Adrian G Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Hur funkar den buggen är det bara på ett ställe på banan eller genom hela? Ett ställe när man är uppe på Paris gator och ska precis in i en byggnad. Om man står kvar på gatan så kan man peppra ner evigt respawnande fiender som kommer från huset. Någon som kan tänka sig lite COOP? Skype eller annat snabbt installerat snackprogram är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Finns det något intresse för en BF3-kväll i helgen? Ju fler som är med desto bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Finns det något intresse för en BF3-kväll i helgen? Ju fler som är med desto bättre! Fredag går inte, blir fest då. Om jag inte kör tvådagars så kan jag vara med på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Har börjat nyttja tactical light nu. Innan tyckte jag den var störig eftersom den avslöjade ens position, men nu har jag mappat om lysknappen till en av musknapparna, vilket underlättar som tusan när jag springer med lampan släckt och tänder den någon halvsekund innan jag börjar spraya. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Finns det något intresse för en BF3-kväll i helgen? Ju fler som är med desto bättre! Njae... Skyrim you know. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 (redigerad) Njae... Skyrim you know. Ah fuck, precis. Helgen efter det? - Vad har ni för åsikter om IRNV-siktet förresten? Jag måste medge att det är i princip det enda siktet jag kör med, så sjukt jävla efterblivet bra det är! Dock inte som Recon eller Engineer. Föredrar random rödpunktssikte som Engineer eftersom jag kör med PP-2000. Redigerad 9 november, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Fan vad irriterande att jag får små lagg helatiden. Springer jag så kan gubben stanna upp, som att det blir mostånd när jag springer. Kan också dras tillbaks några små steg ibland som om jag hade en gummisnodd runt midjan. Sjukt irriterande. Något fel på spelet? Ingen laddarhem något och spelet flyter på bra ett tag innan skiten börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Vad har ni för åsikter om IRNV-siktet förresten? Jag måste medge att det är i princip det enda siktet jag kör med, så sjukt jävla efterblivet bra det är! Dock inte som Recon eller Engineer. Föredrar random rödpunktssikte som Engineer eftersom jag kör med PP-2000. IRNV-siktet är ju så oerhört bra. Hade fått för mig att det bara skulle fungera på mörka banor så jag körde inte med det på ett bra tag. Första rundan jag körde med siktet fick jag 14-2 och jag är inte den som sitter och trycker någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 IRNV-siktet är ju så oerhört bra. Hade fått för mig att det bara skulle fungera på mörka banor så jag körde inte med det på ett bra tag. Första rundan jag körde med siktet fick jag 14-2 och jag är inte den som sitter och trycker någonstans. Lite samma sak här, jag prövade det en runda under ett liv och tyckte att det verkade som ett mörkersikte så jag bytte bort det och tittade aldrig tillbaka. Sedan när en kompis fick det och frågade om det var något att ha sade jag nej - kort därefter prövade han det och sade "DET HÄR ÄR JU FÖRBANNAT BRA JU!". Jag har inte prövat det än men det är visst rätt händigt eftersom att man ser fienden igenom rök, buskar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Inte varje match man lyckas skrapa ihop 36,000 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Vad är skill level ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) Inte varje match man lyckas skrapa ihop 36,000 poäng Fett med service stars? Btw, spelade lite BF3 igår (2 h helikopter). Damn its fun! Fick nog runt 6-7 nya unlocks Redigerad 10 november, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Vad är skill level ? • You gain/loose SL based on every confrontation with another player • Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled • Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20) • The SL is used for matchmaking 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Har en fråga som jag har undrat sen betan. Där man kollar på sitt ammo så finns det en mätare sen står det GX1 tror jag sen fylls en mätare per kill och det sitter ett hänglås bredvid vad är det för mätare som fylls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Har en fråga som jag har undrat sen betan. Där man kollar på sitt ammo så finns det en mätare sen står det GX1 tror jag sen fylls en mätare per kill och det sitter ett hänglås bredvid vad är det för mätare som fylls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Har en fråga som jag har undrat sen betan. Där man kollar på sitt ammo så finns det en mätare sen står det GX1 tror jag sen fylls en mätare per kill och det sitter ett hänglås bredvid vad är det för mätare som fylls? GX1 är ju att du har en granat. Det andra vet jag inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 GX1 är ju att du har en granat. Det andra vet jag inte vad du menar Suddig bild men kolla på den ändå så ser man den mätaren jag menar mätare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Suddig bild men kolla på den ändå så ser man den mätaren jag menar mätare Mätare till nästa Unlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Spelade precis i sex timmar i sträck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Spelade precis i sex timmar i sträck. Accepta min friendrequest någon gång då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts