Weener Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Fan blir så jävla sur, jag gömmer mig bakom en vägg och springer fram och tillbaka och fienden som är på andra sidan väggen med en tank följer efter mig utan att se mig. Sen är har tanks radar? Är det nåt man låser upp? / Arg n00b 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Äntligen hittade jag boven i dramat. Jävla Asus Gamer OSD var det som gjorde att spelet crashade för mig. Så underbart att faktiskt kunna köra flera rundor på samma server igen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Äntligen hittade jag boven i dramat. Jävla Asus Gamer OSD var det som gjorde att spelet crashade för mig. Så underbart att faktiskt kunna köra flera rundor på samma server igen. Helt sjukt att ett spel kan ha så många olika anledningar till krasch. Jag känner mig lyckligt lottad som "bara" får frysningar någon gång när man byter bana... Detta har för övrigt börjat efter senaste patchen, men det verkar vara ett känt problem. Agenten, jag tror att den här videon kan hjälpa dig med ditt B2K-problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 åååååååååååh va ska man gö när snipers ba campar hela matsherna? vilket vapen e bäst på dom? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 (redigerad) åååååååååååh va ska man gö när snipers ba campar hela matsherna? vilket vapen e bäst på dom? Det brukar vara ganska trevligt att skjuta mortar mot dem. Kombinera med en kompis som kör MAV och spottar dem så de inte kan gömma sig. Edit: Wtf Redigerad 13 december, 2011 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 (redigerad) DAMN! Redigerad 13 december, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Helt sjukt att ett spel kan ha så många olika anledningar till krasch. Jag känner mig lyckligt lottad som "bara" får frysningar någon gång när man byter bana... Detta har för övrigt börjat efter senaste patchen, men det verkar vara ett känt problem. Agenten, jag tror att den här videon kan hjälpa dig med ditt B2K-problem! Testade det där förut med att aktivera koden sen logga ut men fortfarande inget sitter i kö till supporten. Gjorde även det nyss men verkar vara nå problem med Origin nu eftersom jag inte kan aktivera koden igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Hur jävla svårt ska de vara o komma i ett bra team på squad deathmatch -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Hur jävla svårt ska de vara o komma i ett bra team på squad deathmatch -.- Om du är en del av ett dåligt lag så är du också dålig. Simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Hur jävla svårt ska de vara o komma i ett bra team på squad deathmatch -.- Enda du kan göra är att försöka dra ihop ett party med dina IRL polare så går det lättare nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Just i DM spelar det väl ingen större roll i.o.m random spawn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Just i DM spelar det väl ingen större roll i.o.m random spawn.. Han syftade just mer på Squad DM fast ja vanliga DM spelar det ju ändå inge roll heller då man inte kan spawna nära sina squad m8s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Köper Back to Karkand på origin, får inget tillbaka och dom drar mina stålar. Snällt, jävligt snällt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 (redigerad) Köper Back to Karkand på origin, får inget tillbaka och dom drar mina stålar. Snällt, jävligt snällt... Back to Karkand är redan inkluderat i senaste patchen så det är bara en aktivering. Bara att välja en server och börja lira direkt! Men det ser ut att ha löst sig nu! http://piclair.com/data/chi7v.jpg Redigerad 14 december, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 NOTICE We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress. Hur länge ska dom ha det? Ser inte det någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Back to Karkand är redan inkluderat i senaste patchen så det är bara en aktivering. Bara att välja en server och börja lira direkt! Men det ser ut att ha löst sig nu! http://piclair.com/data/chi7v.jpg Om man har Limited Edition ja. Fick relogga Origin och battlelog så dök B2K upp som köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Men vafan funkar inte det för mig jag har reloggat 100 gånger från battlelog och Origin samt kollat på kebabs video om hur man löser det funkar inte heller får kontakta den där jävla supporten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Oh EA gav mig en ny kod till B2K dessutom för problemet så fick jag nu 15% rabatt på vilket spel jag vill från EA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Adda mig på PC-listan: farksisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Fan vad jag älskar Strike at Karkand men jäkligt svårt om man spelar som ryssarna och US får ett övertag att stänga in en i industri områderna. Har nästan bara kört Strike At Karkand har väl testat Sharqi Peninsula och Gulf of omen det är också en bana jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts