MrNoNja Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Det här är ju bara skrattretande. Innan patchen, kunde jag knappt spela. "connection lost, can't connect" etc.. 99/100 gånger. Nu, efter patchen. Kan jag inte joina ett skit, bokstavligen. Det har gått en månad sen release och (tio?)tusentals personer har samma eller liknande problem, och det är inte fixat? Wow... Är det bara jag som tycker det är sjukt osmidigt att ha serverbrowser i en webläsare?!? Man måste ju starta det förbaskade spelet varje gång? Tar ju multum med tid! Nope, jag har också stört mig enormt mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 General performance and loading time improvements "Black Screen" fix for an issue occurring on some PC Configurations Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards Jag har Mycket längre tid för att ansluta och starta spel Fortfarande "blackout" när jag spawnar iblandAlltid en krasch när jag startar spelet för första gången på en stundFortfarande grönt blinkande lite då och då Dice Får hoppas på en patch till patchen snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Jag har Mycket längre tid för att ansluta och starta spel Fortfarande "blackout" när jag spawnar ibland Alltid en krasch när jag startar spelet för första gången på en stund Fortfarande grönt blinkande lite då och då Dice Får hoppas på en patch till patchen snarast. Det gröna blinkandet märkte jag inte igår, men jag kanske bara vant mig. Min vän som köpte BF3 dagen innan patchen har nu ett nytt problem, när han startar spelet så får han bara en svart bild. Kanske lite ljud långt borta, men annars helt dött. Han kan inte spela alls med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Verkar som jag är den enda som är fullt tillfredsställd med den nya patchen. Laddningstiderna har blivit aningen snabbare för min del och det gröna blinkandet såg jag inte av under hela gårdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Jag testar ikväll. Hoppas alla problem försvunnit. Annars blir jag ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Verkar som jag är den enda som är fullt tillfredsställd med den nya patchen. Laddningstiderna har blivit aningen snabbare för min del och det gröna blinkandet såg jag inte av under hela gårdagen. Du blev helt speechless av den nya patchen, så tyst som du var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Du blev helt speechless av den nya patchen, så tyst som du var Haha, tänkte på det ett par gånger. Har feber och var väldigt trött så jag var inte riktigt på topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Jag har Mycket längre tid för att ansluta och starta spel Fortfarande "blackout" när jag spawnar ibland Alltid en krasch när jag startar spelet för första gången på en stund Fortfarande grönt blinkande lite då och då Dice Får hoppas på en patch till patchen snarast. Ja själv så har man inte haft nå problem nu med laggandet iallafall. Men tja ja det är ju dice vi pratar om för varje patch dem släpper så medför dem ytterligare problem för oss andra. Varför inte i helvete kan DEM INTE GÖRA en stor jävla patch och fixar alla dessa jäkla problem som en del har som MrNonja och andra? Verkar som dem även skiter i att läsa forumet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Ja själv så har man inte haft nå problem nu med laggandet iallafall. Men tja ja det är ju dice vi pratar om för varje patch dem släpper så medför dem ytterligare problem för oss andra. Varför inte i helvete kan DEM INTE GÖRA en stor jävla patch och fixar alla dessa jäkla problem som en del har som MrNonja och andra? Verkar som dem även skiter i att läsa forumet med. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Det här är ju bara skrattretande. Innan patchen, kunde jag knappt spela. "connection lost, can't connect" etc.. 99/100 gånger. Nu, efter patchen. Kan jag inte joina ett skit, bokstavligen. Det har gått en månad sen release och (tio?)tusentals personer har samma eller liknande problem, och det är inte fixat? Wow... Nope, jag har också stört mig enormt mycket på det. Hade det problemt jag med (innan patchen dock...) Prova och stäng av UPNP i routern om du har den på, funkade för mig iallafall. Sen jag stängde av den kan jag connecta till istortsett alla servrar och jag blir aldrig disconnected from Ea längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 (redigerad) Sådär nu Wu Zi nu är ditt namn ändrad Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Whylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creppekrullig Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Siana: NymNi Plaisir: SavedCarpet Ante_Freeman: KungBagarN Lajnux: ih0ax Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai Redigerad 23 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Sådär nu Wu Zi nu är ditt namn ändrad ih0ax här förresten. Du kan ju lägga till mig i den där listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Efter jag fixade till så att mitt fungerade så har jag fått ett annat problem! Innan patchen så funkade det perfekt när servern bytte map och liknande, nu ibland efter typ 2-3 matcher så blir skärmen helsvart för mig och ingenting händer! Irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 (redigerad) Ups tänk att man glömmer saker när man har mycket att tänka på men ordnar det. Sådär nu är Lajnux med: Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Whylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creppekrullig Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Siana: NymNi Plaisir: SavedCarpet Ante_Freeman: KungBagarN Lajnux: ih0ax Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai Redigerad 23 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Är det bara jag som tycker det börjar bli jobbigt när alla sitter med mortar hela tiden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Är det bara jag som tycker det börjar bli jobbigt när alla sitter med mortar hela tiden :S Har inte hänt mig så mycket men körde det mest på Operation Metro i rush mode då mitt lag var efterblivna så jag var tvungen sitta i spawn och avfyra en massa på m-comen platsen ibörjan för vi skulle kunna avancera oss framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Hade det problemt jag med (innan patchen dock...) Prova och stäng av UPNP i routern om du har den på, funkade för mig iallafall. Sen jag stängde av den kan jag connecta till istortsett alla servrar och jag blir aldrig disconnected from Ea längre. Tack för tipset! Jag har testat allt jag kan göra, inget hjälper. Är det bara jag som tycker det börjar bli jobbigt när alla sitter med mortar hela tiden :S Åh nej, inte bara du. När jag väl kunde spela (hint hint) så störde jag mig enormt mycket på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Min vän som köpte BF3 dagen innan patchen har nu ett nytt problem, när han startar spelet så får han bara en svart bild. Kanske lite ljud långt borta, men annars helt dött. Han kan inte spela alls med andra ord. Rysk version på G2Play? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Rysk version på G2Play? Vadå? Ne det är väldigt många som har samma/liknande problem på forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Vadå? Ne det är väldigt många som har samma/liknande problem på forumen. Många (inkl. jag) hade det problemet också med den ryska versionen som dom hade köpt. (Anledningen var för att det var sjukt mycket billigare än original) Efter ett frenetiskt sökande så hittade jag en language fix som fixade problemet för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts