eminem33 Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Nästa torsdag kommer B2K, till psn iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Hur fan kan ha så jävla många knivkills? Malicium Killen hade någon pluton för "knifers" där intagning var typ 1000+ knivkills Kan ha med att det finns nu kniv/pistol server bara på en del server. Har sett tre styckna med namn "Knife only" "Knife and pistol only" osv. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 (redigerad) Hej alla kompisar! Adda mig på PC : WeenerHoggert Är asdålig än så länge men håller på att lära mig, så jäääääääääävla roligt. Får direkt känslan av 2003-2004 och Desert Combat. Edit : Btw, kan man filtrera det så att man joinar servers med spelare på samma rank som mig? Redigerad 2 december, 2011 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 (redigerad) Har sett den men vart fundersam på han jag länka eftersom han inte blivit bannad men han måste nästan göra så med tanke på hur många kills han har. Edit: Weener, finns servrar som har typ maxrank på 20 och kickar folk som är över lvl 20 och försöker joina. Redigerad 2 december, 2011 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 FUUCK PS3! Att dem ska få B2K och andra banor i förväg än oss PC spelare.. Btw har dem nerfat Attack helikoptrarna? Menar flög en sån igår och träffade alla 14 missiler på en T-90A men inte fan sprängdes den utan vart bara disable och små rök inget mer. Eller har det alltid vart så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Vilken pistol spelar ni med? Jag har enbart spelat med M1911 supp. sedan starten och har inte ens testat någon annan. Har jag gjort bort mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Vilken pistol spelar ni med? Jag har enbart spelat med M1911 supp. sedan starten och har inte ens testat någon annan. Har jag gjort bort mig? Lirade med Glock 17 ett tag men det kändes aldrig riktigt bra så jag bytte till någon med tactical light och den kändes mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 För er som vill jobba upp i rank och stats o samla ribbons så är denna server ett måste 200 tickets och rush metro only. 24/7 Operation Metro Rush, 250 Tickets! by ngz-server.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 För er som vill jobba upp i rank och stats o samla ribbons så kan man spela på vilken server som helst. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Lirade med Glock 17 ett tag men det kändes aldrig riktigt bra så jag bytte till någon med tactical light och den kändes mycket bättre. Tyckte G17 var riktigt nice, nästan bara kört med den och G17 supressor. Har börjat kört med G18 nu istället För er som vill jobba upp i rank och stats o samla ribbons så är denna server ett måste 200 tickets och rush metro only. 24/7 Operation Metro Rush, 250 Tickets! by ngz-server.de Tycker TDM är lättare & roligare att farma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Fyfan vad danskar är dumma i huvudet spela aldrig på PWWs servrar dem är helt dumma i huvudet säger ja bara. Om man råkar ta en AA fordon så gör dem en kill command på en. Såg hur killen stannade upp bakom mig när jag åkte iväg så gjorde han kill command sen tog han den. Hände mig två gånger om man tar deras fordon som dem vill ha så dödar dem en utan anledning. Frågade varför dem gjorde det och fick bara en spydig kommentar tillbaks. Nej danskar kan dra åt helvete äckel Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Fyfan vad danskar är dumma i huvudet spela aldrig på PWWs servrar dem är helt dumma i huvudet säger ja bara. Om man råkar ta en AA fordon så gör dem en kill command på en. Såg hur killen stannade upp bakom mig när jag åkte iväg så gjorde han kill command sen tog han den. Hände mig två gånger om man tar deras fordon som dem vill ha så dödar dem en utan anledning. Frågade varför dem gjorde det och fick bara en spydig kommentar tillbaks. Nej danskar kan dra åt helvete äckel Danmark Fan va arg du är! --- Bort med fordon ur rush, speciellt helikoptrar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Fyfan vad danskar är dumma i huvudet spela aldrig på PWWs servrar dem är helt dumma i huvudet säger ja bara. Om man råkar ta en AA fordon så gör dem en kill command på en. Såg hur killen stannade upp bakom mig när jag åkte iväg så gjorde han kill command sen tog han den. Hände mig två gånger om man tar deras fordon som dem vill ha så dödar dem en utan anledning. Frågade varför dem gjorde det och fick bara en spydig kommentar tillbaks. Nej danskar kan dra åt helvete äckel Danmark Ja, eftersom att några danskar kör "kill-command" på en server betyder det att hela den danska befolkningen är dumma i huvudet. Bra sagt, jävla idiot. Du blir ju dummare och dummare för varje inlägg du skriver. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 (redigerad) Ja, eftersom att några danskar kör "kill-command" på en server betyder det att hela den danska befolkningen är dumma i huvudet. Bra sagt, jävla idiot. Du blir ju dummare och dummare för varje inlägg du skriver. /careface Redigerad 3 december, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Lugna er båda två nu. Alla danskar är inte dumma i huvudet Och Silent blir inte dummare för varje inlägg han gör Så. Äntligen fått tillbaka mitt grafikkort nu. Så inatt någon gång efter att jag tankat hem lite småspel så ska jag ge mig på ett försök att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 (redigerad) Fan vad jag börjar älska EAs support fick hjälp med 2 veteran status sen fick jag 3 till so me happy Sen är det första gången jag träffar på en support från EA som gör smile gubbar och önskar en trevlig dag samt vecka så jag är nöjd med deras support. Redigerad 4 december, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 Fan vad jag börjar älska EAs support fick hjälp med 2 veteran status sen fick jag 3 till so me happy Sen är det första gången jag träffar på en support från EA som gör smile gubbar och önskar en trevlig dag samt vecka så jag är nöjd med deras support. Nice Tyckte det var kul förut när jag prata med deras support, Jag skrev om hjälp att fixa min veteran status och så skrev jag vilka spel jag ägde och kunde skicka bild om dom ville men han var så lat så jag fick alla spel tillagd till min veteran status Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 Ehum... Vad pratar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 Colonel - Fuck Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 (redigerad) Ehum... Vad pratar ni om? Om du äger de tidigare BF spelen så kan du lägga till dem i din battlelog som veteran så får du dogtags fört. Säger om du lägger till Battlefield 2 så får du en dogtag som heter Battlefield 2. Såg idag att mitt konto hade blockat för nå bad content in your profile. Och vette fan vad jag har gjort så ska kontakta supporten. EDIT: Kontaktade supporten om det men han/hon sa iallafall att det inte fanns nå skadligt på min profil så jag kan vara lugn. Redigerad 5 december, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts