Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Kontakta EA supporten tips gör det på en tidig morgon eller mot kvällen brukar vara mindre vänte tid då. Har hänt när jag har tagit kontakt med EA supporten mellan 17.00-20.00 så har man fått över 200min väntetid men har oftast haft tur med att få 20-60min sen om du har en jäkla tur så kan tiden droppa från 200 till kanske 100 eller 60min. Hände så för mig hade 217min tills jag fick prata med support efter 15min så var jag nere vid 45min. Och dem är oftast trevliga med om du har tur så kanske du får 15% rabatt av dem.

Fick det när jag hade problem med mitt B2K.

kontakta deras chatt support igår kväll håll på i 45 minuter med en där och dom kunde inte hjälpa mig. Fick 30% rabatt.

Ska prova i imorgon igen -.-

Edit: fick de o funka nu. Tog bort ™ i battlefield fil namnet och ändra sen i REGEDIT :D

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev förvånad att det gick att köra grävmaskinen i BF3, en såndär liten ni vet. Synd bara att man inte kan köra personbilarna och liknande. Det hade vart rätt ballt.

What?! Jag har kunnat köra grävmaskinen både på Wake Island och Gulf of oman den där lilla har kört den 4 gånger och sett folk transportera i den med.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad härlig MG36:an är! (w00t) Jag kanske är lite partisk eftersom den var mitt favoritvapen i BC2... Har fått intrycket av att den inte är jättepoppis av någon anledning. Med frontgrip på och ifall man skjuter i småstötar så är den riktigt farlig!

Edit: ÄNTLIGEN! Det är så vackert på något vis... :cry:

post-8866-0-66286500-1325200758.png

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som inbiten troféjägare har jag kollat listan innan och undrade just över den där... Hur lång tid tog det att få allihop? Var det svårt?

Har spelat 118 timmar, men inte gått in särskilt hårt för ribbons utan har låtit dem komma med tiden. Den i särklass jobbigaste är M-com defender, vilken innebär att man vid fyra tillfällen under en runda måste döda personen under de två sekunderna som han plantar bomben. Detta är jobbigt för mig eftersom

1. jag spelar inte så mycket rush

2. jag skjuter hellre personerna när jag ser dem komma springande än att vänta tills de plantar bomben. Det finns ju egentligen ingen logik i att man ska sitta och tok-campa bomben och bara vänta på att någon ska ta sig hela vägen fram.

En annan jobbig ribbon är suppression, eftersom det i praktiken innebär att man ska skjuta bredvid personerna man ser och låta någon lagmedlem döda dem. Detta behöver man göra sju gånger för att få en ribbon. :crazy: Jobbade hårt för min första, sedan med tiden så har de trillat in då och då utan att jag har gått in för att få den.

För att svara på din fråga så kan jag säga att jag troligtvis hade kunnat få alla ribbons på under 20 timmar ifall jag hade gått in för det till 100%.

Nu är det bara att börja på alla medaljer då... Men det är fan inte troligt att jag någonsin kommer orka skaffa 50 M-com defender-ribbons. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som inbiten troféjägare har jag kollat listan innan och undrade just över den där... Hur lång tid tog det att få allihop? Var det svårt?

Sitt uppe sent på natten, hitta en tom server, kör med en polare och tadaah.. Du kan införskaffa dig alla dom jobbiga ribbons, sen är det bara att köra vanliga matcher för dom enkla ribbons.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitt uppe sent på natten, hitta en tom server, kör med en polare och tadaah.. Du kan införskaffa dig alla dom jobbiga ribbons, sen är det bara att köra vanliga matcher för dom enkla ribbons.

Då kan man ju lika gärna inte skaffa ribbons, samma sak som att köra på knife-only eller pistol-only för att få stats...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ett gäng underbart roliga matcher förut. Först var det två rundor conquest på Damavand Peak där en riktig Good Guy Greg i min squad gång på gång lyckades ta sig igenom tunneln och sätta upp en spawn point i en barack på andra sidan, vilket gjorde att det bara var att spawna och ta fienden i ryggen hela tiden.

Sedan var det två rundor Kharg Island, vilka spenderades i bergsområdet ovanför B-flaggan. Hade tänkt sitta och mys-snipera med min nyligen upplåsta M98B, men det fick jag aldrig tid till eftersom så många i motståndarlaget hade samma plan. Så jag följde mönstret Upp med MAV - lokalisera sniper - springa fram och kniva - dra sig undan gång på gång och båda rundorna slutade med typ 25-5 i stats. Fick inte tid att använda sniperbössan så mycket.

EDIT: Adrian G, hade du någon särskild taktik när du håvade in alla knivkills där i början när spelet var nytt? Körde du aggressivt eller sprang du runt och letade snipers som satt och tryckte på någon höjd?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ofta växlar ni mellan klasserna? Jag märker att jag nästan hela tiden kör med samma klass med samma vapen där jag låst upp alla sikten. Vågar inte köra från ruta ett med ett nytt vapen och låsa upp sikten för jag är rädd att bli mosad och förlora min väl upparbetade k/d-ratio.

Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ofta växlar ni mellan klasserna? Jag märker att jag nästan hela tiden kör med samma klass med samma vapen där jag låst upp alla sikten. Vågar inte köra från ruta ett med ett nytt vapen och låsa upp sikten för jag är rädd att bli mosad och förlora min väl upparbetade k/d-ratio.

Tips?

Bara och ta dig i kragen och börja köra med en ny klass, vapnen du har i början är riktigt bra och det går rätt fort att få dom dom attachment dom vill ha till ett vapen (iallafall för mig, kör bara grip & red dot på alla vapen...)

Om du vill låsa upp attachment snabbt och har lite erfarenhet av typ cod rekomenderar jag att du farmar attachments på TDM, du får väl en service star på 2-3 rundor beronde på hur långa rundor serven kör.

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor