Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Äntligen hittade jag boven i dramat. Jävla Asus Gamer OSD var det som gjorde att spelet crashade för mig. Så underbart att faktiskt kunna köra flera rundor på samma server igen.

Helt sjukt att ett spel kan ha så många olika anledningar till krasch. :doh: Jag känner mig lyckligt lottad som "bara" får frysningar någon gång när man byter bana... Detta har för övrigt börjat efter senaste patchen, men det verkar vara ett känt problem.

Agenten, jag tror att den här videon kan hjälpa dig med ditt B2K-problem!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åååååååååååh va ska man gö när snipers ba campar hela matsherna? vilket vapen e bäst på dom?

Det brukar vara ganska trevligt att skjuta mortar mot dem. Kombinera med en kompis som kör MAV och spottar dem så de inte kan gömma sig.

Edit: Wtf

Redigerad av Siana
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt sjukt att ett spel kan ha så många olika anledningar till krasch. :doh: Jag känner mig lyckligt lottad som "bara" får frysningar någon gång när man byter bana... Detta har för övrigt börjat efter senaste patchen, men det verkar vara ett känt problem.

Agenten, jag tror att den här videon kan hjälpa dig med ditt B2K-problem!

Testade det där förut med att aktivera koden sen logga ut men fortfarande inget sitter i kö till supporten. Gjorde även det nyss men verkar vara nå problem med Origin nu eftersom jag inte kan aktivera koden igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köper Back to Karkand på origin, får inget tillbaka och dom drar mina stålar. Snällt, jävligt snällt...

Back to Karkand är redan inkluderat i senaste patchen så det är bara en aktivering. Bara att välja en server och börja lira direkt!

Men det ser ut att ha löst sig nu!

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor