Plaisir Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Kanske är ett longshot, men kanske det är grafikkorts-problem? Två av mina vänner hade något problem med BF3 att det laggade ihop. De hittade någon lösning att man kan underklocka grafikkortet, och då fungerade det utmärkt. En vän till mig sa att jag skulle testa det också. Då kommer vi till problemet att jag inte vet hur man gör när man över/underklockar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 (redigerad) Är grafikkortet ett GTX 560 Ti OC så är det nästan garanterat att du behöver underclocka ditt kort till 850 mhz. (bör ligga på 900). 1. Ladda ner http://www.nvidia.com/object/nvidia_system_tools_6.06.html 2. Öppna programmet och leta upp performance-fliken. 3. Hitta så att du kan underklocka kortet. Kan inte programmet själv utan har bara hjälpt en kompis innan. Redigerad 19 november, 2011 av Adrian G 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Åh ni är guld värda hela bunten! Verkar som att det funkar nu. Tyvärr har jag nyss sagt upp mitt bredband så spelar över telefonens internet vilket blir ganska slow. Men det laggade inte ihop efter bara en liten stund nu utan jag vart hederligt disconnectad från servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Done. Boomer är borttagen från listan på grund av egen begäran. Vi som spelar BF3 är Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Ylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creppekrullig Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Siana: NymNi Plaisir: SavedCarpet Ante_Freeman: KungBagarN Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Någon mer som blir disconnected dirr? Verkar vara många som har problemet om man kollar på forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Synd att lagget har börjat komma tillbaka nu igen :/ Körde på webhallens egna servrar gick väl bra dem första minuterna sen kom det massiva lagget till och från och såg hur gubbar flög runt ibland på mappen. Samma på en annan server joinade spelade ca 2min sen tja ja ytterliggare lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Jag har nog aldrig haft så här mycket problem med ett spel förut. Jag har försökt joina en server i över 40 minuter, och kommer inte ens in i enda. Spelet har varit ute i snart en månad, och de säger att de håller på med fixar. Visst, de har spottat ut lite fixar, men inget som hjälper oss med connectionproblem. Jag har alltid haft det, sen spelet släpptes. Speciellt när jag är i party med polare. Men nu, är det värre, kan inte joina alls. Säger inte att spelet är skit, eftersom det finns massor av folk som kan spela spelet bra. Men det finns bra många med samma eller liknande problem som mig, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Synd att lagget har börjat komma tillbaka nu igen :/ Körde på webhallens egna servrar gick väl bra dem första minuterna sen kom det massiva lagget till och från och såg hur gubbar flög runt ibland på mappen. Samma på en annan server joinade spelade ca 2min sen tja ja ytterliggare lagg. Konstigt, jag har aldrig upplevt något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Konstigt, jag har aldrig upplevt något sånt. Hm inte jag heller sen den förra uppdateringen men nu verkar det som att det har kommit tillbaka men annars är det väl nåt med servarna får väl ta och testa spela lite på andra och se. Annars får jag väl lägga ner ett tag tills nästa patch kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Har smällt en och annan tank i mina dar' - GTAsajten match imorgon kväll (söndag kväll alltså)? Någon som är sugen? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Fyfan plaisir vilken tur ni hade igår på conquest när vi lirade Op metro men kul att spela med dig . Adrian_G, Mark eller nån varför kan jag inte använda dogtags som jag har tagit från andra? Hade knivat en och fick en sån där "drpepper" dogtag sen lite andra men kan inte använda dem sitter ju bara ett häng lås när man kollar alla sina dogtag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Ja det vände lite när en annan kompis joinade. Jag fick press på mig att inte va så usel. Haha. Sjukt roligt i spela med folk man känner igen. Gurkan sköt mig konstant och allt va grymt. ( som ni märker spelar jag inte sånthär så ofta. Blir det nu dock ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 (redigerad) Ja det vände lite när en annan kompis joinade. Jag fick press på mig att inte va så usel. Haha. Sjukt roligt i spela med folk man känner igen. Gurkan sköt mig konstant och allt va grymt. ( som ni märker spelar jag inte sånthär så ofta. Blir det nu dock ) Haha jo men gick lite sådär när vi hade övertaget men felet var att alla campade vid sista flaggan vid er vilket gjorde att ni kunde avancera framåt mot nästa dem andra flaggorna då vi sprang bara runt vid sista flaggan fram och tillbaka. Ja det var faktiskt lite spännade när vi hade ca 60 och vi typ 30 eller vad det var. Sen var ni på 20 och vi på 10 men riktigt kul men synd att det laggade till och från för mig :/ Ett plus för mig att jag börjar bli bättre och min K/D börjar bli bra men sakta och säkert. Har en W/L ratio på 2.07 91 vinster och 44 förlorade matcher. Har f.ö börjat spela som Support nu. Redigerad 20 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Fyfan plaisir vilken tur ni hade igår på conquest när vi lirade Op metro men kul att spela med dig . Adrian_G, Mark eller nån varför kan jag inte använda dogtags som jag har tagit från andra? Hade knivat en och fick en sån där "drpepper" dogtag sen lite andra men kan inte använda dem sitter ju bara ett häng lås när man kollar alla sina dogtag. Du kan bara använda de dog tags som du själv låser upp genom rewards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Har smällt en och annan tank i mina dar' - GTAsajten match imorgon kväll (söndag kväll alltså)? Någon som är sugen? Som jag skrev på platoon-sidan så vore det kul Är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Du kan bara använda de dog tags som du själv låser upp genom rewards. Damn :/ Hur får man tag i dessa drpepper koderna då? Kan man inte få tag i dem i Sverige? Eller måste man köpa dogtagserna såfall vad kostar dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Har låst upp allt med Main Battle Tanks nu. CITV är sjukt nice eftersom jag ofta spelar med två andra och nu kan ju alla tre få plats i tanken samtidigt. Ska försöka köra mer med de andra bepansrade fordonen nu, men tyvärr är de lite svårare att få tag på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Jag signar upp mig för kvällens matcher! Adda på Skype om det är det som gäller (ylex90). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Kan ni förklara en sak har spelat BF3 hela morgonen/eftermiddagen och nu laggar det satan på en del server får springa nu ca 1min nästan för att vapnet ska komma fram. Vad kan det bero på? För det är inte mitt nät funkar felfritt hela dan kollat hur mycket datorn använder när jag spelar online. Ca 3.50GB ram av 8GB processor användning mellan 58-63 bara och fysiskt minne ligger typ bara på 30% vid spelandet. Så det kan inte heller vara datorn eller nätet som sagt nätet har funkat fint hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Ska vi köra då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts