Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Var i erat lag, tror jag :P

-

Hur noga är ni med eran K/D Ratio? Jag får sån sjuk prestationsångest om jag hamnar under 1.7 (ligger på drygt 1.8 nu). I BC2 hade jag fruktansvärd KDR, och det vill jag förbättra i BF3. Har en polare som snart ligger på 2.0 i KDR, så vi har en liten tävling han och jag. Vem som lyckas få högst, och ligga kvar där dvs.

Blir så sjukt förbannad om jag märker att jag inte kommer hamna på plus i ett game :(

Jag bryr mig inte nämnvärt. Kul att kika på, och det är klart att man vill ha så högt som möjligt, men så länge jag inte hamnar under 1 så gnäller jag inte. (Totalt alltså, inte per match)

Vi har spelat ett par dagar i rad nu och det lär bli fler, vi är nördar (ledsen Kebab).

:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Oj, läste om din post och såg att man fick fel vapen vid fel lag. My bad.

Fast jo, det är nämligen så att eftersom båda är startvapen så delar båda samma plats i vapenväljaren. Och eftersom spelet kommer ihåg ens vapenval efter vilken plats i vapenväljaren man valt istället för vapnet i sig så är det man vill ha antingen i början av väljaren eller i slutet. :P

Jag är på! :)

Gött!

Vi har spelat ett par dagar i rad nu och det lär bli fler, vi är nördar (ledsen Kebab).

Försökte joina ert lilla party, men det var låst. :angry:

Vilket program använder ni för att snacka när ni spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte joina ert lilla party, men det var låst. :angry:

Vilket program använder ni för att snacka när ni spelar?

Haha! Det var jag som satt och lekte i Battlelog när de andra var iväg och på annat. Jag hade nämligen inte koll på vem som var Party leader. Det visade sig att det var jag, och sedan glömde jag att låsa upp partyt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förövrigt såg jag att jag försvunnit ur listan igen av någon anledning.

SavedCarpet är jag! PC!

Ojsan sorry glömde nog lägga till dig när jag uppdaterade listan lägger till dig igen ursäkta ännu en gång.

Vi som spelar BF3 är

Battlefield 3 PC:

Wu Zi Mu: Ylex

SilentViper: Gurkan02

Kobbe: Kobbe_gve

Adrian G: Creppekrullig

Sniper: Bearzerk

Mark: MarkyPV

Felshoe: Felshoe

MrNoNja: Nonanin

ZcruweN: McGg

Boomer: Boomerino

StellHell: StellHell

Eudoros: Tendens725

ExploSive: Tumadree

Kebab: Antehoff

Siana: NymNi

Plaisir: SavedCarpet

Battlefield 3 PS3:

Karatemorfar: ChristianMattson

RavenE: RavvenE

Comfy: Comfaj

Battlefield 3 Xbox 360:

Sniper: Sniper

Simonracer: Sgt Elochai

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojsan sorry glömde nog lägga till dig när jag uppdaterade listan lägger till dig igen ursäkta ännu en gång.

Vi som spelar BF3 är

Battlefield 3 PC:

Wu Zi Mu: Ylex

SilentViper: Gurkan02

Kobbe: Kobbe_gve

Adrian G: Creppekrullig

Sniper: Bearzerk

Mark: MarkyPV

Felshoe: Felshoe

MrNoNja: Nonanin

ZcruweN: McGg

Boomer: Boomerino

Eudoros: Tendens725

ExploSive: Tumadree

Kebab: Antehoff

Siana: NymNi

Plaisir: SavedCarpet

Antefreeman: KungBagarN

Battlefield 3 PS3:

Karatemorfar: ChristianMattson

RavenE: RavvenE

Comfy: Comfaj

Battlefield 3 Xbox 360:

Sniper: Sniper

Simonracer: Sgt Elochai

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att köpa dog tags? :o

EDIT: Googlade lite, Dr Pepper Promotion-tjoller tydligen.

Ja... Skäms lite över det här, men jag köpte en kod på ebay... :>

Vem på forumet har håvat in längst headshot? Jag är inget större fan av att spela Recon, men när min squadmate lyckades landa på toppen av Casbian Borders radiotorn kunde jag inte låta bli att spawna där uppe och höfta iväg lite skott med SV98. Efter många om och men fick jag ett headshot på 658 meter. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att koden finns på Dr Pepper-flaskor som inte säljs i Sverige? Eller? :o

Stämmer!

Jag får inte spela :(

Det laggar ihop efter några minuter av någon konstig anledning som jag verkligen inte förstår.

Känns inte jätteroligt att ha lagt ut 500 spänn på det och 8000 på en ny dator och så vill det inte funka. :(

Har du uppdaterat Punkbuster (manuellt) sedan du skaffade spelet? Har en vän som hade liknande problem igår när han spelade för första gången, och det löste sig efter att ha uppdaterat skitprogrammet. Bifogar filen då punkbusters hemsida (som för övrigt ser ut att vara designad på 90-talet) strulade ordentligt igår.

pbsetup.zip

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer!

Har du uppdaterat Punkbuster (manuellt) sedan du skaffade spelet? Har en vän som hade liknande problem igår när han spelade för första gången, och det löste sig efter att ha uppdaterat skitprogrammet. Bifogar filen då punkbusters hemsida (som för övrigt ser ut att vara designad på 90-talet) strulade ordentligt igår.

Det är nu gjort.

Dock avhjälpte det inte problemet tyvärr :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nu gjort.

Dock avhjälpte det inte problemet tyvärr :(

Kanske är ett longshot, men kanske det är grafikkorts-problem? Två av mina vänner hade något problem med BF3 att det laggade ihop. De hittade någon lösning att man kan underklocka grafikkortet, och då fungerade det utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor