket som helst GAAAAAH! Det jag faktiskt menade är att jag orkar inte hålla på installera massa klienter JUST för att köra ett spel det räcker med steam. Men man är väl illa tvungen att installera det då då man har redans förhandsbokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Offtopic : Origin Bara att hoppas på att inte fler utvecklare får för sig att göra samma sak, med egna klienter. Då kan det bli jäkligt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 (redigerad) Såg att webhallen lottar ut datorer till releasen som 3 personer kommer få när det svarat på en fråga. Allt man behöver göra är att förboka. 1:a priset går även att köpa här Lite dyr att köpa själv och vet inte ens om prylarna i är bra. Dom skriver att det är DICE själva som satt ihop paketet Redigerad 13 augusti, 2011 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Imorgon ska jag åka ner och förhandsboka. Känns viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Imorgon ska jag åka ner och förhandsboka. Känns viktigt. Varför just åka och förhandsboka när man kan göra det direkt via nätet med några enkla klick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Varför just åka och förhandsboka när man kan göra det direkt via nätet med några enkla klick? För att jag ska ner på stan och gå några ärenden, och då kan jag lika gärna passa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Vad säger ni om den här då grabbar? En fråga om Origin också, måste man skaffa spelet via det? Om man köper en fysisk kopia då? Jag har inte riktigt koll på vad Origin är nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts