Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hej alla kompisar! Adda mig på PC : WeenerHoggert

Är asdålig än så länge men håller på att lära mig, så jäääääääääävla roligt. Får direkt känslan av 2003-2004 och Desert Combat.

Edit : Btw, kan man filtrera det så att man joinar servers med spelare på samma rank som mig?

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett den men vart fundersam på han jag länka eftersom han inte blivit bannad men han måste nästan göra så med tanke på hur många kills han har. :)

Edit: Weener, finns servrar som har typ maxrank på 20 och kickar folk som är över lvl 20 och försöker joina.

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirade med Glock 17 ett tag men det kändes aldrig riktigt bra så jag bytte till någon med tactical light och den kändes mycket bättre.

Tyckte G17 var riktigt nice, nästan bara kört med den och G17 supressor. Har börjat kört med G18 nu istället :rolleyes:

För er som vill jobba upp i rank och stats o samla ribbons så är denna server ett måste 200 tickets och rush metro only.

24/7 Operation Metro Rush, 250 Tickets! by ngz-server.de

Tycker TDM är lättare & roligare att farma på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad danskar är dumma i huvudet spela aldrig på PWWs servrar dem är helt dumma i huvudet säger ja bara. Om man råkar ta en AA fordon så gör dem en kill command på en. Såg hur killen stannade upp bakom mig när jag åkte iväg så gjorde han kill command sen tog han den. Hände mig två gånger om man tar deras fordon som dem vill ha så dödar dem en utan anledning.

Frågade varför dem gjorde det och fick bara en spydig kommentar tillbaks. Nej danskar kan dra åt helvete äckel Danmark

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad danskar är dumma i huvudet spela aldrig på PWWs servrar dem är helt dumma i huvudet säger ja bara. Om man råkar ta en AA fordon så gör dem en kill command på en. Såg hur killen stannade upp bakom mig när jag åkte iväg så gjorde han kill command sen tog han den. Hände mig två gånger om man tar deras fordon som dem vill ha så dödar dem en utan anledning.

Frågade varför dem gjorde det och fick bara en spydig kommentar tillbaks. Nej danskar kan dra åt helvete äckel Danmark

Fan va arg du är!

---

Bort med fordon ur rush, speciellt helikoptrar tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, eftersom att några danskar kör "kill-command" på en server betyder det att hela den danska befolkningen är dumma i huvudet. Bra sagt, jävla idiot. Du blir ju dummare och dummare för varje inlägg du skriver.
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag börjar älska EAs support fick hjälp med 2 veteran status sen fick jag 3 till so me happy :)

Sen är det första gången jag träffar på en support från EA som gör smile gubbar och önskar en trevlig dag samt vecka så jag är nöjd med deras support.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag börjar älska EAs support fick hjälp med 2 veteran status sen fick jag 3 till so me happy :)

Sen är det första gången jag träffar på en support från EA som gör smile gubbar och önskar en trevlig dag samt vecka så jag är nöjd med deras support.

Nice :)

Tyckte det var kul förut när jag prata med deras support, Jag skrev om hjälp att fixa min veteran status och så skrev jag vilka spel jag ägde och kunde skicka bild om dom ville men han var så lat så jag fick alla spel tillagd till min veteran status :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehum...

Vad pratar ni om? :)

Om du äger de tidigare BF spelen så kan du lägga till dem i din battlelog som veteran så får du dogtags fört. Säger om du lägger till Battlefield 2 så får du en dogtag som heter Battlefield 2. Såg idag att mitt konto hade blockat för nå bad content in your profile. Och vette fan vad jag har gjort så ska kontakta supporten.

EDIT: Kontaktade supporten om det men han/hon sa iallafall att det inte fanns nå skadligt på min profil så jag kan vara lugn.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor