Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Många (inkl. jag) hade det problemet också med den ryska versionen som dom hade köpt. (Anledningen var för att det var sjukt mycket billigare än original) Efter ett frenetiskt sökande så hittade jag en language fix som fixade problemet för mig! Åhå, var hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Åhå, var hittade du den? http://www.mediafire.com/?w9tzkqid3kovxnm Kopiera bara över update och .dll filen till C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Är det bara jag eller buffa dom inte flygplanen lite väl mycket? Började en omgång på Caspian border, spawnades precis vid Min tank! jag han åka fram en liten bit sen så kom den första fienden i ett jet. Han började skjuta mot mig, och jag dog i stort sätt Direkt. Förut tog det dom ungefär 2 vändor att ha ihjäl en tank som jag tyckte var lagom. Nu är det ju bara barnsligt. Och inte bara det, nu har dom gjort det ännu svårare att döda dom med rpgs... Jag fattar verkligen inte hur dom tänkte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Nu har jag beställt en monsterdator på komplett.se så att även jag kan ge mig in i stridens hetta! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Nu har jag beställt en monsterdator på komplett.se så att även jag kan ge mig in i stridens hetta! Najs! Tog du inte 2600k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Najs! Tog du inte 2600k? Du menar på processorn? vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Du menar på processorn? vad är skillnaden? Överklockvänlig kontra inte. Ska du inte överklocka spelar det fan ingen roll, men folk tycker man ska köpa K för det är samma pris på'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Överklockvänlig kontra inte. Ska du inte överklocka spelar det fan ingen roll, men folk tycker man ska köpa K för det är samma pris på'n. Aha'dö! Men ne, en hadde ente tänkt o överklocka'n utan en kör på det en har ock höppas på de bästa. Åver and åut / Hugo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Alla som köpte bf3 till ps3 kommer få bf1943 gratis ändå står de på fz, efter dom blev stämda Kan inte länka för jag är på mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Har gått sjukt bra under Dreamhack på BF 6 lvlar och låst upp allt till sniper nu. Fick nyss tre medals i ett game och min Score per minut gick ju lite! Någon som vill lira senare under kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Ikväll sitter jag äntligen vid datorn och skulle gärna dra lite GTAsajten-lir. Skype eller Mumble så är jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Ikväll sitter jag äntligen vid datorn och skulle gärna dra lite GTAsajten-lir. Skype eller Mumble så är jag på! Adrian om du har lust så kan vi spela lite CO-OP är sugen på att klara sista banan och Wu zi sluta sega när man frågar dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Adrian om du har lust så kan vi spela lite CO-OP är sugen på att klara sista banan och Wu zi sluta sega när man frågar dig!! Jovisst, har dock kört klart coop redan så är ganska less på ett antal av banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Har aldrig lirat ett flygspel, men är riktigt sugen på att testa BF3 med joystick. Är det värt att köpa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Har aldrig lirat ett flygspel, men är riktigt sugen på att testa BF3 med joystick. Är det värt att köpa en? Jag var ruskigt nära på att köpa en i veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Jag var ruskigt nära på att köpa en i veckan.. Har du koll på vilka som gäller? Logitech Extreme 3D PRO har jag läst om, men den är ju sex-sju år gammal. Logitech Attack 3 verkar också vara en bra budgetsticka, och den är bara ett par år gammal, men den har inget gasreglage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Jovisst, har dock kört klart coop redan så är ganska less på ett antal av banorna. Tack för hjälpen igår på CO-OP uppdraget Adrian vet att jag var lite tyst men försökte koncentrera mig. Och btw lite ovanligt att höra din röst nu när det var ett tag sen vi pratades vid hehe förstod inte till och från vad du sa är inte riktigt van med skånska dialekten 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Dr. Pepper-koder till alla! http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/mpr1j/dr_pepper_codes_a_lot_of_them/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Dr. Pepper-koder till alla! http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/mpr1j/dr_pepper_codes_a_lot_of_them/ Friday! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 (redigerad) Dr. Pepper-koder till alla! http://www.reddit.co..._a_lot_of_them/ De funkar inte för mig. Edit: Nvm, tydligen submittade man inte bara koden i Origin utan på Dr Peppers hemsida. Tack! Redigerad 27 november, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts