Kebab Skrivet 29 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2011 Ännu värre, körde just en Operation Metro Conquest där 3 Recons bara satt och körde runt sin lilla flygande drone. Den tål fan mycket, är svår att träffa om den rör sig mycket, och dödar dig direkt om den kör igenom dig. Wtf. Heh, kom precis från en rundas douchebagery på Grand Bazaar där jag och min kamrat låg kvar i spawn. Han flög runt med sin MAV och jag sköt med mortar på allt han spottade. Inte bästa sättet att spela på, men ack så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2011 Heh, kom precis från en rundas douchebagery på Grand Bazaar där jag och min kamrat låg kvar i spawn. Han flög runt med sin MAV och jag sköt med mortar på allt han spottade. Inte bästa sättet att spela på, men ack så kul. Mortar tycker jag ändå inte är så farligt, vet man hur man ska undvika dem är de inte så kluriga. Man blir ju inte oneshottad av den, så det är bara att springa efter att man blir träffad första gången, helst ta skydd under tak dessutom. Har man även mortar själv är det inte så svårt att ta ut en fiendemortar eftersom att man alltid ser dem på kartan. MAV däremot, kommer från ingenstans, tål som fan och oneshottar... Lyckligtvis är det bara på Metro den är effektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2011 Mortar tycker jag ändå inte är så farligt, vet man hur man ska undvika dem är de inte så kluriga. Man blir ju inte oneshottad av den, så det är bara att springa efter att man blir träffad första gången, helst ta skydd under tak dessutom. Har man även mortar själv är det inte så svårt att ta ut en fiendemortar eftersom att man alltid ser dem på kartan. MAV däremot, kommer från ingenstans, tål som fan och oneshottar... Lyckligtvis är det bara på Metro den är effektiv. Mortar oneshottar med en direkt hit. Vilket är nice för att ta ut deras mortar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 (redigerad) Mortar oneshottar med en direkt hit. Vilket är nice för att ta ut deras mortar Mortar oneshottar en annan mortar, och oneshottar även (tror jag) om du sätter HS med den vilket inte är särskilt vanligt. Var inne på en server som bara kör Metro Conquest, såg en kille som körde över folk med MAV där som hade 85-2 i stats. Tjoho. Redigerad 30 november, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Mortar tycker jag ändå inte är så farligt, vet man hur man ska undvika dem är de inte så kluriga. Man blir ju inte oneshottad av den, så det är bara att springa efter att man blir träffad första gången, helst ta skydd under tak dessutom. Har man även mortar själv är det inte så svårt att ta ut en fiendemortar eftersom att man alltid ser dem på kartan. MAV däremot, kommer från ingenstans, tål som fan och oneshottar... Lyckligtvis är det bara på Metro den är effektiv. Har märkt att support klassen är starkaste mot MAV'en tror jag behövde bara skjuta 40-50 skott mot den jämfört med dem andra klasserna då man får tumma nästan två mag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Tycker att Strike at karkand ger lite Grand Bazar vibbar. Gulf of omen verkar skit nice kommer det fortfarande vara US vs Ryssar? Vad jag minns så körde man väl som Kina på Gulf of Omen på BF2? Hoppas dem lägger till nåt land till att spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 (redigerad) Fick M-COM attacker ribbon känns skönt Snacka om svårt att få tag i dem måste vara snabb som attan. Redigerad 30 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Tycker att Strike at karkand ger lite Grand Bazar vibbar. Gulf of omen verkar skit nice kommer det fortfarande vara US vs Ryssar? Vad jag minns så körde man väl som Kina på Gulf of Omen på BF2? Hoppas dem lägger till nåt land till att spela som. Man kör som MEC på Gulf of Oman i BF2. Jag tror det kommer vara ryssar mot US även i Back to Karkand. Dock så kommer man använda de gamla vapnen från BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Man kör som MEC på Gulf of Oman i BF2. Jag tror det kommer vara ryssar mot US även i Back to Karkand. Dock så kommer man använda de gamla vapnen från BF2. Så man kommer få nya saker att låsa upp till dem vapnen då eller är det standard bara utan att låsa upp saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Så man kommer få nya saker att låsa upp till dem vapnen då eller är det standard bara utan att låsa upp saker? Det har de ej gått ut med. Men om man jämför med BC2:Vietnam där allting redan var upplåst från början så känns det inte så troligt att vi får se unlocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 (redigerad) Gaah fyfan vad sur jag blir på DICE/EA när fan ska dem fixa det där problemet med laggandet på servrarna?? Har sökt som en galning överallt på google forumet battlelog. Men ingen har kommit fram till nå lösning men det man har sett är att dem funkar bara ett tag men sen är allt åt helvete. För en del som har bra dator men får FPS drop graderna stiger i datorn mer än det bör göra. Men bara sett provisoriska lösningar men som sagt det har bara funkat några minuter. Kunde spela fel fritt sen fredags fram tills nu nu är det nästan ospelbart om jag är i en helikopter och flyger fast jag är i luften så kan det lagga till bang jag är död. Brukar alltid bli så här efter deras patcher vart likadant efter första som dem släppte. Nä bryter snart sönder skivan och avinstallerar hela jävla skiten snart om dem inte fixar detta och även så blir detta mitt sista spel från Dice/EA om dem inte kan fixa skiten! Dra tummen ur era jävla arslen och gör nåt åt saken! EDIT: Nu har Dice fått ett långt arg mail från mig. Redigerad 30 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Gaah fyfan vad sur jag blir på DICE/EA när fan ska dem fixa det där problemet med laggandet på servrarna?? Har sökt som en galning överallt på google forumet battlelog. Men ingen har kommit fram till nå lösning men det man har sett är att dem funkar bara ett tag men sen är allt åt helvete. För en del som har bra dator men får FPS drop graderna stiger i datorn mer än det bör göra. Men bara sett provisoriska lösningar men som sagt det har bara funkat några minuter. Kunde spela fel fritt sen fredags fram tills nu nu är det nästan ospelbart om jag är i en helikopter och flyger fast jag är i luften så kan det lagga till bang jag är död. Brukar alltid bli så här efter deras patcher vart likadant efter första som dem släppte. Nä bryter snart sönder skivan och avinstallerar hela jävla skiten snart om dem inte fixar detta och även så blir detta mitt sista spel från Dice/EA om dem inte kan fixa skiten! Dra tummen ur era jävla arslen och gör nåt åt saken! EDIT: Nu har Dice fått ett långt arg mail från mig. Graderna går upp mer än det bör?!? Då skaffar man mer kylning och slutar klaga på spelet, DICE kan ju för fan inte ta ansvar för om folks datorer blir för varma. En dator ska klara att kyla sig själv med 100% arbete konstant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Graderna går upp mer än det bör?!? Då skaffar man mer kylning och slutar klaga på spelet, DICE kan ju för fan inte ta ansvar för om folks datorer blir för varma. En dator ska klara att kyla sig själv med 100% arbete konstant. Syftar inte på min dator nu utan en kille som hade postat bilder över att graderna hade gått upp mot nästan 80C. Iofs så spelade han ju även på en laptop med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Syftar inte på min dator nu utan en kille som hade postat bilder över att graderna hade gått upp mot nästan 80C. Iofs så spelade han ju även på en laptop med. Det är för fan inte DICE jävla fel, det är leptoptillverkarens och ägarens fel!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 haha.. Det här är ju galet roligt! OnTopic: Har inte spelat på snart en vecka. Känner att jag saknar det. Får förhoppningsvis tillbaks mitt grafikkort senast nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Var inne på en server som bara kör Metro Conquest, såg en kille som körde över folk med MAV där som hade 85-2 i stats. Tjoho. De ska tydligen ha nerfat MAV:en i senaste PS3-patchen, så det kan nog vi PC-spelare också förvänta oss inom en snar framtid. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Hur fan kan ha så jävla många knivkills? Malicium Killen hade någon pluton för "knifers" där intagning var typ 1000+ knivkills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 (redigerad) Battlefields theme song är skitbra när man pluggar! Drog igång låten på youtuberepeater i morse och har haft den igång konstant hela dagen medan jag pluggat. Man blir så taggad på något sätt och letar fakta, och skriver, som en brunstig tjur! Edit: Brunstig tjur är förövrigt ett konstigt uttryck. Det är ju honan som blir brunstig. Redigerad 1 december, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Hur fan kan ha så jävla många knivkills? Malicium Killen hade någon pluton för "knifers" där intagning var typ 1000+ knivkills Kan ha med att det finns nu kniv/pistol server bara på en del server. Har sett tre styckna med namn "Knife only" "Knife and pistol only" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Kan man hosta en server online om jag och en polare vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts