eminem33 Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Fick precis ett 602m långt headshot på firestorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Varför ger Gulf of Oman Dead Island vibbar för? Får en jävla massa vibbar från Dead Island. Snart 41 btw 33k XP kvar detta är väl ett av dem spelen jag har spenderat mest tid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Vilken anser folk vara den bästa ASsault-bössan? Tips? Hur ser den bästa kombon ut för accesories ? Spelar bara Assualt i nuläget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Vilken anser folk vara den bästa ASsault-bössan? Tips? Hur ser den bästa kombon ut för accesories ? Spelar bara Assualt i nuläget Vad jag vet så kör dem flesta nu med F2000 och Famas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 (redigerad) Haha detta känner jag fan igen när man spränger kukar i öknen. Redigerad 17 december, 2011 av Henkibojj 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Vilken anser folk vara den bästa ASsault-bössan? Tips? Hur ser den bästa kombon ut för accesories ? Spelar bara Assualt i nuläget G3A3 gör mest skada, det är min favorit iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Bra försök Henki. Första gången är det roligt. Inte den andra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Visst, jävligt omoget att TK:a men helvete vilka roliga reaktioner folk får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Tyvärr är den fake, ljuden är tagna från några av GeneralMinus' videos. Kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Hade bara använt M320 till ett par kills förut. Testade den idag och hann få 38 kills på Metro innan jag träffade en admin och blev kickad. Mycket rolig, och satan vad snabbt den laddar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Vidrigt vapen med buck ammo. Gillar'n inte, men hatar att dö av den. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Ska vi inte starta en GTAsajten-server? Alterantivt köra en officiell gaming-kväll nån gång? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Ska vi inte starta en GTAsajten-server? Alterantivt köra en officiell gaming-kväll nån gång? Vem betalar? Vem underhåller? Vem är villig att betala om servern skulle stå tom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 (redigerad) Vem betalar? Vem underhåller? Vem är villig att betala om servern skulle stå tom? Snyft, böl, skri Varför i helskotta kan man inte bara få starta en server när man vill som på den gamla goda tiden? Redigerad 20 december, 2011 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Vidrigt vapen med buck ammo. Gillar'n inte, men hatar att dö av den. USAS-12 är ännu värre jävla op vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 (redigerad) Sjukt när nån snubbe flyger in med helikoptern i tunnlarna på Damavand Peak och skjuter ner folk! Redigerad 22 december, 2011 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Köpte bf3 till pc idag och skulle prova nu men när jag är i battlelog och ska joina någon server så står det bara "joining server" nere i hörnet hela tiden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Köpte bf3 till pc idag och skulle prova nu men när jag är i battlelog och ska joina någon server så står det bara "joining server" nere i hörnet hela tiden :S Låt det stå tills spelet startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Låt det stå tills spelet startar? har stått i en kvart på en servers. Insåg nu att kampanjen och coop gör samma sak står bara o laddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 har stått i en kvart på en servers. Insåg nu att kampanjen och coop gör samma sak står bara o laddar Kontakta EA supporten tips gör det på en tidig morgon eller mot kvällen brukar vara mindre vänte tid då. Har hänt när jag har tagit kontakt med EA supporten mellan 17.00-20.00 så har man fått över 200min väntetid men har oftast haft tur med att få 20-60min sen om du har en jäkla tur så kan tiden droppa från 200 till kanske 100 eller 60min. Hände så för mig hade 217min tills jag fick prata med support efter 15min så var jag nere vid 45min. Och dem är oftast trevliga med om du har tur så kanske du får 15% rabatt av dem. Fick det när jag hade problem med mitt B2K. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts