Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Patchen är här! http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654624754374621/ Tycker det verkar kanon och jag längtar efter att få testa ikväll! Det enda som stör mig är att de har nerfat G3:an innan jag lyckades låsa upp den... Trodde det var meningen att den skulle vara en best, precis som i BC2. Edit: "•Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft" FFFFFFUUUUUUUUUU, nu kommer det ju bli omöjligt för gemene man att ta ner en helikopter... Det var svårt nog innan. Ooooh, verkar najs! Hoppas polaren kan spela nu också, han har lidit av detta sen han köpte BF3: Jag tycker ändå det är bra att IGLAn blir nerfad, som det är nu så är det på tok för lite dog fights och air to air strider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Ooooh, verkar najs! Hoppas polaren kan spela nu också, han har lidit av detta sen han köpte BF3: Det där fick jag ganska ofta med Bad Company 2, men inte BF3. Läste på youtube att det har att göra med removewat, vilket inte verkar omöjligt eftersom jag använde det innan. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 (redigerad) Det där fick jag ganska ofta med Bad Company 2, men inte BF3. Läste på youtube att det har att göra med removewat, vilket inte verkar omöjligt eftersom jag använde det innan. :hmm: Näe, konstaterat vara ljudkort. Killen i videon köpte ett nytt ljudkort och då fungerade det. Andra har inaktiverat sitt ljudkort och sen spelat, och då har det fungerat. Att RemoveWAT skulle störa låter väldigt random då det inte känns som att BF3 ska ha något med det att göra. Redigerad 22 november, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Näe, konstaterat vara ljudkort. Killen i videon köpte ett nytt ljudkort och då fungerade det. Andra har inaktiverat sitt ljudkort och sen spelat, och då har det fungerat. Att RemoveWAT skulle störa låter tekniskt omöjligt Jahaaa, det har jag hört om! Har en bekant som har spelat 20 timmar utan ljud, stackarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Jahaaa, det har jag hört om! Har en bekant som har spelat 20 timmar utan ljud, stackarn... Uh, stackare. BF3 som har så underbara ljud. Du kan ju tipsa din bekant om att hörlurar med usbkontakt brukar ordna det. De har oftast externa ljudkort, vilket fixar biffen med ljud. Alternativt att han köper ett ljudkort för 150 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Bara jag som inte kan spela nu efter patchen? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Bara jag som inte kan spela nu efter patchen? -.- Sitter på jobbet så jag kan inte testa tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 •Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!) Haha, yes! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Bara jag som inte kan spela nu efter patchen? -.- Prova starta om Origin. Den lösningen hjälpte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Prova starta om Origin. Den lösningen hjälpte mig. Startade om- Didn't work Reparerade BF3- Didn't work En sa att man skulle testa ta bort _update foldern- Didn't work Håller på att Reinstalla det, vet inte än om det funkar, återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 •Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!) Haha, yes! Haha, jag o en vän satt och diskuterade det häromdan. Just den förändringen jag reagerade på också Damn vad teamkills folk kommer få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Fick det att funka efter mycket om och men ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Det problemet ni postade i videon är exakt det som hänt mig när jag spelat. Det försvann dock tillsammans med tjutande om jag underklockade grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Grabbar, vi måste lira tillsammans snart igen. Är långt ifrån lika roligt att spela själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 ih0ax här förresten. Du kan ju lägga till mig i den där listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Grabbar, vi måste lira tillsammans snart igen. Är långt ifrån lika roligt att spela själv. Jo eller hur. Jag finns på skype om någon vill hooka upp på ett game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Någon? Bf3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Gah, spelet har kraschat två gånger idag, hade inte problem innan patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Kan bli med och gibba nån dag nu när jag haft spelet en vecka och lärt mig spela lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 Gah, spelet har kraschat två gånger idag, hade inte problem innan patchen. Jag krashade ca 10 gånger idag på 30 minuter.. Är det bara jag som tycker det är sjukt osmidigt att ha serverbrowser i en webläsare?!? Man måste ju starta det förbaskade spelet varje gång? Tar ju multum med tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts